FM-lähetin

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Onko kellään käyttökokemuksia iPhonen FM-lähettimistä autokäyttöön? Millainen äänenlaatu? Katkeileeko musa? Tuleeko häiriöitä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
http://www.play.com/Electronics/Electronics/4-/6316601/Griffin-Roadtrip-With-Smartscan/Product.html

Mulla tollainen ja puhelimena Iphone 3GS. Nelos päivityksen jälkeen ruvennut ton käyttö tökkimään. Välillä lähetin toimii ja välillä ei. Ilmoittelee että lisälaite ei ole yhteensopiva Iphonen kanssa. Tällähetkellä jos haluaisin kytkeä puhelimen auton äänijärjestelmään niin laittaisin AUX piuhalla tai jollain vastaavalla niin ei olisi ongelmia kanavien sun muiden kanssa... Tietysti jos tämä ei ole mahdollista niin sitten tollainen lähetin....

Edit. Niin ja mulla ollut pari eri lähetintä. Eka Ipodiin ja toka Iphoneen. Molempien kanssa saanut aina välillä kikkailla jotain ja ääneenlaatu ei ole ollut mitenkään hyvä....

Älä vain Propaani osta stadissa, äänenlaatu on ihan hirvittävä jos siis yhtään arvostaa ääntä. Ei täällä ole tilaa tarpeeksi, jotta saisi tyhjän puhtaan kanavan. Stadissa käyttökelvottomia. Kahta olen koittanut ja aivan toivottoman surkea äänenlaatu + kohinat kun muut kanavat vuotaa läpi. Kiva kuunnella Dimmu Borgiria kun alta kuuluu joku Radio Dei.

OK, täytyy unohtaa noi FM-lähettimet.

Onko olemassa sellaisia fm-lähettimiä, joissa on mp3-soitin itsessään ja kylkeen tökätään usb-tikku?

Tajuskohan tuosta, mitä mä tarkoitan...

On olemassa.

Onko olemassa sellaisia fm-lähettimiä, joissa on mp3-soitin itsessään ja kylkeen tökätään usb-tikku?

Tajuskohan tuosta, mitä mä tarkoitan...

Kannattaa katella ebaysta näitä. Itsellä on sellainen tupakansytyttimeen tökättävä vehjes mihin käy kameran muistikortti tai usb. Maksoin alle 3€ ko. vehkeestä + postikulut n. 4€ Kiinasta. Löytyy jopa kaukosäädin ja laitteessa on pieni värinäyttö ja kaikki :D Jotain pieniä puutteitahan tuossa on, mutta kympillä luulis saavan jo ihan luxuslähettimen :)

Se miinuspuoli näissä on, että ei viitsisi aina taskuissa kuljetella näitä romuja, mutta jos autoon jätät niin joku narkkari luulee kalliiksi laitteeksi ja rikkoo autosi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom