Gallup:boikotoitko jotakin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jarek
  • Aloitettu Aloitettu
Eli mikä ottaa pattiin niin paljon,että olet ryhtynyt boikottiin?

Oma mittani on täynnä rap-kulttuurin ja"mummon markka"-sanonnan suhteen.Minkä helvetin mummon markka?!

-Hesburger
-Radio Nova
-sokeri
-Unicafe
-teekkarikulttuuri
-TV-sarja, joka tulee tiistaina maikkarilta klo 21-22
-Ingmanin maito
-Dr Pepper ja Pepsi Max (no en oikeestaan boikotoi, nämä ovat vaan pahan makuisia)

Originally posted by Phat
-Hesburger
-Radio Nova
-sokeri
-Unicafe
-teekkarikulttuuri
-Ingmanin maito
-Dr Pepper ja Pepsi Max (no en oikeestaan boikotoi, nämä ovat vaan pahan makuisia)

MIKSI boikotoit?

Itse en boikotoi juuri mitään. kaikki käy mikä halvalla tai helpolla lähtee :thumbs:

Originally posted by HooEee
MIKSI boikotoit?

Itse en boikotoi juuri mitään. kaikki käy mikä halvalla tai helpolla lähtee :thumbs:
Piuu.. perusteluita vaaditaan.. eikös osa ole ihan selkeitä boikotoimisen kohteita??

Noh:

-Hesburger: Hirveä brändi + rollsin kaataminen, paskat safkat jotka maistuu vain kännissä ja sunnuntaisin, jolloin kuitenkin osa Heseistä on kiinni.

-Radio Nova: Käsitteelle 'Nova-musiikki' on syynsä, mm Eros Ramazzotti, Eppu Normaalin 'Tahroja paperilla', Jore Marjaranta ja vaikka Celine Dion saa oksennusreaktion aikaan puhumattakaan mainoksista. Millaiset ihmiset (Nova-ihmiset) tätä kanavaa kuuntelevat?

-sokeri
Sakkaroosin pahempi puolisko, fruktoosi, on Saatanan keksintö ihmiskunnan turmioksi.

-Unicafe
Paskat safkat, joka kerta pettymys.

-teekkarikulttuuri
Kuka haluaa olla osa tälläistä? Hyi.

Viikon paras katseluaika on tuhlattu hirveään saippusarjaan vieden tilan hyviltä sarjoilta. 'En ole koskaan katsonut yhtään jaksoa 'Rimakauhua ja rakkautta'-sarjasta'-lauseella saa aina pisteen 'En ole koskaan'-leikissä.

-Ingmanin maito
Viimeksi kun ostin tätä tököttiä, oli kaikki 4 litraani sen makuista kuin ne olisi siivilöity kuolleen vompatti-perheen läpi.

-Dr Pepper ja Pepsi Max: nämä ovat vaan pahan makuisia.

Kopiosuojattuja levyjä. En osta. Pystyy kyllä rippaan, mutta ei prkl toimi dvd-soittimessa.

1. Yli 4,50€ maksavat 0,4 l tuopit.

2. Hesburger

3.Ingmanin maito. Aivan hirveän makuista!

4. Pieksämäki

Itserakkaita pilkunnusiijoita:blow:
lisätäämpä vielä luonne kuvaukseen,ihminen joka yrittää olla parempaa kuin mitä on ja valitsee seuransa sen mukaan että onko toisella rahaa,valtaa tai jotain muuta mitä muut arvostaa.

Ei voi olla rasittavamapaa ihmistä ku sellanen joka puhuu 99% ajasta "minä sitä ,minä tätä" ja joka peilin kohalla pitää kohentaa fledaa johon on aamulla kiskonu purkin geeliä.

Originally posted by 45shelley
1. Yli 4,50€ maksavat 0,4 l tuopit.
Jos mulla olisi niin paljon valtaa ja itsekuria, ehdottomasti boikotoisin 0,4litran 'isoja' tuoppeja. Siis mikä v*tun iso tuoppi on 0,4l? 7cl enemmän kuin pieni tuoppi! 0,5l pitäisi olla vähimmäisraja, oikeasti stoben kuuluisi olla yli 0,6l (pint) jolloin pieni tuoppi on sen puolet tuosta. :curs:

Originally posted by efuman
Itserakkaita pilkunnusiijoita:blow:
lisätäämpä vielä luonne kuvaukseen,ihminen joka yrittää olla parempaa kuin mitä on ja valitsee seuransa sen mukaan että onko toisella rahaa,valtaa tai jotain muuta mitä muut arvostaa.

Ei voi olla rasittavamapaa ihmistä ku sellanen joka puhuu 99% ajasta "minä sitä ,minä tätä" ja joka peilin kohalla pitää kohentaa fledaa johon on aamulla kiskonu purkin geeliä.

Totta.
Moni tyyppi(yleensä nainen)duunaa tuota samaa puolison menestyksen siivellä...vanhat kaverít ei oo enää mitään...
:pajavasarallapallippaskax:

En ole koskaa syönyt Mäkissä joten kai minä sitä boikotoin.

Ilmeisesti mussa on jotain vikaa, kun mun mielestä Hesen herkut voittaa Mäkin scheisset 6-0. Tai, siis tämän hetkisestä tilanteesta en osaa sanoa, kun en Mäkissä enää ruokaile...

Eli semmoinen pieni ja kevyt mäkkiboikotti on päällä, muttei mikään fanaattinen... :)

Elokuvien jatko-osia

Mäkkäriä. Kerran olen sitä roskaa syönyt mutta ei tule toista kertaa. En vain jostain syystä pidä Mäkkäristä,jollain tapaa se vaikuttaa ilkeältä paikalta.Siellä on varmasti julmia ihmisiä sisällä.

*aamu-uninen eikä tajua mistään mitään,älkää siis välittäkö sekavista ajatuksista*

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom