Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Astetta parempaan suuntaan taas, jo entinenkin malli oli hieno. Mua ärsyttää vaan suunnattomasti nuo sivupeilit! Peilien kiinnityskohta kuuluu siihen ikkunan kulmaan, ei tuohon sivuoveen kylkilinjaa rumentamaan. Miksi perkeleessä niiden on pitänyt ne tuohon tunkea!!?? Vielä kun muuten muotoilu minunkin mielestäni olisiviimeisen päälle onnistunut.
:D
Mä olen huomannut, että monet uudet automallit ovat aluksi hienon näköisiä, mutta sitten kun niitä alkaa näkyä enemmän katujen varsilla niin eivät enää ole niin hienoja omaan silmään. Veikkaan, että tämän auton kanssa käy samoin, varsinkin kun tässä tapauksessa autoa on rumentamassa keulan ford-merkki.Tuo Aston Martin-look toimii kyllä todella hyvin tuossa, se saattaa vain kääntyä itseään vastaan. Nyt kun Pentti Persaukisellakin alkaa olemaan varaa tuon näköiseen autoon, on mulla pelko persiissä että niitä alkaa tulemaan koko ajan kylillä vastaan.
Sierra ja Esco on Fordin parhaimmistoa, kossua ja rs:ää. Nyky Fordit ne juuri niitä paskoja ovat, kun alta 10v vanhoja autoja näkee umpiruosteessa kattoa myöten. Ja Sierroja ja Escoja kulkee vielä nykyäänkin ihan vitusti, sehän kertoo laadusta, kun vielä kulkevat.
Ja Neutraalia lainaten Opeleista : jos jonkun siellä tien laidassa ryytyneenä näkee, niin se on Opel.