Friikeimmät jalkakuvat tänne!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tromm
  • Aloitettu Aloitettu
Palumbolla näyttää, että noi kannikat olisi palanut jossain helvetin tulessa. On kyllä friikin näköiset nuo reidet.

attachment.php

JKing0001.jpg

attachment.php

attachment.php

Viimeiselle kuvalle ja Tom Platzille muutenkin: :worship:

Olinkin jo laittaa kyselyä, että missä tuo Palumbon jalkakuva viipyy mutta tulihan se sieltä. Laitoin heti taustakuvaksi, niin kova se on.

jos joku väittää että tollaset bodit on komioita, niin haistakaa intialainenproteiinivajeestakärsiväkynis.
tollaset äijät pitäs pistää lihoiks joulupöytään...ennen ku ne surkastuu

Löytyisköhän Benazizasta jotain hyviä jalkakuvia, oli muistaakseni kohtuullisen revityn kireänä ja isona aina kisoissa ennen liikaa kuivumistaan...
Ja sitten muistelisin, että samoihin aikoihin 90-luvun alkupuolella olisi myöskin kilpaillut se yksi turkkilainen tyyppi joka oli varmaan 0,5% rasvoilla kun pakaratkin oli vain yhtä säiettä, olisi friikkikuva-ainesta...
Jos joku muistaa ja olisi niin aktiivinen, että löytäisi hyviä kuvia näistä, niin kiitos :)

De Mayo ja Platz on kunkkuja. Sillon kun demayo pääsi kutsulla Olympiaan niin siitä sanottin että -"Needs to be sharper at this level but when it comes to thighs,good night Irine"

Platzin mustavalkokuvat on kyllä vakuuttavannäköisiä olleet aina. Nykyään harvasta pro ukosta löytyy mustavalkokinttukuvia kovassa valossa. Miltäköhän ne sitten näyttäisivät? Saattaisi mennä jopa Platzin edelle...

Miten noilla reisillä oikein onnistuu seksi?

Seksi on täysin yliarvostettua. Mäkin oon harrastanut sitä eli siinäpä meni mystiikka siltäkin asialta.

Ja nuo Platzin jalat on vielä nykypäivänäkin aivan älyttömän kovat. Moni pro-ukko maksais paljon saadakseen samanlaiset.

vähän takareiskaa
DY2003-06%20-%20thumb.jpg

atwood3_big.jpg

Vaikka mä itse olenkin tällainen rimppakinttu, niin silti noissa isoissa reisissä on mun mielestä jotain aivan mielettömän seksikästä.. Grrr..;)

batbug sanoi:
Eikait niitä reisiä siihen seksiin käytetä? Vaan sitä katkarapua siinä reisien yhtymäkohdassa.

Moon meinaa sitä, että eikö noin isot reidet ole jo tiellä? Niin paksut reidet, että katkarapu ei yllä dippikastikkeeseen.

Back
Ylös Bottom