BB PRO Flex Wheeler

Siinä on ihan hyvät tavoitteet. Jonkun verran saakin tehdä duunia sen eteen.:D
Flex%20Wheeler%2002.jpg
kireys on tossa oikeassa kädessä kohdallaan ku näkee hyvin säikeet.

Kyllä täytyy aina vaan ihmetellä, että miksi helkutissa tuo Wheeler meni ottamaan tollaset tatskat? Eiks niinku joku pieni kkuva olis ollu alkuun ihan siisti? Mut ei, äijä meni ottamaan molempiin käsiin talonkokoiset mustat tribaalit. Pirun rumannäköistä, katu-uskottavat, mutta pirun rumat!

Kyllä täytyy aina vaan ihmetellä, että miksi helkutissa tuo Wheeler meni ottamaan tollaset tatskat? Pirun rumannäköistä, katu-uskottavat, mutta pirun rumat!
Jospa hän itse tykkää kuvistaan? Makuja on monenlaisia ja minä en ainakaan ala kenenkään tatuointeja kovin helpolla rumiksi haukkumaa.

On ja vihaan niitä! Tyhmästä päästä saa kärsiä lopun elämänsä.
Äläs nyt, pääsee niistä eroonkin. Kokemusta löytyy.
Oikea olkavarsi olkapäästä lähes kyynätaipeeseen oli tatuoitu ympäri, hauis ja ojentaja ja koko paska.
10 kertaa olen käynyt Lauttasaaressa rubiinilaserissa neljän vuoden ajanjaksolla ja nyt alkaa olemaan käsi lähes entisellään :dance:
Ei jää juuri edes arpia, se kuka ei tiedä, että mulla on tatuointi ollut ei sitä tule edes huomaamaan kun vielä kerran siellä laserissa poikkean.

Tuli vaan totaalinen stoppi siihen, oli pakko saada pois hinnalla millä hyvänsä koska vitutti suunnattomasti kun joskus menin ihoni sotkemaan.

Hintaa on tähän asti operaatiolle kertynyt nelisen tonnia, tyhmäsä päästä kärsii koko ruumis.

Mutta helppo operaatiohan toi ei ole..

Flex Wheeler - 1993. Eipä tuosta fysiikasta juuri puutteita löydy.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/KLjTRgbU6eI&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/KLjTRgbU6eI&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

On tuo Flex hieno mies! Aivan upea fysiikka ja mahoton kunto tuossakin vidissä, mutta eniten pisteitä on pakko kyllä tuosta posemusasta. Haha, aivan paras valinta. :D

edit: jaa se vaihtukin puolivälin jälkeen.. no, hieno musa alussa sitten.

Flex Wheeler - 1993. Eipä tuosta fysiikasta juuri puutteita löydy.
No kyllä Flexilläkin oli pari vikaa; rakenteellisesti kapeat hartiat ja tästä samasta seikasta johtuva heikosti leviävä selkä (back lat spreadissa). Mutta kokonaisuudessaan yksi kaikkien aikojen hienoimmista fysiikoista kyllä. Erityisesti lihaserottuvuus pistää silmään kun vertaa nykyiseen pro-tasoon.

Kyllä on komiaa "ysäriä" toi Flexin video! :rock:

Ja eipä tuo kapeus haittaa yksinään, sillä eikös hartia vs lantio suhde kuitenkin ole varsin mallikas? Parempi kuin monella leveämmällä kaverilla.

Back
Ylös Bottom