Formula 1 - 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Berof
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ei ne varmaan teekkään, mutta ne on maksanu Bernielle että saavat kisan sinne ja silloin kisat menee sinne.

edit: Eli korealaisten harteille jää keksiä se miten raha saadaan takaisin. Selostusten perusteella ovat mokanneet pukkaamalla radan keskelle ei mitään.

Sitä minäkin mietin, että miten korealaiset tuolla rahaa tekee. Ei näy katsojia. Ei pahemmin mainoksiakaan. Liekkö medianäkyvyyskään Koreassa tai Aasiassa tuolla kovin suuri?

Hattu pois ja kädet ilmaan! Räikköseltä taas älytön nousu kakkoseksi. Grosjean ehti jo juhlia että "minäpä oon kakkonen ja kimi minuutin päässä niin nyt se ei olekaa podiumilla minun edellä" :D Sitten yhtä äkkiä Räikkönen onki edellä ja ei vauhti riitä ohittamaa :D

äsken tallipomo sanoi että kun räikkönen kiskaisi ranskiksesta ohi niin ranskis alkoi vinkumaan tallimääräystä että hän saisi ohittaa räikkösen..voi luoja mikä pelle :D

äsken tallipomo sanoi että kun räikkönen kiskaisi ranskiksesta ohi niin ranskis alkoi vinkumaan tallimääräystä että hän saisi ohittaa räikkösen..voi luoja mikä pelle :D

Kun Räikkönen oli ohittanut Grosanin, niin tallipäälikkö (Grosanin manageri) huuteli radioon, että olet nopeampi ohita! ohita!. Grosan sanoi monta kertaa "etten ole nopeampi", "en pääse ohi".

Tallipäälillö tuohon "lopeta ein sanominen ja ohita"

Vapassati lainattuna ylemmät.

Niinhä tuo oli että Crashjeanille sanottiin vaa että ohita oot nopeampi nii vastaus oli vaa että "en ole" ja Boullier huutaa vaa anna mennä pystyt siihe :D

tuo tuli kyllä ihan suoraan tallipomon suusta kun sitä sky:n hessu haastatteli varikolla kävellessä kisan jälkeen.

Miksi ei? Grosjeanilla paremmat renkaat ja kimiä parempi mahdollisuus taistella voitosta. Onhan tilanne ollut joskus niinkin että grosjeanin on käsketty päästää kimi ohi, kohtuu luonnollista että haluaa itse saman kohtelun.

itse teki töpin ja kimi pääsi ohi ja sen jälkeen tallin olisi pitänyt määrätä kimi päästämään hänet ohitse, se se olisikin näyttänyt todella hyvältä ihan noin yleisesti ajateltuna...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
itse teki töpin ja kimi pääsi ohi ja sen jälkeen tallin olisi pitänyt määrätä kimi päästämään hänet ohitse, se se olisikin näyttänyt todella hyvältä ihan noin yleisesti ajateltuna...

Jossittelu on aina helppoa mutta jos grosjean olisi sen jälkeen pystynyt ajamaan kimiltä karkuun tai jopa haastamaan vettelin niin sillonhan ratkaisu olisi ollut oikea. Pakko kyllä nostaa hattua lotuksen varikkomuurille, "älä valita vaan ohita tiimikaverisi" -asenne on kohtuu harvinaista nykyformuloissa ;)

Hitto kyl meinasin kusta allenni,,kun katoin et 5 kierrosta jälel ja kimin ja grosjannen ero jotaa 0,5s !! Täytyy taas nostaa hattua Räikkösen jäätävälle kisavietille!! Kaikkiaan hyvää viihdettä koko kisa.. On se kumma jos noilla näytöl HULKKI ei pääse kolkuttelee Lotuksen tai Mclarenin ovia.. Näkee selvästi,että Grosjannella yritetää kalastella uusia sponsseja ja jättää Iceman nuolemaan näppejään!!

väite että oli nopeampi ei voi pitää paikkaansa, kumpi ekana ylittää maalilinjan oli nopeampi ja se siitä, vaikka kellot väittäisivät toista niin siitäkin huolimatta nopeampi on ekana, jotenkin tuntuu että räikkönen hilaa itsensä palkintopallille ihan vain vittuillakseen lotuksella ja kauden loputtua nauraa matkalla pankkiin.

huomenna onkin aikainen herätys seuraamaan aika-ajoa, veikkaan kimille lähtöruuduksi vahvaa 8 ruutua mistä se taas jollain kikalla suhailee toiseksi

Itse uskoisin, että Kimin ajotyyli vaan sopii paremmin renkaita säästävään ja tasaiseen ajamiseen kisassa, kuin repivään aika- ajo tyyliin. Lisäksi Kimi varmaan säätää auton aika pitkälti kisalle sopivaksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom