Ford Mondeo 2010-2012?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Mitäs olette kuulleet uuden korimallin Mondeoista? Mulle kovastikin tarjotaan 2011-mallista dieseliä automaattivaihteilla.

Isokokoinen ainakin on, ja oli ihan mukava ajettava matka-ajoon. Onko teillä kokemuksia/tietoa uudemman kopan Mondeosta?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pikaset tyypit otin -12 mallisesta bensa manuaalista ja en tykännyt. Tosin tässä varmasti syynä se että oli tosiaan niin nopea testi enkä viitsinyt sotkea vakiokuskin penkkisäätöjä pituussäätöä lukuunottamatta, itse tämmösenä tumppina (174cm) istuin niin alhaalla että en nähnyt juuri mitään pihalle.
Penkkiä reilusti ylös niin varmaan olis ihan jees peli, nyt tuossa ei ollut mitään hajua mistään kulmasta missä ne on ja se on rasittavaa. Moottorista ei tietoa mutta ei mennyt oikeen mihinkään, en kaasua pohjassa käyttänyt mutta kovin nuhaisen oloinen oli normi kaupunkiajossa, varmasti oli joku hinnat alkaen moottori tuossa. Tavaratila ainakin näytti isolta, takapenkille tuskin menee 3 kovin mukavasti.

Minä ajoin pari vuotta ja 90 000 kilsaa -08 mallilla, en tiedä tarkemmin mitä tähän "facelift" malliin on muuttunut... Oma oli 2.0TDI automaatilla ja ymmärtääkseni tähän uudempaan on tullut uusi automaattilaatikko.

Ajettavuus maantiellä oli todella hyvä, meni kuin juna kelissä kuin kelissä.

Isompia murheita ei ollut, mutta pieniä vähän enemmän... kynnyskotelon tiivisteet irtoilevat, peilin lämmitys meni rikki, tuulilasin lämmitys toiselta puolelta, etuoven kaiutin (kahdesti).

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom