GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Forum telakalle!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Toi pakkotoisto.com -kuva peittää linkin pääsivulle ja äsken oli kaikki kuvat ja linkit vähän mestoilla mut ei enää. Ja pääsivun moderator -kohdassa ei lue mitään sekä tän postaus -osion tausta on harmaa (liekö tarkoituksella?)

Niin, ja sellanen juttu, että saisikos sivua sen verran sivuttaissuunnassa kutistettua, että katoais toi tarpeeton vierityspalkki, jolla pystyy 3mm virittelemään. Ei se nyt varsinaisesti häiritse, mutta aika tarpeetonhan se on. Ainakin explorer 6:lla 1024x768 -resolla toi ilmaantuu.

Kaikki okei, uusi päivitys korjasi kaikki bugit. Templatet saa olla nyt noin kun on, samoin tuo headeri. Ihan piakkoin laitan vb3 ja siinä on kaikkea uutta kivaa. Asensin sen jo tuohon rinnalle ja se käytti meidän sql tietokannan kopiota, kaikki meni ok, paitsi search ei enää toiminut. Testaan vielä uudestaan, koska tässä 2.3.2 päivityksessä search bugi korjattiin.
Vb3 on paljon monipuolisempi ja meilläkin on paljon enemmän viilattavaa sitten. Esim avatarit on jatkossa määriteltävissä käyttäjäryhmittäin, eli vipit saavat itse upata avansa. Vb3 versiossa tulee myös uusi über käytännöllinen salainen ase trollaajia vastaan, saadaan forumista entistäkin parempi.

Rock on! :piis::thumbs:

Originally posted by Mike
Vb3 versiossa tulee myös uusi über käytännöllinen salainen ase trollaajia vastaan

Eli kun postissa lukee jippii - BAN!! :thumbs:

Mut miks mä en pysty kirjoittamaan tonne jippii -osioon? :itku:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Sellanen pikkujuttu vielä, että saiskos viestiä kirjoitettaessa sen hymiön siihen kohtaan missä toi osoitin (vai mikä lie nimeltään) vilkkuu? Eli jos jälkeenpäin haluaa lisätä hymiön jonnekin keskele viestiä, niin se menee aina viestin loppuun eikä sinne minne pitäis ja sit se pitää kirjoittaa sinne käsin.

Olen myös huomannut saman, itse käytän Ctrl + x :) ja Crtl + v komentoja, ettei hymiötä tarvitse kirjoittaa. Tietty helpompi olisi jos hymiö menisi heti kursorin osoittamaan kohtaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom