Fosters Grid Girl 2005

Status
Viestiketju on suljettu.
Ikä
38
Heipä hei kaikki pakkislaiset! Käykääpä äänestämässä uusi F1 Fosters Grid Girl osoitteessa www.fostersgridgirl.com ! Äänestäjien kesken arvotaan Australian matka ja yleisö päättää voittajan tänä vuonna :kippis1:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
OK äänestin Sinua mutta mitäköhän kisan järjestäjät tykkäävät tästä ääntenhankintametodistasi. :D

Juu kuusi tyttöä löytyy sivuilta, joten jokaiselle jotakin! Lähinnä tiedoitus niille, jotka eivät vielä ole huomanneet tuolla käydä ;)

Höh, eikö tuossa ole kuin yksi kuva jokaisesta. Pitäisi saada vähän kokonaisvaltaisempi kuva ehdokkaista :kuola:

Olutmainontahan sopii loistavasti kuntoilupalstalle ja varsinkin autourheiluun.

Annemarille meni äänet täältäkin.

aijai..ompas tääl pakkiksel kauniita käyttäjiä :kuola:

P.S oot muuten paras noista ;)

Relg sanoi:
Nättei tyttöi mutta Prithi vei mun äänen..

Samoilla linjoilla....

Annemari, kuvia puntimimmi osiolle niin saisit kepeästi parituhatta ääntä lissää.

Äänestin muuten sua, toivotaan vaan ettei oo jeparit ovella, ku oon alle 18!! :iiiiik:

Eihän tolla Prithillä oo muutaku isot tissit. Mutta se tosin taitaa täällä testosteronikeskittymässä riittää..

Mä en oikein taho ymmärtää tota olupullojen photoshoppausta tohon kuvaan.. Mikseivät muijat voi vain pitää tavallisia pulloja ja laseja?

Grotesk sanoi:
Eihän tolla Prithillä oo muutaku isot tissit. Mutta se tosin taitaa täällä testosteronikeskittymässä riittää..

Voi kyllä, isot tissit riittää ihan mihin tahansa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom