Forkkuun rälläkällä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
yaiks!!! kylmiä väristyksiä tulee tästä, kun itekki tullu noilla rälläköillä pelailtua monasti.. no jos jotain hyvää pitää hakea, niin onneksi ei pompannut valtimoon tai laskimoon, se olis ollut sitten aikalailla sitä myöten siinä...

tän jälkeen et varmaan enää vetele rälläkällä, niin että pidät vain yhdellä kädellä kiinni ja, että työstettävä kappale ei ole missään kiinni... ja tiedän kyllä, että tuo on todella yleinen työskentely tapa, että ei laiteta kappaletta mihinkään, kiinni ja yhellä kädellä vedellään.. toinen tapa on jalan alla kappale ja siitä sitten laikataan, siitäkin voi kappale lentää aika kovaa kimmokkeella vaikka silmään... jospa mäkin oppisin tästä sun tapauksesta nyt jotain..

Ei muuta kuin lepoa vaan.
Kyllä sitä kerkiää vielä reenailemaan kyllästymiseen astin ja ei se "ammattilaisura" ole kuukaudesta parista kiinni;)

Oranki:Täytyy hiljaksiin ruveta jumppaamaan ranteen ja sormien liikettä.
A-fitness:Voi olla juu, että ihan hetkeen en rälläköi mitään, jos ikinä. Rautasahalla mennään jatkossa. :D
Mike:Tosi huonosti olisi voinut kyllä käydä, onneksi onnea oli sen verran matkassa, että pahimmilta haavereilta säästyttiin. :thumbs:
Ripee:Kiilto silmissä jatkuu treenit, vaikka kuinka kauan joutuisi hissutteleen ja vaikka kuinka äijä kuihtuisi.

Oranki:Täytyy hiljaksiin ruveta jumppaamaan ranteen ja sormien liikettä.
A-fitness:Voi olla juu, että ihan hetkeen en rälläköi mitään, jos ikinä. Rautasahalla mennään jatkossa. :D
Mike:Tosi huonosti olisi voinut kyllä käydä, onneksi onnea oli sen verran matkassa, että pahimmilta haavereilta säästyttiin. :thumbs:
Ripee:Kiilto silmissä jatkuu treenit, vaikka kuinka kauan joutuisi hissutteleen ja vaikka kuinka äijä kuihtuisi.
Asenne on jo puoliruokaa paranemisessa ja tuollaisella asenteella paranisi jo irronnutkin käsi:D
Kunhan nyt muistaa myös senkin sanonnan, että maltti on valttia, vai kuinka se menikään:jahas:

Samaa kuin jo aiemmin mainittu, heti kun kestää niin liikettä käsivarteen vaikka rannekäännöillä maltillisin painoin ja rasvaamista esmes ceridal tai vast. Pysyy arpikudos pehmeämpänä ja ei ehkä repeäis niin helposti. Itsellä on polven sivussa/etureiskan alaosassa haava, joka tuppasi venymään ja aukeilemaan. Kyllä se liikkumistä kesti aika nopeaan mutta meni kuukausia ennenkuin se kunnolla arpeutui ja laskeutui.

Kovia treenejä saat odotella vielä useamman kuukauden, mutta totaalilepoa en suosittele. Kevyttä pumppailua ja liikkuvuutta vaan heti kun mahdollista.

Voikohan tuota arpea jo ruveta rasvaamaan, kun ei kuitenkaan enään eritä mitään kudosnestettä tai vastaavaa, luulisi ainakin? Vai sitten vasta, kun ompeleet on poistettu? Täytyisi löytää aluksi vaan sellasta rasvaa, että ei tarvi kädellä hinkata, vaan voisi vaan "suihkautella" sitä rasvaa tohon arpeen. Myöhemmin se voisi olla ihan kädellä levitettävääkin rasvaa.

Ekana päivänä sormien liikerata ilman kipua on hyvin pientä, nyt jo huomaa selkeän eron. Nyt sormet taipuvat ilman kipua lähes suoriksi ja koukkuunpäin myös lähes kokonaan. Ranteen ja koko kyynärvarren liikuttelu on vielä vähän onnetonta, mutta en oletakkaan, että ne pitäisi liikkua enempi tässä vaiheessa. Enemmän, jos yrittää liikuttaa, niin tuntee "paineen" haavan kohdalla, eli saattaisi revetä isompaa liikerataa tehtäessä.

Täytyy päivitellä ajoittain tilannetta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noniin. Pistetääs nyt kuvaa, kun lupailin päivitellä. Tänään ompeleet poistettiin ja tältä näyttää nyt. Itse olen todella yllättynyt, kuinka hyvin on parantunut.
Sormet, ranne ja koko kyynärvarsi toimii, niin kuin pitää. :hyper: Pahoittelen kuvan laatua.
12336674.jpg

Kah, kohtalotoveri.. Mä otin vähä ylemmäs rälläkällä osumaa, kainaloon about.. Osu rintalihakseen asti soppelisti, Ei onneksi mitään tärkeää mennyt poikki vaikka aika syvällä kävi. Pari kuukautta sai olla saikulla eikä sinä aikana ihmeemmin pystyny tekee mitään ku kivut meinas olla kovat haavan sijainnin vuoksi.. Tikkasko ne sulta lihasta? Multa jouduttiin tikkaamaan rintalihasta sulavilla tikeillä myös. Vitsailin hoitohenkilökunnalle kun aikovat leikata haavaa isommaksi jotta mahtuu tikkailee että ku ois tuonki tienny niin toki oisin siitä vähä isomman voinu tehä :P Mutta toivottavasti paranee hyvin :)

Hyvä tuuri kävi siis sinullakin.:kippis1:
Mikäli oikein ymmärsin/kuulin kirurgia niin sanoi jotain, että sitä itse lihasta ei voi tikata, vaan se lihaskalvo tikataan ja se lihas arpeutuu ajan kanssa kuntoon. "Vähän sama, kuin yrittäisi revennyttä jauhelihapihviä tikata kasaan". Itse olen kyllä luullut, että lihaksen voi tikata, mutta kai ne tietää...
Tikattiin luonnollisesti myös noilla sulavilla tikeillä juu.

Hyvin on kyllä parantunut siitä edellisestä kuvasta. Ja se on aina huojentava tieto että kaikki tuntuu toimivan kuten pitääkin, ei jää mietityttämään ja harmittamaan niin paljoa kun on pelkkä visuaalinen virhe. Ja tuollaisessa paikassa kun on niin ei se juuri vaikuta mihinkään vaikka iso arpi jääkin.

Nyt rupeaa pää sekoamaan liiallisesta salitauosta!
Huomena ajattelin mennä salille treenaamaan lähes kuukauden tauon jälkeen. Ennen treenasin 4-jakoisella, mutta näin kuntoutukseen se ei oikein taida sopia. Suositeltiin ottaa käyttöön 1-jakoinen ohjelman ja treenaan 4 kertaa viikossa kropan läpi. Jokaiselle lihasryhmälle 2-3 liikettä, kevyillä painoilla useita toistoja ja monta sarjaa, näillä ajattelin mennä. Ja vetoremmejä käytän kaikissa liikkeissä, missä vaan voi käyttää.
Elämäni tylsin kuukausi onneksi takanapäin ja treenaamaan huomena. :rock:

Nauratko nykyään niille, jotka on ottanut ihan tatuointi liikkeessä arpitatskan? Mä ainakin olisin silleen "bitch plz" jos mulla olis noin komee skraidu hanskassa. :)

Noniin. Treenejä rupeaa olemaan takana jo jokunen ja takaisin nelijakoiseen ollaan siirrytty, mutta maltilla mennään vielä silti. Yhtään ei ole oireillut forkku. :) Treenit kulkee ja ruoka maistuu.
12430573.jpg

Tosi hyvin vekki parantunut :o hyvä että lihaksisto ja hermosto OK! Olisi varmaan hieman ottanut kuulaan jos olisi osa sormista lopettanut toimintansa :D

Paranemisia ja treenien normalisoitumista.

Back
Ylös Bottom