Flunssa jyllää(ko kö)?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
44
Kuinkas moni on tällä hetkellä flunssan kourissa?Itse oon tässä jo viidettä päivää, eikä loppua näy.Alkaa jo pikkuhiljaa vituttamaan kun ei pääse treenaamaan eikä vissiin oo kovin järkevääkään lähtee rehkimään jos on kipeänä :curs: Pakko kai se on yrittää kestää nyt tämä tauko voihan se välillä tehdä ihan hyvääkin :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mie kans. :( Kolmas päivä menossa ja alkaa pikkuhiljalleen helpottamaan. Toivon pääsevän salille jo sunnuntaina.

Ei flunssa, mutta kuume (36.8 - 37.5) jyllää kohta 9:ttä kuukautta. Aikaan mahtuu 3kk treenitauko, ja muilta osin treeniä puskettu menemään, mutta nyt taas toppas.

Kaikki testit ja muut on tehty, mutta nyt kenties alkaa syy hahmottua. On viime aikoina ollut painontunnetta rinnassa, ja pistoksia ja kipuja sekä rinnassa että kylkiluiden alla, varsinkin syödessä / juodessa painetta mahaportin tietämillä.

Perhelääkäri teki puhelindiagnoosin josko olisi jo melkein vuoden päivät ollut ruokatorvessa pieni repeämä, tai vaihtoehtoisesti pallealihaksessa tms.

Ensi viikolla sitten tähystykseen... Onneksi nukutettuna, hereillä en letkua nielis. :rolleyes:

Jaa noh tää on :offtopic: Muttas tämä poika ei ole ollut flunssassa kahteen vuoteen...kop kop koputtaa päätä.

harde20 sanoi:
Kuinkas moni on tällä hetkellä flunssan kourissa?Itse oon tässä jo viidettä päivää, eikä loppua näy.Alkaa jo pikkuhiljaa vituttamaan kun ei pääse treenaamaan eikä vissiin oo kovin järkevääkään lähtee rehkimään jos on kipeänä :curs: Pakko kai se on yrittää kestää nyt tämä tauko voihan se välillä tehdä ihan hyvääkin :)

Tuollainen viikon treenitauko tekee monelle pelkästään hyvää. Kerrankin keho saa kunnolla lepoa. Usko vain niin viikosta on vain pelkästään hyötyä, kunhan niitä ei tule liian usein. Itse kun olin 5 vkoa flunssan/keuhkokuumeen... takia treenitauolla niin se jo alkaa näkymään kunnossa. Nyt muiden terveydellisien syiden takia on jo 8 viikkoa taukoa ja ainakin tulee vielä 1-2 viikkoa. :(

Että älä murehdi... :)

Flunssan poikasta on ollut jonkin aikaa.
Kylkiluussa joku hiusmurtuma tai vastaava niin ei salilla paljoa heiluta.

Joo, yrjötaudista kerkeskin olla kokonaisen viikon terveenä ku iski perään tää hiton flunssa. No josko sit tavottelis sitä et onnistus oleen vaikka kokonaisen kuukauden terveenä. **ttu.

turre101 sanoi:
Kaikki testit ja muut on tehty, mutta nyt kenties alkaa syy hahmottua. On viime aikoina ollut painontunnetta rinnassa, ja pistoksia ja kipuja sekä rinnassa että kylkiluiden alla, varsinkin syödessä / juodessa painetta mahaportin tietämillä.

Perhelääkäri teki puhelindiagnoosin josko olisi jo melkein vuoden päivät ollut ruokatorvessa pieni repeämä, tai vaihtoehtoisesti pallealihaksessa tms.

Toivottavasti lääkärit saa äijän kuntoon, ei kuulosta hirmu kivalle tuommonen yhtäjaksoinen kuumeilu :(

Onhan tässä oltu joku 1.5 viikkoa flunssassa ja poissa treeneistä.
Kaiken lisäksi maha oli helvetin kipeä monta päivää mutta siihen löytyi yllättävä lääke.
Ostin apteekista aika montaa sorttia mahalääkettä mutta viimein kavereiden yllytyksestä korkkasin konjakkipullon ja seuraavana aamuna vatsa oli täysin kunnossa ja flunssakin alkoi häipyä...

