Fpo Voimanosto ja jalkakyykky sm 28.4 2012 Lahdessa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kako
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No ennehän pro-puolella ne erot tehtiin kyykyssä. Sitten kaikki oppi kyykkäämään ja eroja tehtiin/tehdään penkissä. Seuraavaks on varmaankin vedon vuoro. Oisko sitten kaikki innokkaimmat varustevastustajat tyytyväisiä, kun kaikki tonnin tekijät vetää sen 350

No ennehän pro-puolella ne erot tehtiin kyykyssä. Sitten kaikki oppi kyykkäämään ja eroja tehtiin/tehdään penkissä. Seuraavaks on varmaankin vedon vuoro. Oisko sitten kaikki innokkaimmat varustevastustajat tyytyväisiä, kun kaikki tonnin tekijät vetää sen 350
Oppivat kyykkäämään:wtf:

:face:

Mul on sulle vinkki: Mee etsimään lähimmästä järvestä noin 2m syvä kohta ja meet sinne pohjaan kyykkyyn vaikka tunniksi. Tekisit palveluksen aika monelle.
Musta tuntuu, että sinä olet ollut kyllä jossakin vaiheessa liian kauan upoksissa:wtf:

Ei ipf:ssä osata vielä kyykätä. Nehän vaan ottaa raudat selkää ja pommilla alas ja pohkeista pomppu,.

Pakko kysyä että pidätkö hyvänä tuomarilinjaa mitä noudatetaan ammattilaisliitoissa? Mitä olet mieltä tästä kehityssuunnasta jota varusteet ja tuomarilinja sallivat?

Eihä se, että jätkät ei osaa kyykätä liity mitenkää tuomarilinjaan. :D Tuomarointi on menny aivan vitusti eteenpäin etenkin WPC liitossa. Kansainvälisissä kisoissa tuomarointi on tiukkaa.

Pakko kysyä että pidätkö hyvänä tuomarilinjaa mitä noudatetaan ammattilaisliitoissa? Mitä olet mieltä tästä kehityssuunnasta jota varusteet ja tuomarilinja sallivat?

Oli lähinnä vastaheitto noille antin pelleilyille ja kommentoin vähän samalla asenteella kun kyseinen herra ni jos vaikka menis jakokeskukseen asti.

Oma mielipide on, että ipf ja proliitto on ajautunut niin erille toisistaan, että vittuako niitä vertailemaan. Oon ihan tyytyväinen proliiton toimintaan ja sen takia siellä olen aina nostanut ja tulen nostamaan, mikäli vielä kisaan. Jos haluaa kisata yksikankaisilla varusteilla ja ipf säännöillä ni kisatkoon ipf:ssä, ei se oo multa pois. Omasta mielestä siellä on muutamia juttuja mitkä menee jo ihan naurettavuuden puolelle, mutta se ei liene mun ongelma vaan niiden jotka siellä nostaa. Varusteista sanon sen verran, että niillä nostetaan millä eniten rautaa nousee.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oli lähinnä vastaheitto noille antin pelleilyille ja kommentoin vähän samalla asenteella kun kyseinen herra ni jos vaikka menis jakokeskukseen asti.

Oma mielipide on, että ipf ja proliitto on ajautunut niin erille toisistaan, että vittuako niitä vertailemaan. Oon ihan tyytyväinen proliiton toimintaan ja sen takia siellä olen aina nostanut ja tulen nostamaan, mikäli vielä kisaan. Jos haluaa kisata yksikankaisilla varusteilla ja ipf säännöillä ni kisatkoon ipf:ssä, ei se oo multa pois. Omasta mielestä siellä on muutamia juttuja mitkä menee jo ihan naurettavuuden puolelle, mutta se ei liene mun ongelma vaan niiden jotka siellä nostaa. Varusteista sanon sen verran, että niillä nostetaan millä eniten rautaa nousee.

Ok, homma selvä.

Sen verran kakolle, että en minä pelleile, vaan en voi olla kommentoimatta jos tuollaisia pyllistyksiä joku nimeää kyykkäämiseksi. Ja kyllä ipf:ssä kisailijoita riittää ihan tarpeeksi jotka ei näe mitään ongelmaa siinä, että on säännöt ja se et niitä vielä noudatetaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom