Forest Gump

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minä myös juutuin katsomaan ko. leffaa jälleen kerran. Tarkoitus oli vain vilkaista, mutta... Tottahan se on korni, mutta sepä onkin osa sen viehätystä :)

Tom Hanks ei ole hullumpi näyttelijä, tämä tuli mieleeni kun katsoin eilen Cast Away - tuuliajolla. Sekin oli tarkoitus katsoa vain alusta (meni videolle), mutta kiinni jäin... Laskelmoituahan sekin oli ja tavallaan kornia, mutta mielestäni silti ihan :thumbs: Se lentokoneen syöksy mereen oli kyllä melkoisen hyvin tehty, saa nähdä uskallanko sittenkään lentää aurinkoon jouluksi :nolo:

Originally posted by mik99
..tom hanks erityisiin suosikkeihin kuulukkaan..:)

Kyllä minusta Tom Hanks kuuluu parhaimpii näyttelijöihin Hollywoodissa.. Ei ole yhden roolin mies vaan osaa näytellä kaikenlaisia rooleja ja on erittäin uskottava. Tuli eilen katsottua tuo Cast Away eikä Tom siinäkään pettänyt!

*Makunsa kullakin*:wanha:

Originally posted by Isolation
Kyllä minusta Tom Hanks kuuluu parhaimpii näyttelijöihin Hollywoodissa.. Ei ole yhden roolin mies vaan osaa näytellä kaikenlaisia rooleja ja on erittäin uskottava.

Jep, tossa hanks on mun mielestä kans hyvä, osaa muokkautuu täysin erinlaisiin rooleihin melkeen täydellisesti. Joku Jasper Pääkkönen taas vetää kaikissa elokuvissa vieläkin sen salkkari hahmoa, tuskin muuta osaakaan. :)

Originally posted by [ZannaZ]
Yhdyn (en kirjaimellisesti :D ) edelliseen kirjoittajaan...

mikset? :whip:

Forrest Gump on kyllä yks parhaista elokuvista mitä oon nähny.Ainut huono puoli on se että elokuva on liian pitkä eli se rupeaa jo toistamaan itseään elokuvan kuluessa: Kaikessa mihin Forrest ryhtyy, hän on ammattilainen

Kyllä tuo Forrest Gump on siinä mielessä hieno ja uniikki elokuva, että kuten tässä threadissakin tuli aiemmin esille, sen jaksaa katsoa useaan kertaan ja lähes aina siitä saa jotain uutta irti.
En huomaa siinä juurikaan ns. väkisin väännettyä "hyvähyvähyvä"-meininkiä. Tähtiä antaisin :4:

Re: Re: Forest Gump

Originally posted by IronMind
Kornia vaahtokarkilla kuorrutettua kiiltokuvapaskaa jossa kai olisi tarkoitus kovasti eläytyä mukana.

Tyylilajissaan varmaankin ihan OK pätkä, mutta koska en oikein ole ko. tyyppisten aikuisten satujen ylin ystävä niin tuomio on tyly.

:down:

Joo, kyllähän tämä melkoista jenkkivaahtokarkkia on. Mitäänsanomaton, pinnallinen, henkilöt yhtä syvällisiä kuin paperinuket. Hohhoijaa:0:

On se yksi parhaita leffoja ikinä. Jotenkin on niin mukava kattoa miten se forrest aina pärjää vaikka onkin 'vähän' yksinkertainen:thumbs:

Re: Re: Re: Forest Gump

Originally posted by Keisari
henkilöt yhtä syvällisiä kuin paperinuket. Hohhoijaa:0:
Näin se on nähtävä. Eihän esim Tom Hanksin henkilöhahmoonkaan paneuduttu kuin varhaislapsuudesta aikuisikään saakka.

Kerrohan nyt sitten niitä mielestäsi hyviä leffoja...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Re: Re: Re: Re: Forest Gump

Originally posted by Tomi
Näin se on nähtävä. Eihän esim Tom Hanksin henkilöhahmoonkaan paneuduttu kuin varhaislapsuudesta aikuisikään saakka.

Kerrohan nyt sitten niitä mielestäsi hyviä leffoja...

Tämän säikeen aihe oli for(r)est gump. Pysyn siis tässä asiassa. Voin kommentoida omaa elokuvamakuani muualla. Tom Hanks hoiti hommansa tosi hienosti, käsikirjoittajat tässä enemmän tökkii. Menee kategoriaan romanttinen komedia /fiktiivinen henkilötarina. tässä järjestyksessä.

Mu mielestä forest gum on iha perseestä. eihä tom hanks oo ees action sankari eikä siinä oo tarpeeks räiskintää ja se on tehty homoille ja kukkahattutäteille!!11! kommando ja rampo on hyviä niissä on hyvä juoni ja niitä jaksaa sentää kattoa! Homojen leffa, viddu.

Muistan kun joskus yläasteella katsoin Forrest Gumpin ja se oli mun mielestä todella loistava (ja on edelleen monen katselukerran jälkeen). Meidän luokan "neropatit" oli eri mieltä. Ne ei ollu koskaan edes nähny koko elokuvaa, mutta heidän mielestään kyseinen elokuva oli aivan perseestä (sillä kun oli syvällisen ja herkän elokuvan maine). Ei taida tuon tyyppiset elokuvat sopia isoille lapsille. Menee kymmenen parhaan leffan joukkoon. :worship:

Originally posted by polestar
Mu mielestä forest gum on iha perseestä. eihä tom hanks oo ees action sankari eikä siinä oo tarpeeks räiskintää ja se on tehty homoille ja kukkahattutäteille!!11! kommando ja rampo on hyviä niissä on hyvä juoni ja niitä jaksaa sentää kattoa! Homojen leffa, viddu.

Muistan kun joskus yläasteella katsoin Forrest Gumpin ja se oli mun mielestä todella loistava (ja on edelleen monen katselukerran jälkeen). Meidän luokan "neropatit" oli eri mieltä. Ne ei ollu koskaan edes nähny koko elokuvaa, mutta heidän mielestään kyseinen elokuva oli aivan perseestä (sillä kun oli syvällisen ja herkän elokuvan maine). Ei taida tuon tyyppiset elokuvat sopia isoille lapsille. Menee kymmenen parhaan leffan joukkoon. :worship:

JOS tämä kommentti oli tarkoitettu mulle, niin missasit kyllä pointtini täydellisesti. Kummallinen juttu, miten valtavirrasta poikkeavat mielipiteet teilataan.
Fasismia.:nahkatukka:

Enhän mäkään ole väittänyt yhtään täällä olevista forrestlovereista nyyhkyttäjiksi tai isoiksi aikuisiksi.

Nyt kun tähän kirjoitan, että ko. elokuvan henkilöhahmojen "kiiltokuvamainen kategorisointi" häiritsi todella, niin joku leimaa mut samantien tunnevammaiseksi. :hakaristi:

Originally posted by Keisari
JOS tämä kommentti oli tarkoitettu mulle, niin missasit kyllä pointtini täydellisesti. Kummallinen juttu, miten valtavirrasta poikkeavat mielipiteet teilataan.
Fasismia.:nahkatukka:

Tuo kommentti ei ollut sulle tarkoitettu, eikä kenellekään kuka on ottanut täällä kantaa Forrest Gumpiin. Itse törmäsin kuvailemaani tilanteeseen, ja mua häiritsee aika paljon jos joku menee arvostelemaan elokuvaa edes katsomatta sitä lähinnä sen takia että täytyy säilyttää "kovan jätkän maine" jolloin kaikki vähemmän räiskintää ja raatelua sisältävät elokuvat on perseestä ja homoille suunnattuja. Jos sinä tai joku muu on katsonut elokuvan eikä siitä tykkää niin sehän ei minua haittaa. Varsinkaan jos pystyy perustelemaan miksei elokuvasta pitänyt.

Enkä tarkoittanut että ihmiset jotka eivät tykkää Forrest Gumpin tapaisista elokuvista olisivat isoja lapsia. Eri asia on jos käyttäytyy kuin iso lapsi (kuten kuvailemassani tilanteessa).

:piis:

Back
Ylös Bottom