Forza 2 XBOX360

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MTM1977
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
olin sen verran kerkeäväinen että sain jonku limited collector's editionin.
hmm, mitähän tästä pelistä sanois.

aivan uskomaton peli. grafiikka on messevää ja ah kun saa kierrättää supraa rajottimelle !!

Mahtava peli!

Xboxikin käynnistyi pitkästä aikaa pelaamisen johdosta, eikä todellakaan turhaan. Jos vertaa tätä GT:n edellisiin versioihin, niin pesee kyllä pelattavuudelta mennen tullen GT-sarjan. Tässä pelissä ei toisiin autoihin nojailu ja rännistä vauhdin otto onnistu. Pienetkin ajovirheet voi kostaantua ja tätä pitää ajaa paljon keskittyneemmin mitä GT-sarjan pelejä. Myös auton alustan ja tehon epätasapainon huomaa paljon helpommin mitä GT:ssä.

Ai että on hienoo päästellä tappiinsa viritetyllä Honda CRX:llä :)

Tää peli on kyllä aikasmoinen tykki. Sinne vaan "Free Runniin" takomaan laguna seca rataa, ja tavoittelemaan ykköspaikkaa kierrosajassa. Oon ite vielä pari sekunttia jäljessä ennätystä. :D

...Uramoodi on myös tosi hyvä. Tullu aikamoisia pelisessioita pelattua.

tuo veilside supra fortune kyntää aika ilosesti.

Teho: 1065 HP
Vääntömomentti: 1,051 Nm
Paino: 1,379 kg

mulla vaan on joka kurvin jälkeen vähemmän tavaraa autos. takapuskuri tipahtaa aina ensimmäises kurvis. ei oo oikeen skilssejä kun ei oo viittiny sisällä nysvätä tv:n ääressä kun on nii hienoja ilmoja ollut. toki laiskemmilla autoilla pysyy radalla, mutta niillä on ahdistava ajaa.

kaksinpelillä on ollut aika hauskaa kun kaveria vastaan on pelannut. rupeaa tunteet kuumenemaan. väkisin. :D

Mä en oo vielä koittanu livessä vääntöä, mutta pitää lähiaikoina kokeilla. Voisi ottaa vaikka jonku skaban porukalla, niin tietää ettei sielä kukaan peeloile ja aja väärään suuntaan...

Paras autopeli ei voi muuta sanoa...
Kalpenee GT sarja kyllä tämän rinnalla täysin.
Konsoleille ei ainakaan parempaa autopeliä voi saada kuin tämä pelasi sitten yksin tai verkossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom