Forumi päivitetty taas kerran uusimpaan versioon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Rupeaa näyttämään todella hyvältä! Toi nimien pienennys teki paljon! Kiitos!

edit: toi QuickReply boxi on vaaleansinisellä taustalla, liekö css härö vaiko vielä tuunaamatta. Korjaantunee aikanaan.

Sellanen bugi ollu joissaki threadeissä että esim. näyttää että siinä on 278 sivua mutta ku klikkaa sitä tai sitten last page hommaa niin se avaa jokatapauksessa sivun 277

Tämä on kyllä ainakin vielä tyrmistyttävän ruma. Ei sillä, että käyttäjien mielipiteillä olisi merkitystä. Vaikuttaa jotenkin kapoiselta ja kokonaisuutena muutenkin ahtaammalta, katsellaan nyt vielä miten muuttuu.

Tuossa mallissa ois paljon fiksumpi tuo ruudun täyttö leveyssuunnassa. Nyt ainakin meikäläisellä läppärillä sivua katsellessa jää tuollaiset 1,5 cm:n turhat kaistaleet sivuille. Liekö ne sit vaan uudella leiskalla jotenkin pomppaa paremmin silmään, jos kerta tuo 95% on ollut aina.

Mulla jää samanlaiset reunat myös, tuntuu jotenkin leveämmiltä kuin aiemmin. Jos tuolle saisi tehtyä jotain niin hienoa olisi...

Muuten uusi ilme näyttää hyvältä, hyvä että ne kolmiot heitettiin pois.

Ei kyllä hyvältä vaikuta, mutta kaikkeenhan tottuu. Jotenkin on epäselvän näköinen. Entinen oli kyllä ehkä paras foorumilayout mitä on tullut vastaan. Byääh. Ja Jatkoaikakin uudistui, mikä on tämä mahoton uudistusvimma, kysynpä vaan.:itku:

Mie tykkään tästä, on tää miellyttävämpi mun silmälle ku edellinen.

Vaikuttaa jotenkin kapoiselta ja kokonaisuutena muutenkin ahtaammalta, katsellaan nyt vielä miten muuttuu.

Kapea? :confused: Ainakin mun Firefoxissa (Mac-versio, 1024x768 max ruutukoko tässä PowerBookissa) sivut tuntuu levenneen hemmetisti.

Viestiketjusivut ovat luettavia joskin leveitä. Värivalinnat on oikein hyvät.

Uudet viestit-sivu on sen sijaan vaikea luettava. Se on niin leveä, että ainakin minun on avattava selain koko ruudun kokoiseksi jos haluan nähdä sivun tiedot laidasta laitaan. Tuntuu että fontit ovat liian isoja ja jonkinlaista laatikkoviivoitusta kaipaisi erottamaan threadit toisistaan. Toivottavasti sivua vielä työstetään.

Vai että uusi ilme.., hmm, ahdas, sekava, typerät reunat sivuilla.... eli ei hjuva.
Vanhat oli kyllä paremmat, metsään meni tämä uudistus ellei sit sivut vielä tästä tosi paljon parane.

Olenko ainoo jolle tulee uudesta leiskasta mieleen UFS:n foorumi??

Tässä siis oikea leiska tällä hetkellä. Millä helvetillä joku saa tästä ufs forumin näköisen? Vittuiletteko te vai ootteko te sokeita?

Liitteet

• 1.webp
    1.webp
    41,9 KB · Katsottu: 385
  • 2.webp
    2.webp
    24,9 KB · Katsottu: 349
Jännä. Niinku joku jo sano, vanha oli paras mitä on tullu vastaan. Ehken tottumiskysymys.

Anteeksi vaan, mutta vaikka ne css:t nyt ei vielä kohdillaan ole, tuntuu olevan tämä ulkoasu edellistä huonompi.

Tässä siis oikea leiska tällä hetkellä. Millä helvetillä joku saa tästä ufs forumin näköisen? Vittuiletteko te vai ootteko te sokeita?

Ei ollut tarkoitus vittuilla ja viimeksi ainakin oli näön tarkastuksessa näkökin kohdallaan. Ketjujen taustat näkyy valkoisena ja siitä vaan tulee mieleen Ufsi, sorge vaan..

Ei ollut tarkoitus vittuilla ja viimeksi ainakin oli näön tarkastuksessa näkökin kohdallaan. Ketjujen taustat näkyy valkoisena ja siitä vaan tulee mieleen Ufsi, sorge vaan..

Miten kieroon pitää kattoa että saa nuo ketjujen taustat näkymään valkosina? Harmaalta tuo musta näyttää

Koittakee nyt tajuta että tämä säätäminen on vielä kesken.

Äskettäin täällä näkyi se ilmeisestikin uusi tyyli, ja hyvältähän se näytti, ei mitenkään _huomattavan_ paljon erilaiselta vanhaan verrattuna. Siis toisin kuin tämä valkoinen "word-asiakirjamainen" tyyli mikä nyt taas jostain syystä minulla näkyy. Veikkaan että puolella näistä uuden tyylin inisijöistä näkyy tämä silmiä kirvelevän kirkkaan valkoinen, sekava, tyyli tällähetkellä.

(ei muuten ainakaan mulla näy mitään kuvaa tuossa Miken postissa, missä pitäisi näkyä oikea leiska)

edittiä: jihu, nyt taas toimii, ja mielestäni näyttää erittäin hyvältä. Mukava uudistus!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom