Forumi lagittaa?

En nyt keksiny muutakaan mestaa tiedustella seuraava. Eli meikältä hävii välillä tosta foorumeiden etusivulta noi "Offtopic" ja "vipit ja rekisteröityneet" osiot kokonaan. Jäljelle jää pelkkä noi "treeni" ynnä muut osiot. Joutuu käymään muulla sivustolla välissä, ku sivun päivityskään ei auta. Mitä teen?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Onko tää joku bugi, kun ettii searchilla, ni ruutuun tulee pariksi sekunniksi, joku kymmenen riviä outoa koodistoa?

Onko tää joku bugi, kun ettii searchilla, ni ruutuun tulee pariksi sekunniksi, joku kymmenen riviä outoa koodistoa?

Mullakin tulee tota aina välillä...

En nyt keksiny muutakaan mestaa tiedustella seuraava. Eli meikältä hävii välillä tosta foorumeiden etusivulta noi "Offtopic" ja "vipit ja rekisteröityneet" osiot kokonaan. Jäljelle jää pelkkä noi "treeni" ynnä muut osiot. Joutuu käymään muulla sivustolla välissä, ku sivun päivityskään ei auta. Mitä teen?

Johtuisikohan tuo siitä että yrität päästä liitteen osoittamasta kohdasta etusivulle? Tuosta kun menee niin kyseinen ilmiö tapahtuu.

Liitteet

• TÄMÄ.webp
    TÄMÄ.webp
    6,3 KB · Katsottu: 180
Nyt lähiaikoina kun pakkis on taas uudistunut niin mulla jää ainakin monet ketjut kokonaan lukematta! :(
Eli yrittää mennä vaikka "salikomediaa" ketjuun niin mulla tulee pelkkä valkoinen sivu, siis kyllä noi pakkiksen yläbannerit ja muut on näkyvissä mutta se kohta missä sitä luettavaa pitäis olla niin se on aivan valkoinen. Ja noin käy monessa ketjussa mihin yrittää.

Lisäksi kun haluaa lukea jotain ketjua niin aina joutuu menee aluks siihen sivulle numero yksi, eli enää ei pääse suoraan viimeiselle sivulle...

Onkos nämä ongelmat vain mulla vai onkos jollain samoja ongelmia?? Ja mä käytän Oopperaa... ja aina oon käyttänyt.

Täällä toimii ainakin ihan moitteettomasti. Firefox rokkaa!

Back
Ylös Bottom