FlashForward

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Volmari
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos nyt hypätään tähän Lost keskusteluun kun itse katoin läpi kaikki 5 kautta ilman että olin kertaakaan vilkaissut sarjaa aikasemmin. Kokonaisuus on omasta mielestä aivan loistava kun pystyy miettimään mitä kaikkea on tapahtunut.
Itse Flashforwardista voin vaan sanoa että sarjan taso ekan jakson todella lupaavasta alusta on tippunu todella paljon. Ekan jakson jälkeen olin aika tohkeissani minkälaisen fiiliksen sarja loi mutta paskat jaksot sen jälkeen pilasivat senkin.

Vähän samoilla linjoilla täälläkin ollaan. Innoissani tulin tänne hehkuttamaan eka jakson jälkeen, mutta eipä ole tullut avattua ketjua sen jälkeen. Joseph Fiennes osaa kyllä ylinäytellä oman roolinsa erinomaisesti, jopa koomisesti. Kaikesta huolimatta tätäkin tulee varmasti seurattua, ainakin tämän kauden ajan.

Musta toi eka tuotantokausi oli ihan ok. Voi olla että hahmotan tän väärin ja joku toinen kikka keksitään mutta sarjan rakenteessa on se ISO ongelma että flashforward on huhtikuuhun 2010, eli mitä sitten kun toi päivämäärä menee? Veikkaan että sitten kirjoitetaan uusi tapatuva flashforward jonka pvm on joskus vuonna 2011, ja niin kauan kun ihmiset jaksaa katsoa aina uusii...

Eka kausi on kyllä viellä kesken.

jep, ekaa tuotanto kautta on näytetty 10 jaksoa ja 11. jakso tulee ameerikassa 18.3 ulos. eiköhän tällekin tehdä niin kuin kaikille sarjoille, uutta tuotanto kautta niin kauan kun taalaa tulee enemmän kun menee.

Musta toi eka tuotantokausi oli ihan ok. Voi olla että hahmotan tän väärin ja joku toinen kikka keksitään mutta sarjan rakenteessa on se ISO ongelma että flashforward on huhtikuuhun 2010...

Toinen ISO ongelma on kanssa se että sarja on saatanan tylsä ja hölmö.

wat? täähän on tauolla

Toinen ISO ongelma on kanssa se että sarja on saatanan tylsä ja hölmö.

Niin on.. Aattelin kuitenkin antaa mahdollisuuden ja kytätä tän ekan kauden loppuun.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä minä vain eilen sitä katsoin :)

Jaa pilotti tuli suomessa.. Noh, siihen se "erinomaisuus" sitten loppuuki imo.

Mitä vittua te horisette ? Pilotihan tuli ajat sitten... Toistaseks sarja maistuu meikäläiselle vallan mainiosti.

Jees Jees.. En seuraa sarjoja telkkarista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom