Formula 1 - 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Berof
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kysyin täällä taannoin varikkomuurin infokylteistä, että käyttääkö kukaan niitä enään. Mutta eipä taida enää, kun kaikilla on rateissa kierrosajat reaaliajassa? En ainakaan viime kisaviikonloppuna ensimmäistäkään nähnyt.. Olenko väärässä?

Viime kisasta, taustalla näkyy aktiivisessa käytössä ;)
229955.jpg

Kuka on mielestänne historian paras F1-kuski?

Ulkomaalaisista Senna ja kotimaisista Häkkinen. Minun mielestä F1-kuljettajiin liittyy muutakin kuin se, että he ajavat kisaa, vaikka ajotaidot ovat merkittävässä osassa. Sennalla oli suuri vaikutus kotimaahansa ja taisteli FIAn typeryyksiä vastaan, ja Häkkinen on persoonana parempi kuin Räikkönen.

Nyt se sitte alkaa.. mse20 aka _mosse_.. Mikähä nikki seuraavaks? Sanokaa mun sanoneen, että nyt on todellinen kuningastrolli liittynyt tänne meidän seuraan.

Red Bull on vahvistanut Daniel Ricciardon siirtymisen tallin toiseksi kuljettajaksi. Tämä tarkoittaa myös sitä, että Kimi on ulkona spekulaatioista lopullisesti. Todennäköisestihän Kimi saa kauden päätteeksi jälleen kerran yhdet potkut kun Fernando Alonso Santander-rahoineen siirtyy F1-sirkuksen parhaan tallin, Lotuksen puikkoihin. Ensi kaudesta tulee täten Lotuksen juhlaa! Ferrarillehan Kimillä ei ole asiaa, hänet kerran jo potkittiin sieltä pois kun hävisi kakkoskuski Massalle.

Teki niin mieli vastata jotai tohon mossen juttuun, mutta sitte muistin että ei pidä ruokkia trollia :D

Olihan tuo ricciardon siirto jo meleko odotettu ratkaisu. En usko, että kimi fiiatillekaan lähtee. Mun veikkaus on, että lotuksella pysyy!

Teki niin mieli vastata jotai tohon mossen juttuun, mutta sitte muistin että ei pidä ruokkia trollia :D

Olihan tuo ricciardon siirto jo meleko odotettu ratkaisu. En usko, että kimi fiiatillekaan lähtee. Mun veikkaus on, että lotuksella pysyy!

Kimi vetää ässän hihasta ja ilmoittaa siirtyvänsä moottorikelkkailun sm-sarjaan :D Kimillä ei onneksi oo mitään hinkua olla väkipakolla F1:ssä mukana. Kovalaisen uskottavuus meni täydellisesti kun mclarenin jälkeen julisti ettei suostu menemään mihinkään peräpään talliin ja kuukauden päästä olikin silloisella lotuksella siellä peräpäässä...

Onhan ricciardon palkkaaminen RB:ltä hyvä pitkän tähtäimen suunnitelma. Sama suunnitelma kun ferrarilla aikanaan massan kanssa. Pistetään nuori kaveri ison mestarin rinnalle oppimaan josko siitä tulisi yhtä hyvä ykköskuski joku päivä.

Jos ihmeitä ei tapahdu ni kimillä on huomenna vaikea päivä, jos vielä sadettaki luvassa :/ Webber vois kerranki polkasta red bullin viivalta ja ahistella vetteliä ekaa kurvii ;)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ainoa toivo on kuiva kisa, jossa joku torpedoi muutaman auton Kimin edestä 1. shikaanissa. GP3:ssa näyttivät jo hyvin mallia muutamaan kertaan.

Alonso päihitti jälleen aika-ajoissa ylivoimaisella Lotuksella ajaneen kimin lähes sekunnilla. Minulla on selkeä tunne siitä, että tänään Maranellon kirkonkellot soivat tavallista pidempään! Uskomatonta, miten joku pystyykään ajamaan noin surkealla autolla noin hyvin... Ihailua herättää :)

Alonso päihitti jälleen aika-ajoissa ylivoimaisella Lotuksella ajaneen kimin lähes sekunnilla. Minulla on selkeä tunne siitä, että tänään Maranellon kirkonkellot soivat tavallista pidempään! Uskomatonta, miten joku pystyykään ajamaan noin surkealla autolla noin hyvin... Ihailua herättää :)
?

Ja seuraavaksi tarkistamaan kuka lähtee 4. ruudusta

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom