juu, tänään on juminu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viimeisen pakkiksen päivityksen jälkeen meikäläisellä (ja varmaan muillakin) on ilmennyt pienimuotoisia ongelmia. Mm. sivusto latautuu hitaammin kuin ennen, sivunumero näyttää väärää, ja kaikista eniten huolestuttaa se, että kerran kun postasin yhteen threadiin, ei postaukseni mennyt ilmeisesti perille, kun threadissa näytti minua edeltävän henkilön postaus olevan viimeinen threadiin kirjoitettu postaus (menikö epäselväksi).
Eli sanotaan minun olevan henkilö A ja minua edeltänyt postaaja sitten henkilö B. Vaikka postasin erääseen threadiin, thread-alueen (esim. Yleinen osio) näytti henkilö B:n olevan viimeinen postaaja. "Ongelma" ilmeni yhä, vaikka kirjauduin ulos ja kirjauduin uudelleen. Sitten postasin samankaltaisen postauksen, jolloin nimimerkkini tuli näkyviin viimeisenä postaajana. En sitten tiedä tuliko aikaisempi postaukseni muille näkyville ollenkaan?
Datamäärä on kasvanut. Kun tietäis onko noita gallerian kuvia jossain isoilla forumeilla linkitettynä.
Datamäärä on kasvanut. Kun tietäis onko noita gallerian kuvia jossain isoilla forumeilla linkitettynä.
Takkuaa takkuaa kovasti meikäläisellä vielä ainakin!? Mike tee jotain, jotta voimme nauttia palstan antimista nopeasti ;)