Friends - Frendit tv-sarja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Frendit on kyllä hyvä. Ensimmäiset jaksot ei silti ole itselle niin mieleen kuin esim. 7-10 kauden.

article-1279135-0999B774000005DC-767_224x535.jpg

^ Ihan kohtuulla vanhentaa LeBlancia tuo harmaantuva keesi.

Frendit <3

:5:
Frendit on Paras tv sarja mitä olen koskaan nähnyt kaikki jaksot on boxilla ja tulee katottua usein :D
Parhaat hahmot on tietty Rachel Greeen! (: pidän hänen monista muistakin elokuvista paljon ! :) Mutta parhaimpiin hahmoihin kuuluu myös Joey ja Phoebe heissä riittää hauskuutta :hyper:
Lempikohtauksia on PALJON :D joten en osaa valita parasta mutta yhtiin lemppareihin kuuluu jakso jossa Phoebe käy Rachelin kaa lenkkeilemässä :thumbs: Juoksu tyyli naurattaa vieläkin !! :dance2:

Ps. Miksi Frendit sarjasta ei ole tehty enempää jaksoja tai Elokuvaa kun sarja on suosittu ?! Itse ainakin ostaisin ne hyllylle =)

Ps. Miksi Frendit sarjasta ei ole tehty enempää jaksoja tai Elokuvaa kun sarja on suosittu ?! Itse ainakin ostaisin ne hyllylle =)

Veikkaan, että aikanaan sarja lopetettiin a) tuotannollisista syistä, b) näyttelijät ajattelivat että aika aikaansa kutakin, sekä c) juonikuvio alkoi menemään liiaksi draaman puolelle/ käsikirjoittajilta loppui vitsit kesken. Ja vielä tuosta a)-kohdasta: kukin kuusikosta taisi netota noin $1M/jakso kahden viimeisen tuotantokauden aikana, joten aikamoinen piikki on myös tuotantoyhtiön lihassa tuollaiset palkat. Jotenkin itse ainakin olen tyytyväinen, että ei esim. elokuvaa ole alkaneet ikinä Frendeistä väsäämään. Todennäköisesti ennakko-odotukset olisivat todella korkeat fanien keskuudessa, mutta käsikirjoitus tuskin elokuvaversioon kääntyisi, jotta ainakaan allekirjoittanut olisi millään asteella tyytyväinen; toimi vaan niin loistavasti tv-sarjana.

Ihan huippusarja! On katsottu jokainen jakso kyllä moneen moneen kertaan... Itse tykkään eniten kausista 2-6. 9 ja 10-kaudet ei enää hirveesti säväyttäny, vaikka eipä nekään huonoja ollut :) Vaikea valita suosikkihahmoa, kaikki ne on ihania :hyvä:

On ky lyks harvoista ikivihreistä komediasarjoista. Nytkun aattelen ni varmaan ainoa komediasarja joka on koskaan uponnut kovaa. Normaalisti aina vituttaa suunnattomasti noi yleisölliset lavastesarjat, mutta frendien kanssa sitä ei koskaan ees älynnyt :)

Olen varmaan koko maapallon ainoa, jonka mielestä Frendit on aivan jäätävän yliarvostettu komediasarja :D Katselin kaikki jaksot, ja ihmettelin, miksi kaverit sitä minulle ovat hehkuttaneet viimeisen vuoden. Huumori on aika ennalta-arvattavaa välillä, muutoin sellaista ihan perusjuttua. Eniten koko sarjassa ärsyttää noiden välisten suhteiden puiminen. Monessa muussa samantapaisessa sarjasssa sarjaan tulee uusia hahmoja ja idea pysyy sinänsä tuoreena, mutta tuossa todella harvoin tuli kaveriporukan ulkopuolelta ketään, ja homma meni nopeasti "ollaan, ei olla, ollaan, ei olla yhdessä"-jankkaamiseksi. Mutta, mielipidejuttujahan nämä.

Olen varmaan koko maapallon ainoa, jonka mielestä Frendit on aivan jäätävän yliarvostettu komediasarja :D Katselin kaikki jaksot, ja ihmettelin, miksi kaverit sitä minulle ovat hehkuttaneet viimeisen vuoden. Huumori on aika ennalta-arvattavaa välillä, muutoin sellaista ihan perusjuttua. Eniten koko sarjassa ärsyttää noiden välisten suhteiden puiminen. Monessa muussa samantapaisessa sarjasssa sarjaan tulee uusia hahmoja ja idea pysyy sinänsä tuoreena, mutta tuossa todella harvoin tuli kaveriporukan ulkopuolelta ketään, ja homma meni nopeasti "ollaan, ei olla, ollaan, ei olla yhdessä"-jankkaamiseksi. Mutta, mielipidejuttujahan nämä.

Kannattaa muistaa, että Frendit on tavallaan oman aikansa ajankuva. Sarja päättyi kuitenkin jo 2004 ja sen jälkeen on maailma sekä TV-viihdekin muuttunut jonkin verran. Se mikä Frendeistä teki siinä 90-luvulla niin katsotun ja palkitun sarjan, oli tuo 6:n kaveruksen välinen ystävyys, joka ei särkynyt säröistä huolimatta tuli siihen ulkopuolisia tai ei; ihmiset samaistuivat hahmoihin ja sarja oli yleinen kahvipöytäkeskustelun aihe. Käsikirjoitus oli todella hyvä pitkän aikaa, kunnes se huumori alkoi loppua kohden vaihtumaan liiaksi draaman puolelle niiden parisuhdekiemuroiden vuoksi, mutta se ei kuitenkaan mielestäni vähennä sarjan arvostusta. Itse tosiaan sarjan fani ollut siitä alkaen kun sarja alkoi Suomessa pyörimään, ja tuosta on jo 15 vuotta aikaa, joten tosiaan maailma on muuttunut hieman noista ajoista. Mutta ymmärrän toki, jos nyt vasta sarjan katsoo 1. kertaa läpi ja ei välttämättä kolahda.

PS. Jos luulee, että tällaiset kaveriporukkasarjat saattaisi kuitenkin kolahtaa, niin suosittelen myös katsastamaan BBC:n tuottaman Coupling-sarjan (2000-2004) (ja tästä ehdottomasti tämä brittiversio, ei jenkki-Couplingia!!!) sekä jo 7:lle tuotantokaudelle ehtineen How I Met Your Mother-sarjan (2005- ).

Mitä te näette tässä sarjassa, väkisin väännettyä "vitsiä" jotka ovat muka hauskoja, ja ylikaiken vituttava "yleisön" pakko nauru joka paikkaa, fanit ottaa nokkiinsa, mutta turhin tv-sarja ikinä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitä te näette tässä sarjassa
Miä en tajua miksi vitussa pitää aina kysyä samaa iänikuista kysymystä joka asiasta, josta ei itse tykkää. Tuota kysymystä voi käyttää joka helvetin asiassa, eikä se koskaan muutu yhtään järkevämmäksi. Voisko kyseessä kuitenkin olla se kuuluisa makuasia?

ps. mielestäni frendit on keskinkertainen komediasarja.

Miä en tajua miksi vitussa pitää aina kysyä samaa iänikuista kysymystä joka asiasta, josta ei itse tykkää. Tuota kysymystä voi käyttää joka helvetin asiassa, eikä se koskaan muutu yhtään järkevämmäksi. Voisko kyseessä kuitenkin olla se kuuluisa makuasia?

ps. mielestäni frendit on keskinkertainen komediasarja.

Kunhan totesin se ei ollut kysymys, mua ei todellakaan kiinnosta kuulla perusteluja, miksi näin paska sarja olisi hyvä, tää on sarja mikä vituttaa ylikaiken.

--Itse tosiaan sarjan fani ollut siitä alkaen kun sarja alkoi Suomessa pyörimään, ja tuosta on jo 15 vuotta aikaa, joten tosiaan maailma on muuttunut hieman noista ajoista. Mutta ymmärrän toki, jos nyt vasta sarjan katsoo 1. kertaa läpi ja ei välttämättä kolahda.

PS. Jos luulee, että tällaiset kaveriporukkasarjat saattaisi kuitenkin kolahtaa, niin suosittelen myös katsastamaan BBC:n tuottaman Coupling-sarjan (2000-2004) (ja tästä ehdottomasti tämä brittiversio, ei jenkki-Couplingia!!!) sekä jo 7:lle tuotantokaudelle ehtineen How I Met Your Mother-sarjan (2005- ).

Eli tuossa on vain yksinkertaisesti ajan hammas purrut sarjaa? Outoa, ettei huumorikaan uppoa enää, kun kuitenkin huumoriin harvoin ajan hammas juurikaan puree. Sen uskon, ja tuota sarjaa hehkuttavat kaverit varmasti katsovat hieman nostalgialasien läpi. Couplingin pistän korvan taakse. How I Met Your Mother on sen sijaan yksi parhaista komediasarjoista, mitä tiedän, ja olikin pääsyy, miksi kaverit minulle Frendejä suositteli. Mielestäni HIMYM pesee lattiaa Frendeillä, mutta edelleen, nämä ovat näitä mielipidejuttuja ja ilmeisesti sarjan katsomisen ajankohdasta kiinni.

Onhan se hyvä tästä thredistä kuulla, etten ole ainoa, johon Frendit ei uppoa.

:offtopic:

paskaa se on ollut alusta loppuun. Ei siihen vuodet auta.Olen kyllä joskus vuonna miekka ja kirves koittanut katsoa, mutta ei tipu. Yksinkertaisesti paskaa viihdettä.

Eli et ole ainoa.

Poistun tästä threadista. Varmaan tarkoitettu tämän paskatuotoksen faneille. Ei ruikuttajille.

Kannattaa muistaa, että Frendit on tavallaan oman aikansa ajankuva. Sarja päättyi kuitenkin jo 2004 ja sen jälkeen on maailma sekä TV-viihdekin muuttunut jonkin verran. Se mikä Frendeistä teki siinä 90-luvulla niin katsotun ja palkitun sarjan, oli tuo 6:n kaveruksen välinen ystävyys, joka ei särkynyt säröistä huolimatta tuli siihen ulkopuolisia tai ei; ihmiset samaistuivat hahmoihin ja sarja oli yleinen kahvipöytäkeskustelun aihe. Käsikirjoitus oli todella hyvä pitkän aikaa, kunnes se huumori alkoi loppua kohden vaihtumaan liiaksi draaman puolelle niiden parisuhdekiemuroiden vuoksi, mutta se ei kuitenkaan mielestäni vähennä sarjan arvostusta. Itse tosiaan sarjan fani ollut siitä alkaen kun sarja alkoi Suomessa pyörimään, ja tuosta on jo 15 vuotta aikaa, joten tosiaan maailma on muuttunut hieman noista ajoista. Mutta ymmärrän toki, jos nyt vasta sarjan katsoo 1. kertaa läpi ja ei välttämättä kolahda.

Täältä kanssa yksi negatiivinen mielipide frendeille, jonkun verran noita jaksoja kattonu silloin aikoinaan, mutta ei kyllä millään lailla ole ikinä säväyttänyt. Tosin en yleensäkään jaksa kattoa mitään komedioita, kun ne tuntuvat lähes kaikki niin väkisin väännetyltä paskalta.
Ainoa, mistä olen oikeasti tykännyt, oli juuri tuo britti-coupling. Siinä se huumori oli parhaimmillaan sellaista, että piti katsoa oikeastaan koko jakso ihan ajatuksen kanssa, että yleensäkin pääsi perille koko vitsistä. Eli se ei perustunut pelkästään muka-hauskoihin tilannekoomisiin laineihin, vaan mukana oli monimutkaisempia ja älykkäämpiäkin kuvioita.
Ehkä tuollaiset frendien tyyliset valmiiksi nauretut sarjat toimisivat itselläkin jossain lääkärin odotushuoneessa tai flunssan kourissa sohvan pohjalla, kun tarkoitus olisi vain ja ainostaan tappaa aikaa ilman mitään ajatustoimintaa pään sisällä...

UP!

Entisenä frendit vihaajana, ja nykyään täysin koukussa sarjaan, tajusin että perkele sehän loppuu sub tv:ltä ihan kohta.
Kellään tietoa onko se alkamassa alusta taas lähiaikoina? En oo koskaan ekoja jaksoja nähny kun vasta jonkin aikaa sitten tajusin sarjan loistavuuden...Tai sitten täytynee hankkia dvd boksi jostain..

Suositut

Back
Ylös Bottom