Niin, taas tässä ihmettelin että miksi nenä vuotaa ja tässä iltäpäivällä alkoi paleltamaan ja kuinka ollakkaan taitaa tulla flunssa :curs: . Nyt tässä sitten yritän ottaa rauhallisesti ja kaikki kotikonstit käyttää että ei tulisi kipees. Hieman sellainen rajamailla olo, että onko tässä kipee vai mikä piru tässä on. Kovasti olen treenipäiväkirjaa käynnyt läpi ja eipä pitäisi olla ainakaan ylikuntoa.

Tämä jätkä on 100% kunnossa. On koittanu parin viime päivän ajan vatsatauti iskeä mut se meni näköjään ohi. Toivottavasti muuten... :urjo:

Pakko mainita, että kun alotin ternimaidon käytön niin en ole sen jälkeen ollut kertaakaan kuumeessa. En käytä edes säännöllisesti, sillon vaan kun on flunssa-aaltoja liikkeellä tai tuntuu olevan flunssa tulossa itelle niin kapselit naamaan.

Olen ollut kovasti tyytyväinen tilanteeseen, kun vielä reilu 2 vuotta sitten olin vuoden aikana kuukauden treeneistä poissa flunssien takia.

sporter sanoi:
Pakko mainita, että kun alotin ternimaidon käytön niin en ole sen jälkeen ollut kertaakaan kuumeessa. En käytä edes säännöllisesti, sillon vaan kun on flunssa-aaltoja liikkeellä tai tuntuu olevan flunssa tulossa itelle niin kapselit naamaan.

Olen ollut kovasti tyytyväinen tilanteeseen, kun vielä reilu 2 vuotta sitten olin vuoden aikana kuukauden treeneistä poissa flunssien takia.

Toimiiko noi todella noin tehokkaasti? Itselle kyllä kelpaisi ainakin näin talvisaikaan kun tuntuu olevan kipeä vähänvälii niin kuin nyttenkin. Onko muilla kokemuksia?

Jo pari viikkoa ollut puolitehoista oloa... johtunee tästä pikku flunssasta ja helvetillisestä kiireestä. Nyt kevensin treeniä, niin että jumppailen turistityylillä toukokuun alkuun tahi puoleenväliin asti ja sit alotan varsinaisen jumpan, kun noi kiireet silloin hieman hellittää..

Tuosta ternimaidosta... Itsellä siis toiminut hyvin. Jotkut sanoo ettei mitään vaikutusta. Varmasti hyvin yksilöllistä niin kuin joku kreatiinikin. Itsellä toimii sekin joillain ei sanojensa mukaan ollenkaan.

Oli se vaikutus plaseboa tai mitä tahansa niin mukavaa on välillä ollut tehdä treenejä terveenä. Ennen tuntu, että aina jokainen pikkuflunssakin oli ekana itellä (paitsi tietysti armeijassa :( ).

PS. En edes itse myy tai ole muutenkaan markkinoimassa ternimaitoa. En edes ole ostanut yhtään purkkia itse vaan saanut muutaman appiukolta ;)

Ei flunssaa ei oksutautia tänä talvena vielä kertaakaan. Toivottavasti ei tulekkaan. Viime vuonna iski kaksi niin kovaa vatsatautia että ei haluaisi kokea niitä uudestaan.

sporter sanoi:
Tuosta ternimaidosta... Itsellä siis toiminut hyvin. Jotkut sanoo ettei mitään vaikutusta. Varmasti hyvin yksilöllistä niin kuin joku kreatiinikin. Itsellä toimii sekin joillain ei sanojensa mukaan ollenkaan.

Oli se vaikutus plaseboa tai mitä tahansa niin mukavaa on välillä ollut tehdä treenejä terveenä. Ennen tuntu, että aina jokainen pikkuflunssakin oli ekana itellä (paitsi tietysti armeijassa :( ).

PS. En edes itse myy tai ole muutenkaan markkinoimassa ternimaitoa. En edes ole ostanut yhtään purkkia itse vaan saanut muutaman appiukolta ;)

Tuota ternimaitoa löytyy mm. Good Night Protein:ista, Leaderin valmistetta siis. En voi sanoa että on pitänyt minut terveenä kun olin viimeksi terve lähes vuosi sitten, mutta kyllä se tekee paremman olon kun aamulla herää, tiedä sitten johtuuko ternimaidosta vai mistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom