Forum päivitetty uuteen versioon. Tänne kaikki bugit!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mike sanoi:
Quickreply toimii tuommoisesta pienestä nappulasta jokaisen postin quote napin vieressä. Pitää katsoa saako sen takaisin semmoiseksi kuin se oli.

quickreply.gif

Mulla ei ko. nappia ole.

Päivityksen jälkeen kaikki thumbnailit avautuu mulla automaattisesti uuteen ikkunaan. Olisko mahdollista saadaa entinen systeemi siihen niin, että pääse backkia painamalla takas keskusteluun?

Mike sanoi:
Quickreply toimii tuommoisesta pienestä nappulasta jokaisen postin quote napin vieressä. Pitää katsoa saako sen takaisin semmoiseksi kuin se oli.

quickreply.gif
Mulla ei oo tota nappia eika liioin quote-nappia. Onko avatarien nyt tarkoitus nakya? Ei nay...

Cassyput sanoi:
Mulla ei oo tota nappia eika liioin quote-nappia. Onko avatarien nyt tarkoitus nakya? Ei nay...
Laitetaan nyt varmuudeksi vielä toisen kerran.

Painakaas kaikki ctrl + F5 niin tulee raaka refresh ja kaikki kuvat tulee oikeina näkyviin.

Alkaa jo näyttää iha hyvältä'.. uutis sarakkeessa näkyy vaa jonku naisen selkä..
Edit:
Alec: Nikkien värit vaihtelee tiuhaa tahtii.. (vippien väri eri kuin eivipeillä.)
Ja editointi juttu on aika hyvä nyt! (Editoikaa joku posti ni näätte..)

mulla näkyy punaisella(edit:ja nyt näköjään vihreellä...) jotkut käyttäjänimet,sekä postien yhteydessä että tossa currently viewing-boxissa
lisäksi hidasta on kuin kärpäsen raiskaaminen,mutta muuten näyttäs toimivan

EDIT ahaa no sitten toi väri-asia selvis...

Hyvän näkönen toi vippien värinvaihto. Mulla foorumi toimii ainakin ihan ongelmitta, ei siis jumita. Napissa lukee kyllä edelleen qoute

edit: testiedit. hyvältä näyttää!

edit2: tossa missä on noi sivut on toi alaspäinnuoli josta tulee "go to page" menu. Kuva on oudon pehmeän näköinen, onko strechattu? Jos otain rightclick > view image, se on ihan erinäköinen (valkoisella taustalla?)

Back
Ylös Bottom