Flunssan tunteessa salille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Misu
  • Aloitettu Aloitettu
Miten treenaatte vai treenaatteko ollenkaaan jos tuntuu että flunssa meinaa iskeä? (Huom. ei vielä täysin kipeä)Minä olen todennäköisesti vilustattanut itseni ja olo on hieman tahmea ja mietinkin onkohan järkevää mennä salille..Viime viikolla treenit jäivät kiireiden takia väliin ja ei millään raskisi nytkin jättää..Tulisiko treeneistä kuitenkin enemmän hyötyä kuin haittaa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
eräs vanhempien tuttu oli lähtenyt hiihtämään kuumeessa ja saanut sydänlihaksen tulehduksen, oli meinannut kuolla se äijä, joten kannattaa varmaan ihan rauhassa oottaa

Muuten vain kolottaa..

Kuumeessa en missään nimessä lähdekään, mutta kyselinkin siitä, että jos vasta alkaa tuntua että flunssa voisi tulla tai olo on pikkuisen tahmea, kurkku kipeä jne? Mites toimitte muuten yskäisenä? Kiitoksia vastauksistanne!:)

Sori

Anteeksi tyhmyyteni!!Näköjään näistä asioista onkin ollut jo puhetta.. Olen ensikertalainen tällä palstalla..:confused:

Originally posted by Misu
Miten treenaatte vai treenaatteko ollenkaaan jos tuntuu että flunssa meinaa iskeä? (Huom. ei vielä täysin kipeä)Minä olen todennäköisesti vilustattanut itseni ja olo on hieman tahmea ja mietinkin onkohan järkevää mennä salille..Viime viikolla treenit jäivät kiireiden takia väliin ja ei millään raskisi nytkin jättää..Tulisiko treeneistä kuitenkin enemmän hyötyä kuin haittaa?

Ei kannata riskeerata moisella asialla. Kehitys ei varmasti pidemmällä tähtäimellä kärsi, vaikka joku treenikerta jäisi väliin ja flunssasena treenaamisesta voi olla myös todella paljon haittaa. Vastaavassa tilanteessa minulla ainakin iski flunssa ja kuume heti salilla käynnin jälkeen päälle kahta kauheammin. Kuumetta tuli reilut 40 astetta ja kurkku meinas turvota kiinni.:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom