Fobiat

Itellä on ainakin klaustrofobia, rupee jossain hississäki joskus ahdistaa sillai, että nykyään käytän vain rappuja. Aivan järkyttävää ees kattoo ku jossain elokuvis ne ryömii jotain ahdasta tunnelia pitkin jossain vuorenalla. Ite ampusin itteni ennen ku menisin semmoseen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
taikauskoisena en kerro mitä pelkään eniten, mutta yhden "fobian" voin paljastaa:

märät vaatteet, tipuin nuorena laiturilta veteen ja voit vittu kun nolotti sukulaisten edessä ja märät vaatteet tuntui niin vittumaiselta.. outoa, että se on mun fetissi, jos naisella on tiukat märät farkut ;), mutta itseä inhottaa ja mielummin sitä naista alasti katson :D

Ai niin ja kerrostaloja pelkään ihan homona, sellaisia koirankoppeja päälekkäin ja narkkarit riehuu rappukäytävässä ja koiran kusi ja denan uloste haisee, hyi vittu!

Täällä olisi yksi aikuinen mies, joka pelkää kuollakseen hämähäkkejä. Mitä isompi, sen pahempi, mutta jo pienetkin aiheuttavat inhopelkopaniikkireaktion. Niin kuvottavia elukoita kuin olla voi. Australiassa en ikinä pystyisi asumaan niiden vuoksi.

--Ai niin ja kerrostaloja pelkään ihan homona, sellaisia koirankoppeja päälekkäin ja narkkarit riehuu rappukäytävässä ja koiran kusi ja denan uloste haisee, hyi vittu!

Tollasesta pelosta en oo enne kuullukkaan :D

outoa, että se on mun fetissi, jos naisella on tiukat märät farkut ;), mutta itseä inhottaa ja mielummin sitä naista alasti katson :D

Tykkäät katsoa alastomana naista märissa farkuissa? Jo on outo fetissi.

Jotenkin ei ole yllätys, että vaan akat suurimmaksi osaksi postaa tohon ketjuun...

Meikä ei pelkää mitään. Toki jotkut asiat tuntuu epämielyttäviltä, mutta enimmäkseen kohtaan ne epämielyttävyyteni ja se on siinä. Pelosta pääsee eroon vaan kokemalla se. Jos pelkää hissejä, niin menee sitten hisseihin eikä lähde ulos, jos muutama hikipisara tulee...

Missäs menee sitten fobian ja normaalin inhotuksen/pelon raja. Kyllähän sitä montaa asiaa vihaa/inhoaa mutta onko se fobia sitten jo sellanen ylipääsemätön asia? Muutamilla reissuilla tullu reilumminkin isoja torakoita vastaan ja ne kun on saanut aggreissa tapettua niin kyllä sitä aikansa tärisee eikä meinaa uskaltaa mennä nukkumaan. Tai ainakin kaivautuu kokonaan peiton alle. Hämähäkitkin saa aika nopeasti lehdellä kyytiä ja inhon väreet menee tovin aikaa, että onko niitä vielä lisää jossain.

Pelkään lentämistä, sekä kyykkytuloksen romahtamista. Varmaan tuossa lentopelossa on se täysi kontrolloimattomuuden tunne joka aiheuttaa moisen.

Pelkään vitusti karhuja. :D Karhun kohtaaminen jossain metikössä on ainoa toistuva painajainen mitä mulla on elämäni aikana ollut, noita on tullut unissa nähtyä aika monta kertaa. Jos joskus oikeasti törmäisin karhuun metsässä, niin en tiedä mitä mulle kävisi, varmaan jäisin paskanjäykkänä ja kalpeana jäpittämään siihen paikkaan tai saisin sydärin. Karhut on oikeasti vitun pelottavia kun ajattelee, niiltä ei pääse karkuun vaikka kuinka juoksisi, puuhun ei kannata kiivetä koska ne tulee perässä ja tapella ei ainakaan kannata.

No todellisuudessa ne on varmaankin niin säikkyjä etteivät uskaltaisi edes tulla lähelle, mutta kuitenkin..

Pelkään vitusti karhuja. :D Karhun kohtaaminen jossain metikössä on ainoa toistuva painajainen mitä mulla on elämäni aikana ollut, noita on tullut unissa nähtyä aika monta kertaa. Jos joskus oikeasti törmäisin karhuun metsässä, niin en tiedä mitä mulle kävisi, varmaan jäisin paskanjäykkänä ja kalpeana jäpittämään siihen paikkaan tai saisin sydärin. Karhut on oikeasti vitun pelottavia kun ajattelee, niiltä ei pääse karkuun vaikka kuinka juoksisi, puuhun ei kannata kiivetä koska ne tulee perässä ja tapella ei ainakaan kannata.

No todellisuudessa ne on varmaankin niin säikkyjä etteivät uskaltaisi edes tulla lähelle, mutta kuitenkin..

Ihmisen liha ei kuulemma ole petoeläimille mitään maukkainta, joten karhu ei yleensä halua syödä sinua. Lisäksi se on ihan normaali reaktio muuttua paskanjäykäksi, koska petäeläimet näkevät huonosti paikallaan olevia kohteita, vaan enemmin liikkeitä. Suosittelen leikkimään vaan kuollutta, se auttaa. Ja jos sut syödään niin lehdissä nousee sellainen paskamyrsky, että karhu metsästetään ja ammutaan :-)

Sitä paitsi Chuck Norris voitti karhun, säki voit.

http://www.youtube.com/watch?v=z2XUgE6g7XU Tuijota vaan karhua silmiin alfasti niin jättää rauhaan.

Suloisia eläimiä. Tekisi mieli silitellä noita jne.

Suosittelen katsomaan elokuvan The Edge ja jos on kova mielikuvitus niin hopeanuolen leikkaamattomat versiot :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom