Siis mitä helvettii.. onko kävijämäärät jotenkin yhtäkkiä tuplaantunu, ku tääl on online usein jotain 500-700 kävijää..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by VahvaJussi
Siis mitä helvettii.. onko kävijämäärät jotenkin yhtäkkiä tuplaantunu, ku tääl on online usein jotain 500-700 kävijää..?
Originally posted by hamuk
Ei vaan keksien aika-asetuksia on muutettu: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=13850&perpage=20&pagenumber=2
Ei taida keksien toiminnollisuus riittää tuohon. Ja jos sellaisen toteuttaisi, minä kutsuisin sitä spywareksi.Originally posted by Jortsu
Eikö toi keksisysteemi sitten tunnista sitä kun joku on lähtenyt palstalta vaihtamalla sivua tai sulkemalla ikkunan?
No niinno, ainakin Ad-aware tunnistaa mulla jo nykyäänkin jotain keksejä spywareksi...Originally posted by MuscleMemory
Ei taida keksien toiminnollisuus riittää tuohon. Ja jos sellaisen toteuttaisi, minä kutsuisin sitä spywareksi.
Originally posted by Mike
Nyt se mittari on sitten 24h mittainen, eli voi kyylätä paljonko koko saatanan päivän aikana on jengiä palstalla.
Roihu sanoi:Vanha tredi, mutta paljonko pakkiksen liikennemäärä kuussa on nykyisin?