Frederikin Dragostea Din Tei -cover

Kari Tapiokos tuon Kentin Dom andran raiskasi? =) vai kuka se oli? kerran kuulin radiosta sen enkä ole vieläkään toipunut järkytyksestä.

"ihan niinkuin toissseeet.." täräytettynä suhisevalla tekohammasässällä.

EI HELVETTI!! Toi sanotus on kyllä sairaan ihmismielen tekeleitä! Hymy korvissa tota kuuntelin ja samalla aivan suunnaton myötähäpeän tunne pelissä.

Frederik rokkaa! :rock:

Ja tuskin alkuperäisessä sen järkevämmät sanat on...ties vaikka olis suora käännös... :D

:offtopic:
Fredu on kyllä mielestäni ihan oikeastikin vähän pöpi. Siis ei vain tämän laulun perusteella, vaan omakohtaisen kokemuksen. Kaverini osti joskus 90-luvun lopulla Frederikiltä Keltaisen Pörssin kautta satelliittilautasen, ja minä olin kantoapuna. Siinä jutusteltiin Reetun kanssa ja jotenkin jäi aika outo fiilis siitä tyypistä. Tuntu tosiaan kuin se olis ollut joissain aineissa: puhui ihan outoja ja oli sekava.

No vähän ajan päästä tuoki soi jossain suomi-pop baarissa ja porukkaa joraa..samoten ku joku puuha peten diskojytät sun muut paskat...ei helvetti kyllä käsitä miksi tuollasta paskaa tehään. Noh se on makuasia sano maija ku munaa nuoli :rolleyes:

Haha :lol2: ei juma mikä kappale. Onkohan tuo tehty ihan tosissaan, kun eihän noissa sanoituksissakaan ole mitään järkeä. Levy-yhtiö selvästi päättänyt että frederik on saatava listojen kärkeen hinnalla millä hyväntä vaikka siinä menisikin maine.:D

Hauskalta biisiltä vaikutti, oli se sitten tahallista tai tahatonta. Joko toi löytyy kokonaisena jostain? Ennen mä kumimiestäkin popittelen kuin esim. Kelaa tai Hallikaista, joiden kornit viisut aiheuttaa pelkästään myötähäpeää.

Kuka helvetti ostaa Frederikin levyn saatika sitten lautasantennin!

Sukulaku sanoi:
No ei nuo alkup. sanoituksetkaan niin loistavia ole:D
http://www.catteacorner.com/dragosteadintei.htm

Näin on! Lähes joka biisin sanoitus on korni, oli kieli mitä tahansa. Ei ole kauaa kun eräskin jumputus oli sanoitettu tyyliin "Jones Jones, tohtori Jones, herääs ny" ja raatiossa ulvoi luvattoman monta kuukautta eräs kamalimmista ulisijoista tyyliin "Mä herrään aikaisin aa-aa-aamul, jottain kaunista mielessäin..." Onko nuokaan nyt niin häävejä sanoituksia? Niin, onhan ne parempia jos niitä ei suomeksi ulvota...

Aivan sairas :hyper:
Oli pakko kuunnella tuo pari kertaa putkeen täysillä (äitimuori varmaan tykkäs hyvää) ja yritän vielä etsiä kazaalla kokoversiota. Täyttä :kakka: mutta silti niin hyvä :rock:

Jos tommosella pelleilyllä pystyy elättämään perheensä, niin mikäs siinä!

Back
Ylös Bottom