Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Phat
-Hesburger
-Radio Nova
-sokeri
-Unicafe
-teekkarikulttuuri
-TV-sarja, joka tulee tiistaina maikkarilta klo 21-22
-Ingmanin maito
-Dr Pepper ja Pepsi Max (no en oikeestaan boikotoi, nämä ovat vaan pahan makuisia)
Piuu.. perusteluita vaaditaan.. eikös osa ole ihan selkeitä boikotoimisen kohteita??Originally posted by HooEee
MIKSI boikotoit?
Itse en boikotoi juuri mitään. kaikki käy mikä halvalla tai helpolla lähtee :thumbs:
Originally posted by hash pipe
kaikkee jenkkiläistä.
Jos mulla olisi niin paljon valtaa ja itsekuria, ehdottomasti boikotoisin 0,4litran 'isoja' tuoppeja. Siis mikä v*tun iso tuoppi on 0,4l? 7cl enemmän kuin pieni tuoppi! 0,5l pitäisi olla vähimmäisraja, oikeasti stoben kuuluisi olla yli 0,6l (pint) jolloin pieni tuoppi on sen puolet tuosta. :curs:Originally posted by 45shelley
1. Yli 4,50€ maksavat 0,4 l tuopit.
Originally posted by efuman
Itserakkaita pilkunnusiijoita:blow:
lisätäämpä vielä luonne kuvaukseen,ihminen joka yrittää olla parempaa kuin mitä on ja valitsee seuransa sen mukaan että onko toisella rahaa,valtaa tai jotain muuta mitä muut arvostaa.
Ei voi olla rasittavamapaa ihmistä ku sellanen joka puhuu 99% ajasta "minä sitä ,minä tätä" ja joka peilin kohalla pitää kohentaa fledaa johon on aamulla kiskonu purkin geeliä.
Originally posted by HooEee
Ethänsä sitten pysty tekemään mitään:lol2:
Originally posted by traktori
Elokuvien jatko-osia