Fringe (J.J Abramsin uusi scifi-sarja)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuli kateltua tuo pilotti eilen, ja täytyy kyllä sanoa että on taattua JJ Abrams -laatua. Tuliko kellekkään muulle Aliaksen tuoksahdusta sieraimiin pilotin aikana? :)

f5.jpg

Olivia. :kuola:
On kyllä huippukova sarja, jännittäviä mysteerejä, hyvä että jatkuu taas. Lostista myös olen innoissani.

Hieno avatar, Mike. :D WTF-luokkaa.

5 jaksoa tullut katsottua tätä ja kyllä on koukuttava. Olen malttanut katsoa vähän rauhallisemmalla tahdilla niin ei heti lopu katsominen.

Ajattelin maikkarin tahdilla edetä. Mutta ei taida pystyä. Noitahan voi streminä katella...Erinomainen sarja...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kaikki tähän mennessä ilmestyneet jaksot (13 vai 14?) katottuna ja äärimmäisen tykkiä menoa, melkeen pieksee Lostinkin! Paranee jakso jaksolta!

Piti just sanoa että aika onnetonta menoa ne kaikki 7 jaksoa mitkä olen lusinut.

Iänikuista salaliittopaskaa onnettomilla näyttelijäsuorituksilla ja koomisen ankealla dialogilla. Hölmö niinkuin CSI, tylsä niinkuin X-Files ja kiehtova kuin viittomakieliset uutiset.

Hyvä sarja tuntuu olevan, paranee joka jakso. Ehkä vähän on tosiaan x-files tyylinen.
Ainoo mikä sapettaa, ni tekstien teko on ollu aika hidasta!

Olen katsonut pilottijakson ja ensimmäinen tuomioni on, että tässä on B-luokan scifikauhujännäriä ruvettu tekemään kovalla rahalla. Puitteet ovat mahtavat, mutta en pystynyt karistamaan tunnetta siitä, että tässä on laitettu huulipunaa porsaalle. Sarjan juoni vie epäuskottavuuden aivan uudelle tasolle.

Tuli tuossa ekat kaksi jaksoa katsottua ja aika samanlaiset fiilikset, mutta katsellaan nyt sitten loputkin.

Muuten vaikuttais tosi hyvältä sarjalta, mutta on niin huonot näyttelijät, että ei pysty yksinkertaisesti katsomaan. Tosi hyvät juonet yms. Mutta heti kun tosi uskottavat näyttelijät tulee kehiin, mm. tympein naisnäyttelijä minkä olen koskaan nähnyt, niin hohhoijaa. Mut ei kaikki voi tykätä :P Mut en nyt ihan lostiin vertaisi sentään :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom