SUPERCARB 1kg -40%

flunssa ja kilot

Iski kesäflunssa ja se tietää mulla lisäkiloja.

Vaikka söisi vähemmän, niin tulee kai liikuttua sen verran vähemmän, että sen 3-4 kiloa viikossa tulee aina flunssassa. Ja se on läskiä se ja saa taas huhkia jouluun asti, että pääsee entiseen painoon.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mulla on taas toisinpäin, kiloja lähtee 2-3 ja tulee semmonen kuihtunu olo. Tosin tuo johtuu sit varmaan nestehukasta.
Ja jos vähänkin on kuumetta, niin ruoka ei maistu.

Mulla sama juttu kuin Xedralla. Paino tippuu ja voimat siinä suhteessa potenssiin 6. Onneksi ei ole ollut flunssaa aikoihin *koputtaa puuta*.

Pikaista paranemista! Muista juoda nestettä! :kippis2:

Tää on yhtä tuskaa. Just kun tuli viileemmät ilmat ja ois salitsemppiä, niin räkää tunkee rööreistä.

En ole unohtanut juomista: tänään on mennyt kahvia ainakin 10 mukillista (tiedän, joku kamomillatee olisi parempi vaihtoehto)

Sitten toi ukko prkl tekee tossa jotain tuoli-dippejä ja jalat-pöydällä-punnerruksia vieressä. No, tää flunssa on kohta silläkin...

flunssan kouris tääläkin tuskaillaan... kaks viikkooo oli ekaks kurkku kipee kun päätä kallisti taakse tai eteen. lääkärit lähetti jo kilpirauhas kuvauksiin etc. nyt aamulla heräsin ja kurkku on raastinrauta ja nenä on tukossa kuin lontoon metro.

ja eniten harmittaa ettei pääse treenaan. näin jo viimeyönä sellasta unta, että olin salilla ja ihan hies väänsin haukkarii ;)

Mua kans ottaa päähän kun kun ei pääse treenaamaan. Kuinkahan sitä saa pidettyä itsensä kurissa ettei säntää liian aikasin salille ja tuu entistä kipeemmäks.

Mulla kesti sitten se flunssa vain pari päivää (vaikka odotin parin viikon kärsimystä) eli ei jäänyt kuin yksi treeni väliin. Nyt syksyllä otan kyllä influenssa-rokotuksen.

Niinpä niin, iski sitten syysflunssa päälle. Kyllä harmittaa kun ei pääse trenaamaan..
Kuinka kauan ootte pitänyt taukoa oireiden jälkeen ja miten on treenaamisen laita flunssan yhteydessä, jotkuthan sitäkin tekee jos ei ole kuumetta.
Mulla ainakin on niin vetämätön olo, että ei treenaamisesta mitään tulisi :(

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mä olin treenaamatta neljä päivää kuumeen jälkeen. Olo oli kyllä vähän tukkonen mutta tein sitten viikon ajan melko kevyesti.
Ja nyt tuli uus tauko treeniin uus kun kaaduin maanantaina portaissa ja loukkasin polveni. Kyllä vi****aa.

Originally posted by Xedra
Mä olin treenaamatta neljä päivää kuumeen jälkeen. Olo oli kyllä vähän tukkonen mutta tein sitten viikon ajan melko kevyesti.
Ja nyt tuli uus tauko treeniin uus kun kaaduin maanantaina portaissa ja loukkasin polveni. Kyllä vi****aa.

Tiedän tunteen, ottaa hermoon tollanen!
Koitetaan jaksaa ja odotella salille pääsyä ;)

Joo todellakin! Meni tuossa kuus viikkoa ihan pyllylleen kun sairastin angiinan joka kesti yli viikon lääkkeistä huolimatta... innokkaana menin heti pahan olon mentyä salille ja sairastuin reaktiiviseen niveltulehdukseen (iski pottuvarpaan tyviniveleen ja turpos palloksi), joka vaivasi yli kolme viikkoa! Ja se se vasta kipeä olikin!!

Torstaina oli eka jalkatreeni tän jälkeen ja kyllä sai olla askelkyykyissä varovainen. Mutta kyllä teki terää. Olikin sitten mun eka pitempi (kuin viikko/puoltoista) treenitauko kolmeen vuoteen. Kävi mielessä että olikohan tämä tarkoituskin... että tyttö vähän lepääkin välillä.

Että sainpahan ainakin kunnon opetuksen. Ei treenaamaan viikkoon angiinan jälkeen!!! :p

Niin, piti kysyä että onko tää reaktiivinen niveltulehdus yleistäkin? Mulla se todettiin polvissa elokuussa sairastetun pöpön seurauksena. Ja ei nää vieläkään kunnossa oo. Mitä sulle Trinity määrättiin hoidoksi? Paraniko tulehdus kokonaan vai onko sulla vielä pientä kipua? Mä sain kortisonia molempiin polviin tällä viikolla ja taas tuöehduskipulääkettä, blaah... hermohan tässä kyllä menee.

No luin aiheesta artikkelin ja siinä sanottiin että noin 50/100 000 suomalaista vuodessa saa tämän ihanan jälkitaudin just yleensä angiinan seuraamuksena. Oon nyt treenannu kaks viikkoa normaalisti salilla ja lenkillä ja jalka on ollu suht hyvässä kunnossa. Kuitenkin ajoittain sitä alkaa särkeä siihen malliin ettei se ihan ok vieläkään ole. Tämä ei kuitenkaan ole MITÄÄN verrattuna niihin kipuihin mitä oli!! Söin kolmea eri lääkettä kolmen viikon ajan. Ja yöt meni jalka jäävesiastiassa. Askelkyykyissä saa olla vielä varovainen, kun siinä tää nivel just jää niin taitoksiin...

Tsemeä taistelussasi tätä mörköä :evil: vastaan!:)

Suositut

Back
Ylös Bottom