Floyd Mayweather vs. Conor McGregor 26.8.2017

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AndyS
  • Aloitettu Aloitettu

Floyd Mayweather vs. Conor McGregor 26.8.2017, kumpi voittaa?

• Total voters
    265
  • Poll closed .
Tuo matsi ei näy sitten ilmaiseksi. Miksi et wer12 mene viaplayn sivuille ja osta matsia? Siitä hyötyisi ottelijat, laji ja sinä kun ei tarvitse huolehtia, että mistä näen ilman spoilausta.

Mitä itse matsiin vielä tulee, niin joko vartalosta Conor lasketaan ulos pihalle 9-10 erässä tai sitten jos Conor nojaa samalla tavalla rajusti eteen lyödessään, kuten vaparimatseissaan, niin siihen Floyd lyö upparin vastaan ja voi lähteä päästäkin ulos.

Se on harkinnassa. Mut kuten sanottu 60e aika paljon yhestä matsista.
Emmä ny tiedä tuenko sillä ottelijoita jos tää ykski tienaa 3500$ ..
Toisaalta, tommoseen kun pääsee ottelemaan ja onnistuu ni saa nimeä ja sitä kautta hyöty voi olla suuri.

Aikamoinen painoero kyl. Jos conor painaa 77kg ottelussa ja floyd luultavasti saman ku punnituksessa ni se on 10kiloa.
Floyd sanoi ettei merkkaa mitään mut kyl se on iso ero ton kokosilla.

Vois edes yhden istumapaikan verran antaa palkaks LeBlancille, aika tylyttämistä...
Niinpä, varsinkin ammattinyrkkeilyn puolelta on aina naureskeltu miten UFC riistää ottelijoitaan orjapalkoilla. Tällä hetkellä UFC:n pohjapalkka taitaa olla 8000 + Reebok satkut ja tässä on kyseessä nyt kaikkien aikojen isoin nyrkkeilyilta.

Niin näkyykö tuo matsi sitten tuolla viaplayn urheilukanavalla missä näkyi ainakin punnitustilaisuus? Ohjelmaoppaassa matsi ainakin näkyy, meneekö kenties sit poikki kuva jossain vaiheessa?

Punnitus ja joku otteluennakko näkyy. Tuskin siellä yritetään rahastaa 60e matsista ja sitten laitetaankin yhtäkkiä ilmaseksi.

Taidan herätä klo 7, vaikka tuskin tuo ennen kahdeksaa alkaa. Alkusirkukset ym varmaan venyy aika pitkiksi

Punnitus ja joku otteluennakko näkyy. Tuskin siellä yritetään rahastaa 60e matsista ja sitten laitetaankin yhtäkkiä ilmaseksi.

Taidan herätä klo 7, vaikka tuskin tuo ennen kahdeksaa alkaa. Alkusirkukset ym varmaan venyy aika pitkiksi

Samaa mietin itsekkin mutta miksihän tuo näkyy sitten ohjelmaoppaassa ja elisan viestin mukaan kanavat näkyy ilmaiseksi koko viikolopun. Katkaseeko ne lähetyksen matsin alettua vai ohjelmaopas kusee eikä näytä oikein.

...varovast sit. Ite matsi ei kesta montaa minuuttia ni helpost käy et nukut liian pitkään.

Samaa mietin itsekkin mutta miksihän tuo näkyy sitten ohjelmaoppaassa ja elisan viestin mukaan kanavat näkyy ilmaiseksi koko viikolopun. Katkaseeko ne lähetyksen matsin alettua vai ohjelmaopas kusee eikä näytä oikein.
Nyrkkeilystudio joka pohjustaa itse ottelua tulee suorana. Mun ohjelmaoppaassa ei ole mitään mainintaa itse ottelusta. Se on PPV-palveluna tuleva.

Nyrkkeilystudio joka pohjustaa itse ottelua tulee suorana. Mun ohjelmaoppaassa ei ole mitään mainintaa itse ottelusta. Se on PPV-palveluna tuleva.

Juu, noin se menee oikeesti kun tarkemmin katsoo tuota ohjelmaopasta.

Ensi yönä se sitten tulee! Saas nähdä tuleeko edes nukuttua. Tulee ihan Joulu 1991 vai oliko se 1992, kun tiesin, että saan Nintendo 8-bittiselle Turtles 2 - pelin. Oli hyvä peli btw...

Punnituksessa mielestäni Floyd oli aika badass! Conor yritti vielä kerran koittaa päästä ihon alle, mutta en ihan ymmärrä miten tuollaisella rääkymisellä se voisi onnistua.
Conor tulee olemaan aika paljon isompi kuin Floyd, mutta en tiedä kuinka paljon se sitten tuolla nyrkkeilykehässä merkitsee. Vaikea uskoa, että Conor tämän veisi, mutta on kyllä todella mielenkiintoista nähdä, että miten tuo martial arts-touhu sekottaa nyrkkeilijän pakkaa.

Monissa haastiksissa on paljon puhuttu Conorin lyöntivoimasta ja siitä, että se tulee olemaan Conorin vahvuus tässä matsissa. Voi olla, että nyt saan lokaa niskaani, kun sanon että mielestäni Conor ei ole sen erikoisempi iskuvoimaltaan kuin kukaan muukaan. Kyse on enemmän hänen hyvästä ajoituksestaan ja tarkkuudestaan. Monesti näytetään Aldo-pätkää, kun hehkutetaan Conorin lyöntivoimaa vaikka Conor nimenomaan sanoi, että ei laittanut iskuun yhtään voimaa, ajoitti vain tarkan iskun todella taitavasti.
Esim. Siveriä ja Mendesiä vastaan Conor sai lukuisia hyviä takakäden osumia perille, mutta ei ne ollut mitään "touch of death"-iskuja, niin kuin monessa yhteydessä Conorin lyöntivoimaa hehkutetaan. Kuuntelin erään mielenkiintoisen analyysin, jossa sanottiin että ei Anderson Silvaakaan pidetä minään painavakätisenä kovaa kippaavana iskijänä vaikka tyrmäysvoittoja on rutkasti. Hän on myös nimenomaan tällainen tarkka iskijä niinkuin Conor.

Joka tapauksessa ottelusta tulee varmasti mielenkiintoista katsottavaa! :)

Tuo on kyllä täysin totta että luvunlaskun kanssa Conor tuskin tulee ensimmäisellä osumalla tyrmäämään. Jonkinlaisen aivotärähdyksen pystynee kyllä tuottamaan, joten luvunlaskun jälkeen on mahdollista että pystyy hakemaan TKO:n.

Monenko aikaan matsi alkaa Suomen aikaan?
PPV lähetys alkaa 4:00 ja siinä on kolme ottelua ennen pääottelua ja ne kaikki on ilmeisesti 12 eräisiä matseja eli pääottelun alku menee todennäköisesti 6-7 tienoille, ellei jopa myöhemmin. May vs Pacman ottelun alkua kai jonkin verran vielä viivytettiin aiotusta aikataulusta kun ppv-linjat oli niin ruuhkautuneet. Voi olla että tässä käy samoin...

Viimeksi muokattu:
En uskaltaisi Fightpassin kautta yrittää, juuri rajotteiden takia. Itse katson kyllä nyrkkeilyfanina koko koko kortin läpi, kun kerta kohtuu rasvaisen 60e maksoinkin. Esim. Davisin matsi kiinnostaa paljon, vaikka vastus onkin joku itselleni tuntematon.

Back
Ylös Bottom