Vilkaisin aamulla kalenteria ja huomasin, että eihän sitä ole enää kuin reilu 5 kuukatta kevään kisaan! Varmasti päätökset kisaan lähtemisestä on jo tehty, ketkäs on mukana geimeissä? Mikä laji ja mikä sarja? Mitkä tavoitteet, fiilikset ja odotukset? Joko dieetti on aloitettu vai missä vaiheessa peli lähtee käyntiin?
Hei Täällä on yks lähtijä kans. Oon menos bodyfitnesiin. dieetti alkaa näillä näkymin vuoden alusta. Kova syöminen menossa koko aika, täytyy syödä, että jaksaa:D
Tämä ilmoittautuu BF lyhyeen sarjaan. Niinhän ne viisaammat väitti, että kun kerran sen pikkusormen antaa, niin sille tielle sitä jää :D Kisapäätöksen tein itseasiassa 4 pv Lahden kisojen jälkeen. Pitäähän elämällä joku päämäärä ja tarkoitus olla ;)
Dieetille luultavimmin tammikuussa. Tämä väliaika ahkeraa treeniä ja hieman lomailuakin. Ja syötykin on :D
On se vaan jännä, miten aika kultaa muistot. Vaikka viime dieetin loppuajat oli melko rankkoja, huomasin eilen illalla miettiväni ihan iloissani sitä, että kohta pääsee taas diettaamaan ja tavoittelemaan sitä kisakuntoa. Kyllä se lavalle nouseminen vaan korvaa kaiken sen rankkuuden, moninkertaisesti
melkein 7 vuoden kisatauon jälkeen :D nousen keväällä lavalle ja sarjahan on fitness.
vapari on ollut valmiina syyskuun alusta lähtien ja dieetti alkaa joulukuun lopulla/tammikuun alussa. tällä hetkellä olen kuitenkin jo karsinut ylimääräiset herkut pois ja pidän valmentajalle ruokapäiväkirjaa, jota hän sitten kommentoi. vielä ei siis ole tarkoituksena kiristää kuntoa, ennemminkin syödä vaan yläkanttiin, jotta on sitten hyvä taso, josta lähteä kaloreita pudottamaan.
fiilis on ihan ok, koska kehitystä on tullut ja valmentajalta on siitä tullut kehuja. tosin viime lauantain poseleiri pisti typerän mieleni vertaamaan itseäni muihin vaparisarjalaisiin jo nyt, mitä ei tietenkään saisi tehdä . leirin jälkeen oli sellainen olo, että jään varmasti fysiikkakierroksella viimeiseksi, koska yläkroppani on olematon muihin verrattuna. yritän saada tuon tyhmän ajatuksen pois päästäni ennen kisoja, toivottavasti nousen lavalle ajatellen, että fysiikkani on porukan paras :lol2: .
jes kiva et on porukkaa lähdössä niin voidaan jorista kuulumisia dieetin varrella. Tsemppiä vaan ja kovaa työtä ja kaikkensa tehneenä, kun nousee lavalle niin ei tarvi hävetä, hyvin menee jos haluaa niin;)
Vilmis, etkös sä mene kevääseen? Hitsiläinen... ootin jo valmiiksi näkeväni sut vihdoin katsomon puolelta!
Tsemppiä dieettaajille - muistakaa NAUTTIA siitä kropan tiivistymisestä ja ihanasta dieettifiiliksestä! Me offilla olijat loppupeleissä haaveileillaan kuitenkin siitä dieetistä (taas kerran)...
Ei vaan yksinkertaisesti riitä aika (eikä motivaatio) panostaakseni niin täysillä, mikä olis tarpeen, joten ens keväänä jännätään ja tsempataan katsomon puolella. Ja tällä hetkellä on jotenkin vaan semmonen olo, että ei nuo kisatouhut oikein kiinnosta sitten minkään vertaa. Eli perus "post-competition-blues".
Mutta kuhan nyt katsotaan, miten tää elämä tästä keväällä asettuu, niin se ensi syksy voisi olla varteenotettava vaihtoehto. Mulle kesädieettailut sopii hyvin ja silloin on ajallisestikin helppo panostaa treeneihin. Ja jotenkaan mun mustavalkoinen ajattelumaailma ei oikein istu tähän tän hetkiseen työ-, perhe- ja kisailukuvioon. Kaikkea kun ei voi oikein tehdä täysillä samanaikaisesta, tai ite en ainakaan siihen pysty, valitettavasti.
Jos laitetaan sulle handsfree, ja kuiskuttelen sitten korvaan kannustuksia. Ja sinähän pidät huolen tietenkin siitä, ettet keväällä ehdi line-upissa kenenkään kanssa rupattelemaan ;)
Minkälaista treeniä teette ennen dieettiä? Millon alkaa dieetti? Itellä alkaa tammikuussa ja nyt koetetaan vetää täysillä dieettiin asti tietenkin kehoa kunnellen
Ärsyttää vaan, kun meinaa olla kipeenä ja haluis treenata, mut ei se kipeenä kannata.
Minkälaista treeniä teette ennen dieettiä? Millon alkaa dieetti? Itellä alkaa tammikuussa ja nyt koetetaan vetää täysillä dieettiin asti tietenkin kehoa kunnellen
Mä oon treenaillut aikalailla koko ajan Lahden kisan jälkeen. Yksi lepoviikko tuli ja huomenna alkaa toinen kun lähdetään Egyptiin viikoksi
Mutta reissun jälkeen jatkuu 4-jakoinen saliohjelma parilla aerobisella höystettynä. Ohjelmaan todennäköisesti tulee kuitenkin muutoksia = treenit kovenee. Dieetille luultavasti tammikuussa, mikäli paino suurin piirtein näissä lukemissa pysyy (katotaanpa tilanne uusiksi reissun, pikkujoulun ja joulun jälkeen :D )!!
PS. Kielsin Joulupukkia tuomasta yhtään suklaata. Siitä on kiva lähteä dieetille kun on ensin vetänyt jonku kymmenkunta suklaarasiaa + kinkut ja muut nassuun :D
Mä luen tätä ketjua noin niinkun jäniksenä,suurella mielenkiinnolla!...Kovasti tsemppiä kaikille k2007 kisaajille!! :whip: Sama juttu kun Vilmiksellä, vitness ei juuri nyt ole se ykkösasia ja ajattelin hypätä koko vuoden 2007 yli, tahkoten lihaa takavasemmalla :evil: ja tietty valmistuen ammattiin. Faidran kanssa siis kumpikin saamme istua keväällä katsomossa proteiinipatukkaa mussuttaen ja vertaillen peppuja
Tammikuusta kevääseen on hyvää aikaa tiristellä, pakkanen hoitaa hyvin oman osuutensa! Mutta kannattaa muistaa, että tukka märkänä ei pakkaseen lähdetä, muuten homma ottaa äkkiä takapakkia.