Flood threadi.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Noniin, testi on nyt ohitse. Pakkotoistolle tuli noin 20 tunnin aikana 2900 viestiä yhteen ketjuun. Jenkkiforumeillahan tämmöinen paskanjauhanta on kovin yleistä, turhaa lässytystä, että saataisiin mahdollisimman paljon viestejä. Jos lisäämme normaalin viestimäärän(~700) tuohon 2900 viestiin, niin saamme lukeman ~3600 viestiä vuorokaudessa. Se tekee 1314000 viestiä vuodessa.

Pakkotoistolla on pääasiassa hyvää keskustelua, myös offtopic puolella, pidetään homma samoilla raiteilla jatkossakin.

Otetaan joskus puolen vuoden päästä uusiks niin että aloitetaan joskus aamulla eikä keskellä yötä, niin useampi henkilö on heti alusta asti mukana. Ja kesto tietenkin 24h. 3000 paukkuu helposti rikki. Varmaan neljäkin tonnia...

Ei kai tällaista threadia tarvitse uusia? Tarkoitus oli kai todistaa se, että miten paljon paskaa voidaan jauhaa palstalle tietyssä ajassa varsinkin moderoinnin toimiessa huonosti. Uusi vastaava kokeilu on turhaa palvelinten yms. härpäkkeiden kuormittamista. Ruuhkaa on kai muutenkin?

Foorumi toimii parhaiten silloin, kun viestejä tippuu tasaiseen tahtiin viestien sisällön pysyen samalla edes kohtuullisella tasolla. Pelkkää hölönpölöä kukaan ei jaksa lukea, kuivan faktatiedon postaaminen tappaa kaiken keskustelun.

No enivei, oon nyt niin väsyny, että en avaudu enempää :)

Sumu sanoi:
Ei kai tällaista threadia tarvitse uusia? Tarkoitus oli kai todistaa se, että miten paljon paskaa voidaan jauhaa palstalle tietyssä ajassa varsinkin moderoinnin toimiessa huonosti. Uusi vastaava kokeilu on turhaa palvelinten yms. härpäkkeiden kuormittamista. Ruuhkaa on kai muutenkin?

Miks sitä ei vois uusia? Muistaakseni jotain samantapaista on ollut ennenkin, eli tää ei ollu eka kerta. Sama se mulle on, ei mun elämä mene pilalle jos tätä ei uusita. Ihan miten vaan ylläpitö asian näkee. Onhan se mukavaa välillä päästä kirjottaan niin paljon kaikkee :kakka: ettei mitään rajaa. :)

Powerhousu sanoi:
Ihan miten vaan ylläpitö asian näkee. Onhan se mukavaa välillä päästä kirjottaan niin paljon kaikkee :kakka: ettei mitään rajaa. :)

Olihan se aikasta jees... Tosi tärkeitä viestejä tuli kyllä laitettua...
Puoli vuotta on kyllä se aika mikä toipumiseen tosta postittamisesta menee..

Powerhousua tukeakseni.. voishan sen myöhemmin uusiakkin. Näkis taas onko sinne internettiin tullu mitään uutta.. :lol2:

Käsi ylös rehellisesti hän, joka luki kaikki viestit tuossa ketjussa. :D
Eli eiköhän tuo ollut kertakokeilu, saatiin se mitä haettiin ja se siitä sitten.

AnaMaki sanoi:
QUOTE]

Minä olen lukenut kaikki viestit tuossa ketjussa, en kuitenkaan kerralla.

AnaMaki sanoi:

Turhempaakin on luettu, kuten J*****n "voimailu"foorumia :jahas:

Harmittaa vähän ku en ite päässy keskusteluun mukaan... :itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom