Force Fitness Classic & Grand Prix 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Heh olin tuolla taustalla kun kuvat otettiin ja täytyy sanoa, että miehet olivat KUNNOSSA! Voi kekkonen olen jopa yhdessä kuvassa taustalla. :D

img_1326.jpg

Nyssillä nousee päähän kun on oikein potikuviin päässy...

Vesipuhveli? Sarkasmia, vai onko mies saanut vähemmän mairittelevan lempinimen muuten vaan? :D
Insideläppä PM-kisoista. Tuo siis hikoili lavalla kuin sika, vettä näytti puskevan koko ajan ihon läpi kuin jostain pesusienestä, ja tästä johtuen eräs moninkertainen SM-voittaja keksi huutaa Koposelle ja Honkalalle että "näyttäkää jätkät nyt sille saamarin vesipuhvelille!" :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Yllätyin kyllä positiivisesti Hovilaisen Kimmon tämänhetkisestä kunnosta. Toivottavasti nyt nähdään paras Kimmo lauteilla tähänastisista.
Kondis alkaa olla tosiaan jo sinne päin, mutta kyllä tuosta IMO pitää vielä seuraavan 10 päivän aikana pyrkiä ottamaan mahdollisimman paljon rasvaa pois. Esimerkiksi selkäpuolella on vielä ylimääräistä:

12042007731.jpg

Mutta hyvältä tosiaan näyttää jos Kimmon aiempiin kisoihin vertaa. Olisi hienoa nähdä Hovilainen kerrankin kunnolla kireänä lavalla, koska massaa ei kaverilta puutu.

Jumankauta mitkä hauikset!

kuvat on otettu kännykällä kuvaten yläkroppaa jonka takia jalat eivät tosiaan oikein pääse oikeuksiinsa. Hovilainen JYTÄÄ!!!!:rock: :thumbs:

Lippujahan siis myydään pääasiallisesti kulttuuritalon kassalta ja varaamalla kp fitnessin kautta, niin kysymykseni kuuluu että saako lippuja varmasti ilman ennakkoon varaamista ja onko paikalla ollut yleensä miten pitkiä jonoja jne? Ajattelin menettää kisa neitsyyteni tulemalla katsomaan kehonrakennuskisoja ekaa kertaa :)

Lippujahan siis myydään pääasiallisesti kulttuuritalon kassalta ja varaamalla kp fitnessin kautta, niin kysymykseni kuuluu että saako lippuja varmasti ilman ennakkoon varaamista ja onko paikalla ollut yleensä miten pitkiä jonoja jne? Ajattelin menettää kisa neitsyyteni tulemalla katsomaan kehonrakennuskisoja ekaa kertaa :)

Kulttuuritalolla käydyissä kisoissa en muista kenenkään valittaneen jääneen ilman lippua, ainakaan viimeisen kolmen vuoden aikana mitä itse olen kisoja ollut katsomassa. Eiköhän niitä siellä ole, varuulta kumminkin kannattaa olla paikalla ajoissa. Voihan sitä poikkeuksiakin sattua :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom