Latsi on ihan oikeassa tossa, että suorituslajeissa urheilun oikea ominaisuus tulee objektiivisella tavalla esille. Näytöslajeissa kun taasen se tuomariston mielipide jms. saattaa vaikuttaa radikaalistikin tulokseen, ja voi helpommin olla epäonnistunut.
Olen ehdoton näytöslaji ihminen. Tanssi on yksi monipuolisimmista ja kauneimmista lajeista jota tiedän. Siinä yhdistyy suorituksen ilo, kunnianhimo, taito, .."performance", kauneus, notkeus, sekä se luo normaalielämään upeita piirteitä.
Itse vannoudun joukkuelajeihin. Toisen tuki, yhteinen riemu, hillitön yhteishenki, yhteiset travoitteet, voitot ja tappiot, sekä läheisyyden tunne, parhaat ystävät jakamassa parhaimmat ilot ja surut päivittäin, se tekee joukkueurheilusta uskomattoman kokonaisuuden.
Nyt parin vuoden jälkeen luistelun lopettamisesta, muita lajeja läpikäyneenä korostuu, kuinka olin kuin syntynyt luistelijaksi ja joukkueurheilijaksi, vaikka halusinkin sooloilla
. En unohda koskaan niitä muistoja jotka sieltä on jäänyt ja jos saisin nyt valita ihan mitä vain maailmasta, luistelisin edelleen.
Lapseni laittaisin, pojan jääkiekkoon, tytön balettiin.:D