Forum päivitetty uusimpaan versioon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mites noi etusivun fontit? Miks mulla näkyy ne niin helvetin pienellä? Tai siis niin pienellä et ei saa selvää..

No joo.. Pari vuorokautta ilman unta.. Varmaan parempi tarkistaa asia ylihuomen kun heräilee tästä koomasta..

Sama vika mulla ollu ny pari päivää. Hetken aikaa päivityksen jälkee mielestäni mulla toimi ihan kunnolla, mut sit muuttu fontti tosi pieneks.

Mulla IE:llä fontti on snadisti pienempää kun sun sigussa.. En tosiaan tiiä mistä johtuu. Foorumilla teksti on ihan normaalia ja lähes kaikkialla muualla.. Googlessa hakutulosten linkit on kanssa pienentynyt..

Voiskohan tää johtua mun lääkityksestä?

Kannattasko tossa etusivulla noi kaikki tekstit muuttaa samalle kielelle. En tiiä muista, mutta mua ainakin hämää helvetisti toi suomen ja englannin sekasotku.

Noitten linkkien tekstit. Esim. noi oikeen yläreunan linkit; home, forum, kauppa, m.siren art, mediakortti.

Nyt sivun etusivun yläosassa on sininen kupla jonka sisällä lukee pakkotoisto.com ja kärpäsestä härkäseksi. Onko tarkoituksella. Tykkäsin entisestä 100 kertaa enemmän.

Ei kyllä täälläkään toimi nuo forumin ja kaupan linkit.

Ensimmäiseksi ihmettelin että mihin ihme sivuille oikein tulinkaan kun värimaailma oli muuttunut ihan kokonaan. Mutta tarkemmin katsottua niin olihan se ihan oikea osoite.

Siis tuo oli vaihtunut jostain helvetin syystä defaultiksi. Ei se todellakaan semmoinen homon sininen pidä olla. Nyt se on ok.

No itsellä ainakin vielä näyttää olevan tuo "homon sininen" etusivulla. Firefoxi alla ja omalta kannalta tuo sininen on vähän pirteämpi väriteema, tosin aika karu tuo defaultin tyyli :D toivottavasti saat Mike tyylit korjattuu ilman suurempia probleemia :thumbs:

Koitappa ctrl pohjassa hiiren rullaa veivaten. Sulla on selaimessa fontin koot muuttuneet.

:hyper:

Kiitti Mike! Jotain oli tullu perseiltyä.. Nyt on fontit kohallaan! Joka päivä oppii jotain uutta.. Nyt vaihtuu selaimen fontit käden käänteessä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom