Footbag

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tsunam1
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
35
Löytyykös täältä pakkikselta muita footbaggaajia? Itse olen vähäsen harrastanut, lähinnä itsekseni.
Temppuja en pahemmin osaa, ainoastaan peruskuoletuksia, mutta koko ajan yritän opetella.
Footbag on kyllä erinomaisen mukava laji. Koordinaatiokin varmaan parantuu ja kunto ainakin kasvaa.
Lajista löytyy tietoa Suomen Footbag liiton sivuilta. http://www.footbag.fi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Knarr sanoi:
Kunto kasvaa.. Heh, ei ehkä kovinkaan kovasti.
Aijaa? Mitenkäs perustelet tämän väitteesi? Kyllä mulla ainakin kummasti syke nousee ja tulee kuuma, kun hetken aikaa pompottelee.
Ja ajattelee vähän kokeneempia pelaajia, jotka vetävät pitkiä temppusarjoja ja hyppivät ja heiluvat, niin kyllä siinä pakostakin kunto kasvaa.

Tuleehan sitä välillä potkittua seuraksi, kun kaverit sitä tykkäävät pomputtaa. En tosin osaa mitään temppuja tai muutakaan, enkä liion välitä koko puuhasta.

Knarr sanoi:
Kunto kasvaa.. Heh, ei ehkä kovinkaan kovasti.

No varmasti kasvaa. Muutama vuosi sitten tuli pelattua tosi paljon kesällä ja muutamia kiloja lähti pois ihan itsestään. Yritä vaikka pomputella ja tehdä temppuja 5min putkeen niin huomaat, että kyllä on raskasta!

Muutama vuosi sitten ostin pussukan. Valitettavasti innostus lopahti nopeesti, koska homma oli niin pirun vaikeeta, ainakin mulle. Parhaimmillaankin sain vain ehkä vajaa kymmenen kertaa potkastua ennen kuin se tippu :itku: . Pitkäjänteisyyttä vaatii tuo laji.

Heh, löytyi tuolta footbag.fi maajoukkue kohdasta tyyppi jonka takia itse aikoinaan innostuin lajista ja potkinkin pari vuotta säännöllisen epäsäännöllisesti. Ei tosin ihmekään että näytti vähän pirun hienolta touhulta kun kerran maajoukkuemies oikeen oli jonka kanssa ekaa kertaa lajiin tutustui.

http://www.footbag.fi/~footbag/maajoukkue/index.php?mj_id=11

Tolla samalla tyypillä on vissiin vieläkin (?) maailmanennätys 2 pallon yhdenaikaisesta pomputtelusta yhdellä jalalla. Neloselta tuli vuosia takeperin siinä Ressu Redfordin juontamassa Guinness maailmanennätysohjelmassa. Taisi mennä reilu sata toistoa, aika sälli..

Salomaa sanoi:
No varmasti kasvaa. Muutama vuosi sitten tuli pelattua tosi paljon kesällä ja muutamia kiloja lähti pois ihan itsestään. Yritä vaikka pomputella ja tehdä temppuja 5min putkeen niin huomaat, että kyllä on raskasta!

Joo, viime kesänä tuli temppuiltua jonkin verran,
eikäpä tuo esim. 5 min sessio ole mitään.
Mutta joo, kaippa tässä kunto kasvaa mutta jos kuntoa haluaa parantaa
niin vaihtaisin lajia.. :D

itse harrastelin tässä mutta hiukan pisti masentamaan kun koira pisti 2 footbagia poskeen kk sisään niin loppui into :D

kyllähän tuossa syke nousee ja pohkeet saa treeniä, itse kun jalkapalloa rakastan niin tuo on oikein mukavaa ajanvietettä, myös koulussa välitunneilla rinkiä ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom