Fun Light: Ice Tea

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jeme
  • Aloitettu Aloitettu
Kuinka moni on maistanut ko. fun lightia? Olis kiva kuulla muitten mielipiteitä!
On ilmestynyt sitruunan ja persikan makuisena!

Ite tykkään molemmista tosi paljon!Maistuu ihan samalle ku kaupasta ostettu valmis jäätee!tosi hyvä ku ilmesty funlightilta nää tiivisteet kun itellä menee tota teetä ihan älyttömästi!Taas säästää selvää rahaa! :hyper:

Mitenköhän toi rahkan kans uppoo...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse tykkään Fun Lightin ice tean sitruunasta. Todella hyvää ja virkistävää :) Persikasta en niin tykännyt.

Parasta fun lightia mitä ikinä olen maistanut se ice tea sitruuna.

Dachar sanoi:
Itse tykkään Fun Lightin ice tean sitruunasta. Todella hyvää ja virkistävää :) Persikasta en niin tykännyt.

Oon sun kans samaa mieltä siinä et kyllä toi sitruuna on paljo parempaa oli kyseessä fun lighti tai ei...On persikkakin hyvää!Musta tuntuu jotenkin että sitruunan makuinen virkistää oloa enemmän!

Maistettu on ja digataan avovaimon kaa molemmat!

Jeme sanoi:
Ite tykkään molemmista tosi paljon!Maistuu ihan samalle ku kaupasta ostettu valmis jäätee!

Ihan OK, tosin jos ostaa vaikka pussimallista sitruunateetä, iskee 4-6 pussia kattilaan veden seuraksi lillumaan ja pistää parin litran kannuun jääkaappiin jäähtymään niin tuloksena on samaa kamaa, mutta vieläkin halvemmalla ja ilman aspartaameja ja miljoonaa muuta lisäainetta.

Hetihän sitä piti ostaa kun kaupassa näin uusia makuja :)

Ei minun mielestä mitenkään erikoisen hyvää, joten pysyn tutussa ja turvallisessa vihreässä omenassa.

Jep. Hyvää on. Olen juonut tota viikon verran varmaan 2 litraa päivässä. Rupesi itseä pari päivää sitten naurattamaan, kun tuli tohkeiltua tätä niin monille ihmisille hirveällä innolla. On se kumma kun joskus tulee hirveät kiksit ihan mitättömistä asioista. :lol2:

Onko joku jo ehtinyt maustamaan rahkat näillä uutuuksilla? ite en oo vielä testannut, mutta pakkohan se on testata kun näin hehkutetaan... :hyper:

Tulee muuten ihan kätevä sekoitus rahkan joukkoon, kun sekoittaa vihreää omenaa ja sitruunan makuista jääteetiivistettä.

Suositut

Back
Ylös Bottom