Forumi porskuttaa lujaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Jortsu
Eikö toi keksisysteemi sitten tunnista sitä kun joku on lähtenyt palstalta vaihtamalla sivua tai sulkemalla ikkunan?
Ei taida keksien toiminnollisuus riittää tuohon. Ja jos sellaisen toteuttaisi, minä kutsuisin sitä spywareksi. :)

Originally posted by MuscleMemory
Ei taida keksien toiminnollisuus riittää tuohon. Ja jos sellaisen toteuttaisi, minä kutsuisin sitä spywareksi. :)
No niinno, ainakin Ad-aware tunnistaa mulla jo nykyäänkin jotain keksejä spywareksi...

Olet oikeassa. Tarkoitin vain ettei VBulletin:in softa sisällä mahdollisuutta käyttää tuollaisia "ominaisuuksia."
Toivottavasti.

Originally posted by Mike
Nyt se mittari on sitten 24h mittainen, eli voi kyylätä paljonko koko saatanan päivän aikana on jengiä palstalla.

Monikohan lataa tauluun "tuplat".. Luulisin että kymmeniä, ellei satoja käy kuitenkin päivän aikana ensin työ/koulukoneelta ja illalla kotikoneelta mestoilla. Tuskin olen ainoa pakkismaani :)

Noin 3 vierailua/ip. Tosin tuo ip juttu on monimutkainen kun moni käyttää samaa hostia. Tarkkaa kävijämäärää on aika vaikea määrittää, eikä sitä nyt määritetä kun nää vinkujat vinkuu että kamalan näköinen tuo online lista, mitä järkeä, lässynlässyn.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom