Forum päivitetty uusimpaan 3.0.3 versioon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Ainakin tällä explorerilla kun menee threadista pois tuolla "edellinen" - napilla niin se näyttää sen treadin vieläkin lukemattomana.

Tää samaan ikkunaan aukeaminen on surkee ominaisuus. Parempi että aukee uuteen ikkunaan esim. linkkejä tai kuvia klikkaillessa ni ei tarvi aina back nappulalla kikkailla itteään takasin threadiin?

Daug sanoi:
Tää samaan ikkunaan aukeaminen on surkee ominaisuus. Parempi että aukee uuteen ikkunaan esim. linkkejä tai kuvia klikkaillessa ni ei tarvi aina back nappulalla kikkailla itteään takasin threadiin?

Parempi sen näinpäin on kuin toisinpäin. Jokainen joka haluaa että linkki aukeaa omassa ikkunassaan, voi pitää ctrl pohjassa kun klikkaa linkkiä tai liitettä.

Mike sanoi:
Jos bugaa joku, niin tänne ilmoa.
Aina ku yritän logata itteni ulos, niin ruutuun ilmestyy tollanen teksti: "An error occurred while attempting to log you out. Click here to log out(<--linkki)." Sitte ku klikkaan tota linkkiä, niin ulos loggaaminen onnistuu.

ps. en kyllä edes tiedä miksi loggaan itteni ulos, kun mä tuun aina 15min päästä uudestaan selaamaan pakkista ja kirjaudun sisään uudestaan :D

Pari pikku bugia ainakin mulle tullu. Eli vaikka threadista on lukenu kaikki postaukset ja sitten palaa sinne kohtaan missä ne otsikot näkyy, niin se neliö mikä ilmottaa lukemattomista postauksista on edelleen näkyvillä.
Ja lisäksi jotkut hymiöt on tipahtanu semmoset puolen kirjaimen korkeuden verran alas päin.
Nettiselaimena IE 6,0

yajo sanoi:
Aina ku yritän logata itteni ulos, niin ruutuun ilmestyy tollanen teksti: "An error occurred while attempting to log you out. Click here to log out(<--linkki)." Sitte ku klikkaan tota linkkiä, niin ulos loggaaminen onnistuu.

ps. en kyllä edes tiedä miksi loggaan itteni ulos, kun mä tuun aina 15min päästä uudestaan selaamaan pakkista ja kirjaudun sisään uudestaan :D

Juu, tuo vaatii tuon navigointipalkin muutosta vakioksi, nythän se on muokattu. Koitan yöllä muutella sen.

Mustanaamio sanoi:
Pari pikku bugia ainakin mulle tullu. Eli vaikka threadista on lukenu kaikki postaukset ja sitten palaa sinne kohtaan missä ne otsikot näkyy, niin se neliö mikä ilmottaa lukemattomista postauksista on edelleen näkyvillä.
Ja lisäksi jotkut hymiöt on tipahtanu semmoset puolen kirjaimen korkeuden verran alas päin.
Nettiselaimena IE 6,0

Back nappulalla kun menee, niin ne sivut tulee välimuistista, siksi se ei näytä oikein.

[whine] Jos tuota treadien selailua ei saa muutettua bäck napilla toimivaks, eli että se sivu ei tulisi sieltä välimuistista vaan niinkuin viime versiossa, niin eikö tuonne treadin ala reunaan sais tuommoista valikkoa kanssa mistä pääsis sitten taakseppäin? [/whine]

-edit- nonniin, joo onhan siellä tuo "forum jump" valikko... :nolo:

Enää ei tartte Mozillalla kikkailla new tabin kanssa. Linkin klikkauksen jälkeen palaa suunnilleen samaan kohtaan eikä enää sivun alkuun/yläreunaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom