Formula1 - Kausi 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pyranha
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Lehtitieto: Dennis näyttänyt Alonsolle ovea

Formula ykkösten McLaren-tallin päällikkö Ron Dennis on ilmoittanut espanjalaiskuljettajalleen Fernando Alonsolle tämän olevan vapaa lähtemään tallista kuluvan kauden jälkeen, kertoi englantilainen The Times -lehti tiistaina.

The Timesin mukaan lähellä McLarenia oleva lähde on kertonut lehdelle tallin olevan täysin kyllästynyt Alonson toimintaan, ja että Dennis itse on suuttunut sekä Alonsoon että tallin toiseen kuljettajaan Lewis Hamiltoniin.

Alonson ja tallin välit katkesivat viikonlopun Unkarin GP:n aikana espanjalaisen yritettyä estää tallitoveriaan Hamiltonia saavuttamassa kisassa paalupaikkaa.

Kisan jälkeen Alonso on kommentoinut tulevaisuutensa McLarenilla olevan epävarma, vaikka hänen sopimuksensa kattaakin vielä kaksi seuraavaa kautta.

(MTV3-AFP)

englantilaislehdet taas vauhdissa... Dennis on senverran ammattimies ettei varmasti halua alonsoa kenenkään muun leipiin, kaikki osapuolet ovat tällähetkellä vihaisia ja saattaa tulla sanottua asioita mitä ei viikon päästä enään tarkoita. noh spekulaatio on aina kivaa: jos alonso vaihtaa tallia ensikaudeksi niin lienee todennäköisesti renault, williams tai toyota. kuka taas korvaisi alonson? fisichella? muilla isoilla ja kokeneilla nimillä on sopimukset ensivuodeksi. dennis tuskin ottaa ketään ensikertalaista talliinsa vaan pyrkii hommaamaan hamiltonin rinnalle kokeneen kakkoskuskin. fisichellan.

eiköhän tämäkin kohtapuolin selviä. itse ainakin haluaisin nähdä alonson ja hamiltonin ensivuonnakin mclarenilla piikittelemässä toisiaan.

Ruusbäri ajaa McLadaa ensi kaudella. Sisäpiirin tietoa..

alonsolla palo hihat kun se ei enää "pärjääkkään" tuurilla. Nyt kun pitäis ajaa ja ei onnistu niin huudetaan naama punaisena, ja diivaillaan. Hamilton on asiallinen linjauksissaan.

alonsolla palo hihat kun se ei enää "pärjääkkään" tuurilla. Nyt kun pitäis ajaa ja ei onnistu niin huudetaan naama punaisena, ja diivaillaan. Hamilton on asiallinen linjauksissaan.

Mun mielestä Alonso on kaikkien aikojen tylsin mestari ykkösissä. En vain tykkää kaverin persoonasta yhtään enkä tyylistä. Kaveri sai kaiken liian helposti Relulla, vaikka ei ole yhtään sen kummempi kuski kuin muutkaan. Hamiltonista ehdoton mestari, se sentään ajaa voittoon ja ei selitä ja välitä jostain panetteluista.

Kimi sano tänään Iltiksessä, että Ferrari on hänen vimonen talli, ja ajaa siellä vielä joku 3 vuotta, ja jos ei mestaruutta tule, niin ei voi mitään, kuulemma muut tallit ei kiinnosta. Ymmärretävää kyllä;)

Mun mielestä Alonso on kaikkien aikojen tylsin mestari ykkösissä.

olet siis nähnyt kaikkien f1 mestareiden ajoa ja tiedät jokaisen niin hyvin että voit sanoa alonsoa kaikkienaikojen tylsimmäksi.

Kaveri sai kaiken liian helposti Relulla

jos alonso sai kaiken liian helposti renaultilla niin onko hamilton joutunut painamaan duunia niskalimassa paskatalleissa? ja miksei fisichella ollut mm-sarjan kakkonen vaikka ajoi myöskin renaultilla?

alonso ei missään nimessä ole mun suosikkini mutta kahta maailmanmestaruutta ei voiteta tuurilla. alonso ja schumacher tarjosivat kahtena viimekautena monta mahtavaa kaksinkamppailua.

alonsolla palo hihat kun se ei enää "pärjääkkään" tuurilla. Nyt kun pitäis ajaa ja ei onnistu niin huudetaan naama punaisena, ja diivaillaan.

annahan tulla sitten kuvia/videoita/luotettavia juttuja joissa ilmenee että alonsolla paloi hihat niin että huusi naama punaisenna. 99% sun kommenteista jokaiseen threadiin on täysin älyttömiä provoja joissa ei ole mitään sisältöä. onneksi löytyy ignore mahdollisuus jota aion käyttää tästä eteenpäin.

Olenko se vain minä, vai ovatko muutkin huomanneet että Alonsolle on käynyt kämmäyksiä suhteellisen paljon radalla. Muistelisin että Alonso pyörähti useammankin kerran Montrealissa ja muistaakseni muillakin radoilla.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
olet siis nähnyt kaikkien f1 mestareiden ajoa ja tiedät jokaisen niin hyvin että voit sanoa alonsoa kaikkienaikojen tylsimmäksi.

jos alonso sai kaiken liian helposti renaultilla niin onko hamilton joutunut painamaan duunia niskalimassa paskatalleissa? ja miksei fisichella ollut mm-sarjan kakkonen vaikka ajoi myöskin renaultilla?

alonso ei missään nimessä ole mun suosikkini mutta kahta maailmanmestaruutta ei voiteta tuurilla. alonso ja schumacher tarjosivat kahtena viimekautena monta mahtavaa kaksinkamppailua.

Olenko se vain minä, vai ovatko muutkin huomanneet että Alonsolle on käynyt kämmäyksiä suhteellisen paljon radalla. Muistelisin että Alonso pyörähti useammankin kerran Montrealissa ja muistaakseni muillakin radoilla.

on noteerattu. paljon virheitä mutta silti...

annahan tulla sitten kuvia/videoita/luotettavia juttuja joissa ilmenee että alonsolla paloi hihat niin että huusi naama punaisenna. 99% sun kommenteista jokaiseen threadiin on täysin älyttömiä provoja joissa ei ole mitään sisältöä. onneksi löytyy ignore mahdollisuus jota aion käyttää tästä eteenpäin.

olet itkenyt posteistani jo viikkokaudet ja käytät tätä vasta nyt?:confused: no miten vaan. En minä sanonut että alonso juuri huusi naama punaisena, vaan että valittaa kuin viimeistä päivää jos ei saa tahtoaan läpi. Mestaruus tekee ylimieliseksi, kenet vaan..

koska fis. ei ole vain tarpeeksi hyvä kuski. en väitä että alonso huono olisi mutta menestyksen voi saavuttaa niin monella eri tavalla,,

Mun digiboksi päätti alkaa spedeilemään nyt, kun ei sais, eli oisko jollaki kertoa jotaki streamia netistä, mistä vois kyylää kisan?

puoli off-topic:
Muistaako joku millä tallilla joku muutama vuos sitte autossa sellaset kummalliset lisäsiivekkeet auton sivulla? FIA tais kieltää ne jossain vaiheessa ja sen lisäks ne niitti paljon arvosteluja rumuutensa takia. Ne oli siis sellaset kummalliset tangot, jotka seiso siinä viistosti kuskin takana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom