Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli vaan mieleen, että onhan itse fitness- ja kehonrakennuskilpailuissakin usein samoja naamoja ja luultavasti fitnessmallikilpailijatkin lähtevät sillä asenteella, että on pitänyt itsensä kunnossa ja sen pääsee näyttämään lavalle.
En ehkä ihan suoraan vertaisi fitness- ja missi/mallikilpailuja keskenään. Fitnesskisoissa uudelleen ja uudelleen kisaaminen on luonnollista, kun pyrkimyksenä on kehittää fysiikkaa. Missit eivät oleellisesti pysty kokonaisuutta muuttamaan, vartaloa pystyy muokkaamaan, mutta kun naamallakin on painoarvoa - se pysyy tietääkseni aina liki samana vaikka mitä tekisi. (Menemättä äärimmäisyyksiin tässä asiassa.)
Se on toki ymmärrettävää, että edellisvuosina sijoittumatta jääneet tytöt yrittävät uudelleen, mutta että jo kertaalleen tittelin voittanut? Onko siinä sitten mitään itua, jos sama koko ajan voittaisi uudelleen?
Luonnollinen suuntaus olisi, että fitnessmallit suuntaisivat muihin missi/mallikilpailuihin, ehkä kansainvälisille markkinoille jne. mutta tällä tavoin alkaa kyllä hiukka liian pieni piiri pyörimään.
Tässäpä ajatuksia fitnessmalli kisasta. Olen itse ollut mukana aikaisemmin ja pääsin castingista mukaan myös tulevaan kilpailuun.
Osa tytöisthän on jo todella upeassa kunnossa. Itse pudotan painoa useita kiloja tähän kisaan. Katsotaan miltä kunto näyttää silloin. =)
Ja fysiikka ei yksistään riitä tässä kisassa. Lavalla liikkuminen merkkaa hyvin paljon, haastattelu, sekä oma "vapari" jossa katsotaan sporttisuutta.
Finalistit saivat viime vuonna myös ison kasan erittäin hyviä treenikuteita..onhan sekin jo hyvä syy.
Olipas siinä "avautuminen". Kaikille loistavaa loppu kesää ja Expoon tuleville kilpailijoille hirmuisesti tsemppiä!
Mun mielestä Laura Rantanen olisi täydellinen fitnessmalliksi. Nätti kisaaja body fitnessissäkin, mutta tosi kevyt lihasmassa... joten kävisi täydellisesti tällaiseen kisaan! Kasvotkin kuin enkelillä.
Mielipiteitähän täällä vaan jaetaan, on minusta jokaisen oma asia meneekö tai haluaako mennä kilpailemaan oli ne sitten mitkä tahansa.
Itse tosin olen tykästynyt enemmän siihen fitnessmallilinjaan, mitä nähtiin esim viime vuoden bb model kisassa.. esim voittaja Helene Ahlson ja kolmonen Linda Geismar..:thumbs:
Mun suosikkini on Henna, joka on näistä kaunein ja kuvauksellisin. Lisäksi on mukava tyyppi. Tsemppiä kisaan
Saa nähdä, voiko tätä kilpailua oikeasti voittaa toistamiseen. Fondi varmaankin haluaa listoilleen jonkun uuden tytön...