Fitnessmallikisa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joane
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Vieläkö järjestetään? Viimeiset kisat joista löysin tietoa oli 2006 pidetty. Vetoomus järjestäjille: pitäkää ne ainakin ensi vuonna :rolleyes:

Ensi vuoden kisaajia?

Onkos kellään täällä tavoitteena 2008 fitnessmallikisa? Itse hankin juuri trainerin, ja alkaa kunnon treenaus. Ainakin pitäis olla hyvin aikaa ( ja oikein mukavanolonen ja ilmeisen lahjakas trainer ). Missäs vaiheessa kevättä sitä pitäs alkaa olla timmissä paketissa? Meinaan, kun niitä kuvia pitää lähettää ilmeisesti aika aikasin..?Voi, kun oli kauniita tyttöjä taas tänä vuonna kuvissa. Itsekritiikki alkaa kolista aika kovaa, kun niitä neitokaisia katseli :)Oletteko muuten huomanneet, et oisko fitnessmallikisassa tapahtunu kehitys hieman lihaksikkaampien tyttöjen suuntaan? Vuoden 2004 vai oliko 2005 kisoissa aika hoikkasta porukkaa. Mulle ois muutos ainakin tervetullut :rolleyes:

Oletteko muuten huomanneet, et oisko fitnessmallikisassa tapahtunu kehitys hieman lihaksikkaampien tyttöjen suuntaan? Vuoden 2004 vai oliko 2005 kisoissa aika hoikkasta porukkaa. Mulle ois muutos ainakin tervetullut :rolleyes:

Suunta on tainnut alusta alkaen olla se lihaksikkaampi, vuosi vuodelta... mutta edelleen kun kyse on mallikilpailusta, niin kyllä vaan saa olla hoikkasempi kuin bf mimmit jne. ja silti voi pärjätä...tässä kilpailussa kun niin moni muukin asia ratkaisee kuin se fysiikka ja lihaksikkuus.
Ja vaikka kilpailua jatkuvasti on kehitetty parempaan suuntaan, taitaa se sana -mallikilpailu painaa edelleen.. :rolleyes:

Mulle se ainakin toimii välitavoitteena bodyfitness-lavoille, en mie ees sais massaa tarpeeksi vuodessa body-kisoihin ;) Mutta niillä alkuvuosien kisojen tytöillä ei mun mielestä ollut hirveesti tekemistä edes sanan fitness kanssa. Jos nimellä tehdään kuitenkin eroa muihin mallikisoihin, niin sietäis tytöissäkin eron näkyä. Mutta viime vuonna olikin jo vähän "paremman" näkösiä tyttöjä.

Ihan mielenkiinnosta: onkos noissa jotain puhumis osiota vai pelkkä hymyily & kävelymeininki? :)

Ihan mielenkiinnosta: onkos noissa jotain puhumis osiota vai pelkkä hymyily & kävelymeininki? :)

Taitaa siihen kuulua noiden edellä mainittujen lisäksi vaapaaohjelma...;)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Onpa erikoinen tatuointi tuon yhden tytön vatsassa...onko noista tatuoinneista haittaa kilpailussa?

Onpa erikoinen tatuointi tuon yhden tytön vatsassa...onko noista tatuoinneista haittaa kilpailussa?

ilmeisesti ei sitten enää ole. aikaisemmin oli miinusta, ja kaikki oli peitettävä (kiitos joe blasco ;)) mutta esim. katariinalla (05 voittajalla) koristi käsiä kuvat, mutta ei ne tietääkseni ole katan töitä haitanneet. Ja joka kuvassa mitä olen nähny, ne on kyllä käsitelty pois... MUTTA vois kuvitella että noin ISO saattais jollain lailla olla haitaks (?) kun ei edes voi protanilla maalailla haaleammaksi... mutuilua.. :rolleyes:

Joane; kiva kuulla :love:

...ja mitä ihmettä? ei vapaaohjelmaa enää??? :eek: No ehkä parempi niin...saattaa madaltaa tietysti kynnystä osallistumiseen.
Nyt niiden sit täytyy keksiä jotain muuta arvioitavaa ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom