Friends - Frendit tv-sarja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Purtsi

Tsemppari/Kouluttaja
Miten tälle ei vielä ollu ketjua täällä..?

Tää ketju on omistettu maailman kaikkien aikojen parhaalle tv-sarjalle. Tuolle rakkaalle aikavarkaalle, joka on naurattanut ja vähän saanu roskiakin silmäkulmaan.

Kuka muu tunnustaa olevansa edelleen koukussa sarjaan? Entä kuka on suosikkifrendi? Tai suosikkikohtaus?

Tai paras jakso? Mun mielestä ylivoimaisesti paras jakso on se, missä Joey on ostanu uuden töllön ja sohvatuolit. Eikä ne nouse kertaakaan koko jakson aikana niistä ylös.. :hyper:

Yksi parhaista, ehdottamasti.

Nousi uudelle tasolle kun katseli jaksoja 10-15 putkeen Vang Vieng:issa, Laos, löhöpöydillä aamupalan/lounaan/illallisen kanssa.

Parhaita jaksoja en edes osaa listata, harvemmin huonoja ollut. Suosikkifrendi Chandler tai Joey, kummallakin parasta settiä.

On kyllä Seinfeldin ohella parasta komediaa mitä TV:stä on pukannut. Harvoja sarjoja mihin ei kykene mitenkään kyllästymään.
Tällä viikolla pitäs tulla play.com:sta complete box set ja sitten voikin ruuvata perseen kiinni nojatuoliin...

"..Yeah, it's like a cow's opinion. It just doesn't matter. It's moo."

Parasta mitä televisiosta on koskaan tullut.

Mieleen on jäänyt erityisesti ainakin pari jaksoa alkuajoilta:
Sähkökatko jossa Chandler jää jumiin pankin aulaan ja joku kiitospäivä jakso jossa pelaavat jenkkifutista porukalla.

DVD hyllystä löytyy luonnollisesti koko sarja.

Mikäköhän on muuten pitkään huhutun leffan tilanne. Jossain vaiheessa tais olla huhuja myös muutamasta uudesta jaksosta muistaakseni?

4 kertaa katottu läpi. Kohta vois olla jo aika viidennelle kerralle. On se vaan niin kova, ettei ikinä kyllästy niihi vitseihi vaikka osaa jo ulkoo about kaikki tulevat lainit.

Mä oon englannin kielen opetellut aika pitkälti Frendien avulla. Kaikki 10 tuotantokauden jaksot osaan oikeastaan ihan ulkoa ja uskon vahvasti, että sen ansiosta kirjoitin aikoinaan enkusta L:n! :) Meidän perheessä ainakin viljellään Frendit-quotteja vieläkin melkein päivittäin, vaikka viime vuosina ei oo enää niin usein tullutkaan noita jaksoja kateltua.

kyllähän noita uusintoja tulee vieläkin töllättyä vaikka nähtyhän ne on monta kertaa :)
suosikkijakso on ehkä tää
http://www.youtube.com/watch?v=on2_ooaUc4Q

Ihme ettei Rossia ole mainittu, mielestäni kevyesti hauskin tuosta kuusikosta. Yksi kohtaus ainakin mikä on jäänyt mieleen:
http://www.youtube.com/watch?v=VyVkEFiMjSk

Toinen on missä Ross saa tietää, että Rachel on raskaana:
http://www.youtube.com/watch?v=1AD7x_Frmm0
nuo on kyllä aivan loistavia :D
mulle Chandler rokkaa rankimmin
http://www.youtube.com/watch?v=DrC8WbsGXMc
http://www.youtube.com/watch?v=s-QkSNzNXu8

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yksi parhaista sarjoista ever! Pitää varmaan ostaa nuo kaikki kaudet boxina ja pitää Frendit maratoni.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joeylla helposti parhaat jutut :hyper:

Mutta Rachel on universumin kaunein nainen.. :pano:

jennifer-aniston-1.jpg

Yksi parhaista, ehdottamasti.

Nousi uudelle tasolle kun katseli jaksoja 10-15 putkeen Vang Vieng:issa, Laos, löhöpöydillä aamupalan/lounaan/illallisen kanssa.

Parhaita jaksoja en edes osaa listata, harvemmin huonoja ollut. Suosikkifrendi Chandler tai Joey, kummallakin parasta settiä.

Täysin sama kokemus täälläkin:D.

Tätä ja seinfeldii on tullu kyllä katottuu useemmin ku pari kertaa.
Chandlerin laulu on parhautta. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Miten tälle ei vielä ollu ketjua täällä..?

Tää ketju on omistettu maailman kaikkien aikojen parhaalle tv-sarjalle. Tuolle rakkaalle aikavarkaalle, joka on naurattanut ja vähän saanu roskiakin silmäkulmaan.

Kuka muu tunnustaa olevansa edelleen koukussa sarjaan? Entä kuka on suosikkifrendi? Tai suosikkikohtaus?

Tai paras jakso? Mun mielestä ylivoimaisesti paras jakso on se, missä Joey on ostanu uuden töllön ja sohvatuolit. Eikä ne nouse kertaakaan koko jakson aikana niistä ylös.. :hyper:
Meikä on fani. Mulla on kaikkien tuotantokausien DVD-boksit. Just alottelin itseasiassa taas kattomaan uudestaan koko settiä läpi. Oon nyt 2. tuotantokaudessa missä on toi sun mainitsema jakso. Se on kyllä hyvä kun ne jätkät tilaa sitä safkaakin Monican osotteeseen, jotta ei tarvi nousta ylös niistä tuoleista. :D Joey on mun ihan suosikkifrendi, Chandler tulee hyvänä kakkosena. Ehkä lempijakso on se missä Joey opettelee puhumaan ranskaa. Vaikee kyllä päättää kun on niin hervotonta läppää joka jaksossa.

No höh. Mä jo luulin et on jotain elokuvaa vihdoin tekeillä kun Frendeistä ketju ylhäällä. Mut jooh, mikäs se tässäkin vikana. ;)

Kaikki kaudet löytyy, ja jossakin kaudessa on kulutettu jo siihen kuntoon et töksähteli ikävästi viime katselukerralla. Ite katellut abaut 5-7 kertaa kokonaan läpi, ja satunnaisesti tv:stä. Plus noita kausia on kuluttanut jotkut kaverit, isoveli + sen akka ties monta kertaa yhteen pötköön läpi.

Montaa huonoa jaksoa ei löydy, paitsi yks tulee mieleen eli se missä sen isukki on mukana muka. Huoh, mitä paskaa. Eli muuten tasaisen loistavaa tykitystä, ei heikkoja kausia, ei kässäreiden lakkoja...

Tykkään kaikista hahmoista, mut koko aika suosikeiksi on noussut Chandler & Ross. Jälkimmäinen suht perkeleen mahtava roolissaan, muuten en yhtään oo kyllä Davidin uran tekeleitä seurannut. http://www.youtube.com/watch?v=T8ligyLVeSg PIVOT!!!!!

Ehkä myöhemmin noita Kudrowin sooloiluja seuranneena on alkanut hiukan tarkemmin näkymään tasoero näyttelemisessä muiden suhteen, mut istuu tohon hullun rooliin hyvin.

Tuosta videosta 3.38 eteenpäin oleva kohtaus on uutta matskua ainakin mulle ja n. 100 kertaa olen nähnyt joka jakson. Onkohan noita enemmänkin?

Hohoo, en kyllä itekään. Leikattu? Noita leikattuja kun ei hirveesti ole missään boxeissa ainakaan. Sen verta perseestä nuo julkaiset euroopassa.

jep jos tykkää miehistä.

Tää on jo niin vaaaaanha kommentti et ihan hävettää...

Suositut

Back
Ylös Bottom