Forumi lagittaa?

Reititykset uusiksi

Virittelin pakkiselle reititykset uusiksi, eli nyt pakkisen perässä tai edessä ihan mistä sunnasta asiaa katsoo on 2 eri operaattorin yhteydet.

Eli jos jotain ongelmia pakkiksen toiminnassa viestiä kiitos, jotta voidaan liiskata mahd. bugit.

Puolet pakkiksen IP:istä ei toimi

Nyt tuntuu olevan tilanne päällä. Puolet pakkotoiston IP-osoitteista vastaa ja puolet timeouttaa.

$ host www.pakkotoisto.com
www.pakkotoisto.com has address 83.150.97.33
www.pakkotoisto.com has address 83.150.97.35
www.pakkotoisto.com has address 62.236.70.135
www.pakkotoisto.com has address 62.236.70.136

Nuo 62.236.70.*-osoitteet vastaavat ja 83.150.97.* ovat mykkiä. Olen kokeillut sekä Soneran että Nebulan verkoista.

DNS antaa nuo minulle mukavasti juuri sellaisessa järjestyksessä, että toimimattomat tulevat aina ensin... Käytännössä foorumin jokaisen sivun aukeamiseen menee minulla tällä hetkellä vähintään kymmenen minuuttia (tai sitten sivut eivät lataudu lainkaan), jollen turvaudu hosts-tiedoston virittelyyn.

Jotain häikkää on juu... eilen illalla oli lähes totaalisessa jumissa ja tänäänkin toimii selkeästi normaalia hitaammin.

Ei toimi vielä n 30 sek ,kesti tämänkin sivun lataus.

Nyt toimii mullakin ihan ok.

Kestäätätätätätää, no kone kiinni ja lähen maalle päivittään itseäni.

Tässä aamupäivällä välillä rullannut kyllä aivan hyvin, mutta välillä taas tulee hetkiä jolloin jumii.

Mulla on tän päivän pelittäny ihan hyvin. Eilen oli jumia iltasella.

Nyt toimii.

Nyt on mulla toiminut 5 minuuttia moitteettomasti, mutta jumitti kyllä sitten aivan huolella ennen sitä. En päässyt edes tähän threadiin kiroilemaan! Mä tahdon VIP-maksusta hyvitystä näiltä 7 tunnilta, jotka töissäni olen vain joutunut pelaamaan pasianssia kun Pakkis ei toimi ;)

Oliko siellä oikein jotain vikaakin, vai tökkikö palveluntarjoajan yhteys?

Nyt toimii paripäivää takkuili. toi on ihme että soneralla ei lue vieläkään missään häiriötiedotteissa että niillä on ollut linjat sekaisin. Eilen teksti tv:n viranomaistiedotteissa luki että lankapuhelimet välillä hyvinkää-hanko pimeenä ja tiedonsiirto ongelmia yms. mutta SONERAN sivuilla ei mitään.
http://www.yle.fi/tekstitv/html/P866_04.html

Toisen operaattorin yhteyksistä oli konfigurointi virhe, siitä johtui osalla porukkaa satunnainen tahmaaminen eilen yöllä/tänään. Nyt operaattorin mukaan virhe on paikallistettu ja korjattu.

Jostain syystä haku-sivun avautuminen kestää niin kauan, ettei sitä jaksa odottaa. Sama vika oli jo eilen illalla. Muuten toimii kyllä ihan normaalisti.

Outoa, juuri itse testasin tuolla pikahaulla että itse hakusivun kautta ja ok toimi. Ja eikun logia tonkimaan jos löytyisi jokin syy tolle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom