Floyd Mayweather vs. Conor McGregor 26.8.2017

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AndyS
  • Aloitettu Aloitettu

Floyd Mayweather vs. Conor McGregor 26.8.2017, kumpi voittaa?

• Total voters
    265
  • Poll closed .
Jep, ei näköjään riittänyt papalla enää paukut toiseen lehdistötitilaisuuteen. :D Tää oli Conorin show kun ties mitä on odotettavissa.

Ja Conorilla haistattelua. Tommosten tuomitsemiseen tarvitaan vähän korvaa joka kehittyy vaikkapa rap-battleja kuuntelemalla :)

Jatkakaa samaan malliin videoiden linkkailun suhteen, sillä noita muuten tulisi katsottua ellei tänne joku linkkaa. Kuitenkin kaikki uudet viestit tulee luettua täällä aiheessa :) Nimimerkillä nyt joku 15 videota välilehdessä odottamassa katselua :D

En ees tajua miksi hienoista urheilijoista pitää rakentaa tommoisia rääväsuisia apinoita vain saadakseen lippumyyntiä ylös. Eikö meriitit riitä ja onko kamppailu-urheilu nykyään niin heikoissa kantimissa, että tarttetaan tommoista turhanpäiväistä paskanjauhantaa? Toi lässytys kestää pidempään ja saa enemmän katsojia mitä itse matsi.

Jos koko katsojakunta olis yksi henkilö jokavoisi sanoa jotain, niin se sanoisi vain "Lopettakaa toi lässytys ja menkää ulos tappelemaan asia selväksi".

En ees tajua miksi hienoista urheilijoista pitää rakentaa tommoisia rääväsuisia apinoita vain saadakseen lippumyyntiä ylös. Eikö meriitit riitä ja onko kamppailu-urheilu nykyään niin heikoissa kantimissa, että tarttetaan tommoista turhanpäiväistä paskanjauhantaa? Toi lässytys kestää pidempään ja saa enemmän katsojia mitä itse matsi.

Jos koko katsojakunta olis yksi henkilö jokavoisi sanoa jotain, niin se sanoisi vain "Lopettakaa toi lässytys ja menkää ulos tappelemaan asia selväksi".

Kai se osittain siihen liittyy et noi ottelijat saa niin huikeita summia rahaa, että jokainen penni mikä on mahdollista saada, pitää tuollaisella paskalla kalastaa. Matsiin on kuitenkin vielä 1,5kk aikaa että ihan hetkessä tämä ei lopu.

Tuli muuten mieleen että Mayweather ei ole kai hirveen tunnettu tyrmäysvoimastaan. Niin onko Conorilla suhteellisen turvallista odotella ja antaa Moneyn jabitella rauhassa ja sitten itse hakee tyrmäystä vain kunhan paikka tulee? Noh, mielenkiintoinen matsi tulossa.

Back
Ylös Bottom