Foorumin leveys

Onko liiallinen kreadiinin käyttö sekoittanut herkät näkösensorini vai onko foorumi nykyään leveä kuin Miken selkä? Jos on niin IMO hyvä juttu, mahtuu kerralla enemmän infoa ruudulle.

Oletkos resoja säätänyt, uuden näytön hommannut? :D Itse en ole vastaavaa huomannut :)

Nyt näyttää paremmalta, kun yläosakin on saman levyinen. Äsken oli vähän hassun näköinen :)

Mahtavaa, tällänen on aina positiivinen muutos. Mullakin on vaan 1280x800 reso tässä MacBookissa joten tilaa on todella rajoitetusti. Nyt selailee taas hieman vaivattomammin pakkista. :)

Kotikoneella tämä uusi leveys on varsin jees, kun siellä on tuo 1600*1200-reso. Tässä työkoneen 1280*1024-resolla en edes huomannut muutosta, hoh.

no prkl, en ees huomannu mitään :D 1280 * 1024 ei vielä hirvee ero. pitäsi hommata parempi näyttis nii vois käyttö speleissä kans jykeempää

^Eniten sotkee omasta mielestä sigut jotka on quotena ;) tai joita ei ole muotoiltu ollenkaan, menee sekasin varsinaisten postauksien kanssa.

Tämmöset ylipitkät sigut kuin minulla on tosi cooleja silti. :rolleyes:

Uusi leveys hyvä.

quote-sigut pitäis kyllä kieltää säännöissä.. ;)

Eikö tuolta forumin säädöistä saisi jostain laitettua niin, että signaturessa oleva quote muotoiltaisiin jotenkin erinäköiseksi, vaikka eri pohjaväri, kuin varsinaisen tekstin seassa oleva. Näin niitä ei tarvitsisi kokonaan kieltää, eikä luettavuus kärsisi.

Niin ja uusi leveys on mielestäni parempi, kuin vanha, juuri siksi, että mahtuu enemmän kamaa näytölle yhtä aikaa.

Edit: Enkä taas yritä neuvoa, miten asia pitäisi tehdä. Kunhan pohdiskelin, että olisikohan tuo mahdollista tuolta softasta, niin ei tarvitsisi turvautua tuollaisiin ikäviin kieltoihin. :)

Se on globaalia softassa jos quoten koodia muutetaan. Sigussa voi erikseen kieltää html koodin käyttämisen jne. Mutta nuo rajoitukset poistavat pitkälti värien käytön ja tekstin muotoilun. Noista quote siguista on päästävä eroon, luulin että olin ainoa joka niistä kärsi.

Quote-sigun voi jokainen toteuttaa itse tyyliin

"Enkä taas yritä neuvoa, miten asia pitäisi tehdä. Kunhan pohdiskelin, että olisikohan tuo mahdollista tuolta softasta, niin ei tarvitsisi turvautua tuollaisiin ikäviin kieltoihin."
- Jylli81 2007

Mua ei oo häirinny milläänlailla ainakaan nuo quotet, ennemmin jos on esim. jonkin biisin lyyrikat lainattu ja sigusta tulee tosiaan ylipitkä.
Korjaillaan silti oma sigu~

Tuota, mitenkä toisilla on jotenkin levinnyt tuo profiili/avatar-loota ja viestilaatikkojen reunat ovat eri tasolla ? Näin siis vaikka viesteissä ei ole mukana mitään leventäviä kuvia tms.

Edit: tämäkin viesti näyttää aika ilmavalta...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom