Force Fitness Classic 2007: Ketkä mukaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vastaan nyt minäki tänne, jonon jatkoksi. Kuiteskin tuolla muualla on jo tullu huudeltua, että mukana ollaan kevään geimeissä. Ajattelin nyt mennä suoraan yleiseen sarjaan vaikka ekaa kertaa tässä kisaamassa ollaan. Ja laji on Body fitness ja pitkässä sarjassa kisataan. Melkeinpä arvaa jo valmiiks mistä tulee sanomista siis mikä lihasryhmä kaipaa lisää lihaa, mutta käydään nyt kokeilemassa tikulla jäätä. Ja niitä tavoitteita osaa asettaa sitten paremmin, kun näkee osallistujalistan. Mut siis innolla tottakai eteenpäin!

Jep sua tarkoitin:) Se on hyvä et on valmentaja, tuli vaan heti mieleen kun olit eka kisoihin lähdössä. Itellä ei ollut valmentajaa kun menin ekoihin kisoihin ja sitä oisin kyllä tarvinut. Mut nyt on valmentaja:) Tsemppiä treeneihin!

Se on muuten tasan 2 vkoa ja dieetille :rock:

Se on muuten tasan 2 vkoa ja dieetille :rock:
Jessus, siitä se taas lähtee! Kuin paljon oot suunnitellu että on pudotettavaa? Kun nyt kyselemään innostuin, niin tentataanpas vielä sun pituuskin?

Tsemppiä talven kiristämiseen :whip:

Jessus, siitä se taas lähtee! Kuin paljon oot suunnitellu että on pudotettavaa? Kun nyt kyselemään innostuin, niin tentataanpas vielä sun pituuskin?

Tsemppiä talven kiristämiseen :whip:

Pituutta hurjat 158 cm ja pudotettavaa (kröhöm, mistäs sitä pääsikään taas kertymään :D ) 9-10 kg.

Kiitos tsemppauksesta, sitä tarvitaan :)

Zone-sarja -42%
Kyllä se 10kg tulee niin kovin helposti itse kullekin ;).. Ei tarvi mitään ihmeempiä epäterveellisyykisä syödä, silti siihen perustilaan se kroppa vaan palaa. Ja osahan tuosta kympistä on pure muscle, eix jeh?!

Mulla alkaa urakka sitten vasta toukokuun puolivälin tienoilla (luulisin) ja ainakin 10kiloa pitää karsia pois.

Mutta se siitä, ja Hyvää Joulua kaikille!!

Keväällä olis tarkoitus lavalle nousta ensimmäistä kertaa. Tällä hetkellä diettiä takana päälle kuukausi, mutta takkuista ollut :( Kyllähän sitä rasvaa on lähtenyt, mutta kilot tahtoo pitää pintansa ja paniikki iskee pikku hiljaa viikkojen mennessä hurjaa vauhtia. Sarjana on fitness ja vapari on ollut valmiina hyvän aikaa, vaikka harjoittelemista piisaa vielä paljon, että kaikki on hiottu kohdilleen. Fiilikset voisi olla paremmatkin...tahtoo välillä usko loppua, kun paino sahaa ees taas, vaikka ehkä se on ihan normaaliakin, kun sairastelut pisti hommalle parin viikon paussin. Nyt tosin taas innoissani pääsemässä treenien makuun :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Keväällä olis tarkoitus lavalle nousta ensimmäistä kertaa. Tällä hetkellä diettiä takana päälle kuukausi, mutta takkuista ollut :( Kyllähän sitä rasvaa on lähtenyt, mutta kilot tahtoo pitää pintansa ja paniikki iskee pikku hiljaa viikkojen mennessä hurjaa vauhtia. Sarjana on fitness ja vapari on ollut valmiina hyvän aikaa, vaikka harjoittelemista piisaa vielä paljon, että kaikki on hiottu kohdilleen. Fiilikset voisi olla paremmatkin...tahtoo välillä usko loppua, kun paino sahaa ees taas, vaikka ehkä se on ihan normaaliakin, kun sairastelut pisti hommalle parin viikon paussin. Nyt tosin taas innoissani pääsemässä treenien makuun :)

Hei hienoa!

Just eilen jostain syystä pälkähti päähän ajatus, et mitähän tälle tehopakkaukselle kuuluu:)
Tosi kiva siis kuulla, et geimit jatkuu.

Tsemppiä!!!

Kevään karkelot on mielessä ja diettikin alkanut joku viikko sitten. Hienosti käynnistynyt, paremmin kuin koskaan ennen, mutta ei sitä passaa hehkuttaa.... Sen oon oppinut, että koskaan ei voi tietää mitä matkan varrella tulee vastaan. Viime dietillä olin käytännössä 4 viikkoa lepopotilaana ja sairaalassakin tutkittavana, ja tuo sairastelu näkyi lavakunnossa -aika loppu kesken.

Sen verran omaan kilpailuviettiä, että puolikuntosena lavalle en enää nouse. Kovan työn jälkeen HALUAN myös päästä vertailuihin ja taistella sijoituksista, enkä roikkua seinäkukkasena.

Kevään karkelot on mielessä ja diettikin alkanut joku viikko sitten. Hienosti käynnistynyt, paremmin kuin koskaan ennen, mutta ei sitä passaa hehkuttaa.... Sen oon oppinut, että koskaan ei voi tietää mitä matkan varrella tulee vastaan. Viime dietillä olin käytännössä 4 viikkoa lepopotilaana ja sairaalassakin tutkittavana, ja tuo sairastelu näkyi lavakunnossa -aika loppu kesken.

Sen verran omaan kilpailuviettiä, että puolikuntosena lavalle en enää nouse. Kovan työn jälkeen HALUAN myös päästä vertailuihin ja taistella sijoituksista, enkä roikkua seinäkukkasena.

:haart: :haart: Parasta:haart: :haart:

Kuinka mä sua kannustankaan!!!

Ancelita tässä on vielä 16 dieettiviikkoa, kun kisa viikkoa ei lasketa. Sehän on hyvä ettei paino laske hirveää kyytiä niin ei tuu niin paljon lihas hävikkiä. Pitkäjänteisyys palkitaan:) Ei muuta kun tsemppiä dieettiin ja vaparin harjoitteluun ja muista lihashuolto:)

Täällä myös yksi, joka on keväällä nousemassa lauteille ensimmäistä kertaa, perus vaparillinen fitness on sarjana. Dieettiäkin on takana jo 8 viikkoa, mutta duunia on paljon tehtävänäkin... huoh.

Latest posts

Back
Ylös Bottom