Fittness Expo lähetykset DVD:lle§

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
38
Onko kenelläkään tarkoitusta ottaa noita urheilukanavan lähetyksiä dvd:lle tai vastaavalle. Itsellä ei ol digiboksia koska kaapeliverkkoon ei järkihinnoilla sellaisia oikein ole. Jos joku viitsisi laittaa jonnekin nettiin sen vaikka ladattavaksi niin olisin hyvin kiitollinen. Pistäkää nyt linkkiä jos tämä onnistuu????

Eikö urheilukanavan pitäisi näkyä myös kaapelissa? Tai ainakin Turussa näkyy, vaikken digiboksia omistakkaan. Voin olla kyllä väärässäkin...

Juu näin se tekee mutta teki myös toi ikivanha VHS laite tenät....ei suostu löytämään tuota Urheilukanavaa. Jotai kait pitää sit keksiä...Alkaakos ne laajemmat lähetykset maanantaina, kun tänään tuli se sama kooste kuin maanantaina????

otin vhs:lle supermassan poseerauksen ainoastaan, kun äsken tuli uusintana se maanantain jakso.

neutraali sanoi:
otin vhs:lle supermassan poseerauksen ainoastaan, kun äsken tuli uusintana se maanantain jakso.
Ja taas missasin, rippaappa neutris näppäränä tietämyskonemiähenä se pätkä koneelles ja sendi mulle :D
Älä vaan kysy multa miten sen sais koneelle, oon todella tumpula näitten masiinoitten kanssa, hyvä, että kirjoittaa osaa:)

Tylerd sanoi:
Ja taas missasin, rippaappa neutris näppäränä tietämyskonemiähenä se pätkä koneelles ja sendi mulle :D
Älä vaan kysy multa miten sen sais koneelle, oon todella tumpula näitten masiinoitten kanssa, hyvä, että kirjoittaa osaa:)
jos sen osaisin niin varppina rippaisin ja sendisin :)

Onko kellään hajua minkälaisia ne muut jaksot maanantaista eteenpäin ovat? Kenties enemmän ja tarkemmin vähän jokaisesta osa-alueesta? :rolleyes:

Kiitoksia....ja aikasten reilusti on uusintoja...no katsellaan...kiitoksia vain...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom