Viikate74 Bukkake Fighter Liittynyt 22.2.2003 Viestejä 1 788 1.5.2006 #1 Tästä paria neuvoa tarvisin. Miten siinä saa asetukset niin että se olettaa kuvien olen ok. Nyt kun kuvia lisää se säätelee niitä itse ? Ja toinen koko, saako niitä isompina mitenkään?
Tästä paria neuvoa tarvisin. Miten siinä saa asetukset niin että se olettaa kuvien olen ok. Nyt kun kuvia lisää se säätelee niitä itse ? Ja toinen koko, saako niitä isompina mitenkään?
Mike ATG Pakkotoisto Liittynyt 16.4.2002 Viestejä 98 648 1.5.2006 #2 En nyt vähään aikaan ole sitä käyttänyt, mutta siellä on namista minkä kuittaamalla ohjelma käyttää alkuperäisiä kuvia.
En nyt vähään aikaan ole sitä käyttänyt, mutta siellä on namista minkä kuittaamalla ohjelma käyttää alkuperäisiä kuvia.
Viikate74 Bukkake Fighter Liittynyt 22.2.2003 Viestejä 1 788 1.5.2006 #3 Mike sanoi: En nyt vähään aikaan ole sitä käyttänyt, mutta siellä on namista minkä kuittaamalla ohjelma käyttää alkuperäisiä kuvia. Click to expand... Niimpäs onkin, uusi galleria toiminnassa www.viikate.org/galleria
Mike sanoi: En nyt vähään aikaan ole sitä käyttänyt, mutta siellä on namista minkä kuittaamalla ohjelma käyttää alkuperäisiä kuvia. Click to expand... Niimpäs onkin, uusi galleria toiminnassa www.viikate.org/galleria
Huppe Iso Kingi H. VIP Liittynyt 1.6.2004 Viestejä 16 113 12.5.2006 #4 Toi softa tekee kuvista paskaa, eli editoinnit, mitat yms. fotarilla ja vain itse galleria tuolla softalla.
Toi softa tekee kuvista paskaa, eli editoinnit, mitat yms. fotarilla ja vain itse galleria tuolla softalla.