Floyd Mayweather vs. Conor McGregor 26.8.2017

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AndyS
  • Aloitettu Aloitettu

Floyd Mayweather vs. Conor McGregor 26.8.2017, kumpi voittaa?

• Total voters
    265
  • Poll closed .
Uskon, että tästä ottelusta saadaan kaikkien aikojen suurin floppi nyrkkeilyllisesti, täysi pannukakku ja erittäin tylsä sellainen.

Helvetin iso vedätys koko spektaakkeli. Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan...

Veikkaan että ensimmäiset 1-3 erää tulee olemaan erittäin viihdyttäviä. Ei Conor niin tyhmä (toivottvasti) ole, että lähtis ottelemaan 12 erää, koska siinähän ei tietenkään mitään jakoa.

Veikkaan että ensimmäiset 1-3 erää tulee olemaan erittäin viihdyttäviä. Ei Conor niin tyhmä (toivottvasti) ole, että lähtis ottelemaan 12 erää, koska siinähän ei tietenkään mitään jakoa.

Jos veikata pitää niin ekat erät tulee olemaan vaan tunnustelua puolin ja toisin. Jos Conor lähtee hyökkäämään niin ottelu päättyy nopeasti. Arvelisin, että Conorin leirissä ymmärretään tämä, eikä lähdetä juoksemaan nyrkkiin.

Floyd ei varmasti myöskään lähde heti hyökkäämään ensimäisissä erissä kovinkaan agressiivisesti. Ottelun voittamiseksi tarvitaan kuitenkin erävoittoja joten Floydin on myös pakko alkaa hyökkäämään jossain vaiheessa, eikä olettaa että voisi nyrkkeillä puolustusvoittoisesti. Ennustan että puolen välin jälkeen nähdään tyrmäys.

Mitään nyrkkeilyn ilotulitusta ei tulla näkemään, niin kuin Alvarezin ja Golovkinin matsista on odotettavissa.

jep, jep...

Floyd Mayweather Jr. owes federal taxes for 2015, but while he says he has more than enough money to pay them, he doesn’t quite have enough cash.

Yet.

Mayweather has filed a petition with the United States Tax Court saying much of his money is tied up and cannot be easily converted into cash, and asking for a short-term installment agreement allowing him more time to get the cash, according to Bryan Koenig of Law360. (Paul Gift of BloodyElbow.com also tweeted about the filing.)

That cash would come when he faces mixed martial arts superstar Conor McGregor in a pay-per-view boxing match on Aug. 26.
http://www.boxingscene.com/mayweather-owes-taxes-asks-irs-wait-mcgregor-fight--118300

Lisää kommentteja nyrkkeilijältä, joka on palkattu sparraamaan conorin kanssa.

Bradley said: He’s got the power to knock Mayweather out. The likes of Gennady Golovkin have explosive power in their punches but Conor has consistent power in every single punch from the first moment to the end of the fight.

You can see in Conor’s style that he was a boxer before he was an MMA fighter. He doesn’t move like a boxer, but he can keep up the pace that he uses in MMA. He’s in and out for 12 full rounds — he does not tire. He’s very consistent, very powerful and very unpredictable. His MMA background helps him.

Conor is very smart in the ring — he’s smarter than people give him credit for. He’s faster at reading things than I am. He’s always aware of what’s coming.

http://www.news.com.au/sport/boxing...s/news-story/5c77dfee71f9d2b9726668898802d0d7

Tuo kai se on auttanut conoria mma pystyssäkin. Se jotenkin näkee/kerkeää reagoimaan vastustajan juttuihin todella hyvin. Ehkä osaltaan homma on myös sitä, että conor analysoi ja seuraa matseja paljon niin vastustajien ja mahdollisten vastustajien tavat otella ovat tiedossa jo etukäteen.

Kauheasti en ole mma:ta seurannut, mutta mitä nyt nuo conorin tyrmäysvideot olen kattonut, niin oikea-aikaisuus ja reagointikyky ovat kyllä niin huippuluokkaa, että äänestin conorin voiton puolesta.

Onko Conor ja May tavanneet vielä kasvotusten? Conorhan joskus kertoi nähneensä pelkoa Moneyn silmissä. Siksi kyselen, kun YouTube on täynnä videoita, joissa on joku shopattu kuva miesten tuijotuksesta, mutta video itsessään on sitten ihan jotain muuta. Ehkä olen vain huono etsimään, mutta ei ole tullut eteen miesten kohtaamista.

http://www.news.com.au/sport/boxing...s/news-story/5c77dfee71f9d2b9726668898802d0d7

Tuo kai se on auttanut conoria mma pystyssäkin. Se jotenkin näkee/kerkeää reagoimaan vastustajan juttuihin todella hyvin. Ehkä osaltaan homma on myös sitä, että conor analysoi ja seuraa matseja paljon niin vastustajien ja mahdollisten vastustajien tavat otella ovat tiedossa jo etukäteen.

Treeniseuraa en pitäis ikinä kovin puolueettomana arvioijana.

Onko Conor ja May tavanneet vielä kasvotusten? Conorhan joskus kertoi nähneensä pelkoa Moneyn silmissä. Siksi kyselen, kun YouTube on täynnä videoita, joissa on joku shopattu kuva miesten tuijotuksesta, mutta video itsessään on sitten ihan jotain muuta. Ehkä olen vain huono etsimään, mutta ei ole tullut eteen miesten kohtaamista.

Eiköhän noi oo pelkkiä puheita. Conor "näkee" kaikissa vastustajassa jotain ennen ottelua. Mun mielestä ne ei oo kohdannu, mutta en mee takuuseen. Pitäisin kuitenkin outona jos oisin missannu kohtaamisen.

Eiköhän noi oo pelkkiä puheita. Conor "näkee" kaikissa vastustajassa jotain ennen ottelua. Mun mielestä ne ei oo kohdannu, mutta en mee takuuseen. Pitäisin kuitenkin outona jos oisin missannu kohtaamisen.
Joo, perus jauhantaa Conorilta. Tuli vaan tuosta mieleen, että ovatko koskaan vielä livenä kohdanneet. No, nythän se pressikiertue alkaa.

Ainakin Chris Van Heerdenin sparripätkässä Conor näytti ihan paskalta, ei voi mitään. Chris leikitteli ja silti Conorin liike näytti vanhalta juopolta. Tosiaan tuo jalkojen ja pään liike on todella huonoa kun vertaa huippujätkiin, voi voi Conor raukkaa. No 100 milliä kipurahaa lohduttaa sen verran että itsekkin voisi lähteä vaikka Conoria ja Floydia vastaan samaan aikaan :D

Pitää muistaa että Tiernan Bradley on 20v amatöörinyrkkeilijä, joka on 6x Irlannin mestari. Floydiin on vielä matkaa.

Mitä mieltä porukka on ylipäätään Conorin tämän hetken sparrikavereista? Bradley, Dashon Johnson(22-21-3) Louis Adolphe(6-0-0) (aloitti ammattilaisena 2014, mutta on ottanut vaan kuusi matsia?) ja Jay Byrne(5-2-0) ( Jalkapalloilija joka ryhtyi ammattilaiseksi tasan vuosi sitten.) Minä olen rehellisesti yllättynyt, että Conorin varallisuudella ei olla palkattu laadukkaampia sparrareita.
En antaisi liikaa painoarvoa jos nämä kundit kertoo, kuinka Conor on nostanut oikealla koukulla hänet ilmaan ja Floyd tulee olemaan liemessä.

Conorin itseluottamuksen kannalta ei välttämättä olisi hyvä idea ottaa sparrikaveriksi jotain tyyppiä, joka vie stiä kuin litran mittaa.

Tämä on amatööripuolella tyypillinen ongelma sillä salin toiseksi kovimmalla jätkällä, joka ottaa sparrinsa pääosin salin kingin kanssa. Kisojen lähestyessä tämä pitäisi saada sparraamaan paljon muidenkin kanssa niin että tottuu onnistumaan.

Ainakin Chris Van Heerdenin sparripätkässä Conor näytti ihan paskalta, ei voi mitään. Chris leikitteli ja silti Conorin liike näytti vanhalta juopolta. Tosiaan tuo jalkojen ja pään liike on todella huonoa kun vertaa huippujätkiin, voi voi Conor raukkaa. No 100 milliä kipurahaa lohduttaa sen verran että itsekkin voisi lähteä vaikka Conoria ja Floydia vastaan samaan aikaan :D

Missä niistä videoista? Itse olen nähnyt kolme, joista van Heerden postasi ensimmäisen, joka oli ilmeisesti ensimmäinen erä sparrisessiossa. Conorin tiimi julkaisi kuusiminuuttisen highlightin koko sparrisessiosta ja Tony Jeffries, joka omistaa Box N' Burn -salin, jossa sparri otettiin, postasi myös yksittäisen erän session alkupuolelta. Näistä videoista Conor näytti huonolta ainoastaan siinä van Heerdenin videossa, johon vastauksena Conorin tiimi julkaisi highlightin. Facebookissa oli noitten sparrien jälkeen video koko sessiosta, mutta se poistettiin piakkoin. Siinä näkyi miten van Heerden oli niskan päällä alkupuolella, mutta Conor alkoi hallita sparria aika vahvasti ja van Heerden joutui ottamaan pienen tauon jossain loppupuolella kesken erän.

Van Heerden on vaikuttanut vähän peppukipeältä koko hommasta siitä asti, kun noita videoita alkoi tulemaan.

Missä niistä videoista? Itse olen nähnyt kolme, joista van Heerden postasi ensimmäisen, joka oli ilmeisesti ensimmäinen erä sparrisessiossa. Conorin tiimi julkaisi kuusiminuuttisen highlightin koko sparrisessiosta ja Tony Jeffries, joka omistaa Box N' Burn -salin, jossa sparri otettiin, postasi myös yksittäisen erän session alkupuolelta. Näistä videoista Conor näytti huonolta ainoastaan siinä van Heerdenin videossa, johon vastauksena Conorin tiimi julkaisi highlightin. Facebookissa oli noitten sparrien jälkeen video koko sessiosta, mutta se poistettiin piakkoin. Siinä näkyi miten van Heerden oli niskan päällä alkupuolella, mutta Conor alkoi hallita sparria aika vahvasti ja van Heerden joutui ottamaan pienen tauon jossain loppupuolella kesken erän.

Van Heerden on vaikuttanut vähän peppukipeältä koko hommasta siitä asti, kun noita videoita alkoi tulemaan.

Mun mielestä Conor on näyttäny jokaisessa treenivideossa helvetin huonolta, jos suhteuttaa siihen kuka on tulossa vastaan. Viimeisin video oli erittäin surullista katsottavaa. Ei tule riittäämään, ei sitten millään.

Täytyy myös muistaa että Van Heerden on ihan kuraa verrattuna Floydiin. Afrikan mestari, mutta kukaan ei ees tietäis kaveria ilman Conor sparria. Yhtääni nimekästä voittoa ei ole tilillä. Conor pitäis nähdä oikeasti hyvää nyrkkeilijää vastaan että sais vähä perspektiiviä.

Seurasin tuota linkkiä pari viestiä aikaisempana.

Back
Ylös Bottom