Fitnessmalli 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tuli vaan mieleen, että onhan itse fitness- ja kehonrakennuskilpailuissakin usein samoja naamoja ja luultavasti fitnessmallikilpailijatkin lähtevät sillä asenteella, että on pitänyt itsensä kunnossa ja sen pääsee näyttämään lavalle.

En ehkä ihan suoraan vertaisi fitness- ja missi/mallikilpailuja keskenään. Fitnesskisoissa uudelleen ja uudelleen kisaaminen on luonnollista, kun pyrkimyksenä on kehittää fysiikkaa. Missit eivät oleellisesti pysty kokonaisuutta muuttamaan, vartaloa pystyy muokkaamaan, mutta kun naamallakin on painoarvoa - se pysyy tietääkseni aina liki samana vaikka mitä tekisi. (Menemättä äärimmäisyyksiin tässä asiassa.)

Se on toki ymmärrettävää, että edellisvuosina sijoittumatta jääneet tytöt yrittävät uudelleen, mutta että jo kertaalleen tittelin voittanut? Onko siinä sitten mitään itua, jos sama koko ajan voittaisi uudelleen?

Luonnollinen suuntaus olisi, että fitnessmallit suuntaisivat muihin missi/mallikilpailuihin, ehkä kansainvälisille markkinoille jne. mutta tällä tavoin alkaa kyllä hiukka liian pieni piiri pyörimään.

Ja ei, en kirjoita tätä kannanottoani saadakseni kommenttia "sinne vaan kisaamaan niin loppuu valitus" - en ole henk.koht kiinnostunut malli-/missikilpailuista eikä näillä hylkeen muodoilla varmasti noista tarvitsisi haaveillakaan. :D

Tässäpä ajatuksia fitnessmalli kisasta. Olen itse ollut mukana aikaisemmin ja pääsin castingista mukaan myös tulevaan kilpailuun. Itse odotan innolla tulevaa kilpailua. Osallistuin mukaan ihan vain sen takia, koska se antaa minulle intoa treenaamiseen ja on jokin mihin tähdätä.
Olen kisannut myös bodyfitneksessä, mutta tällä hetkellä fysiikkani ei riitä siihen. Se kisa vaatii NIIN paljon enemmän. Nyt kuitenkin saan tyydytystä kilpailuvietille. Suunnitelmallinen treeni ja dietti tuovat vaan sen hyvän olon tullessaan. ...niin kuin kaikki kilpailleet sen tietävät.
Voi sitten vuosien päästä mietiskellä missä kaikessa on ollut mukana.

Osa tytöisthän on jo todella upeassa kunnossa. Itse pudotan painoa useita kiloja tähän kisaan. Katsotaan miltä kunto näyttää silloin. =)
Ja fysiikka ei yksistään riitä tässä kisassa. Lavalla liikkuminen merkkaa hyvin paljon, haastattelu, sekä oma "vapari" jossa katsotaan sporttisuutta.
Finalistit saivat viime vuonna myös ison kasan erittäin hyviä treenikuteita..onhan sekin jo hyvä syy.
Olipas siinä "avautuminen". Kaikille loistavaa loppu kesää ja Expoon tuleville kilpailijoille hirmuisesti tsemppiä!

En ehkä ihan suoraan vertaisi fitness- ja missi/mallikilpailuja keskenään. Fitnesskisoissa uudelleen ja uudelleen kisaaminen on luonnollista, kun pyrkimyksenä on kehittää fysiikkaa. Missit eivät oleellisesti pysty kokonaisuutta muuttamaan, vartaloa pystyy muokkaamaan, mutta kun naamallakin on painoarvoa - se pysyy tietääkseni aina liki samana vaikka mitä tekisi. (Menemättä äärimmäisyyksiin tässä asiassa.)

Se on toki ymmärrettävää, että edellisvuosina sijoittumatta jääneet tytöt yrittävät uudelleen, mutta että jo kertaalleen tittelin voittanut? Onko siinä sitten mitään itua, jos sama koko ajan voittaisi uudelleen?

Luonnollinen suuntaus olisi, että fitnessmallit suuntaisivat muihin missi/mallikilpailuihin, ehkä kansainvälisille markkinoille jne. mutta tällä tavoin alkaa kyllä hiukka liian pieni piiri pyörimään.

No joo kyllähän se tietysti niin on ettei niitä voi vertailla ja mallikilpailuun ei niin rajulla dieetillä olla (jos ollenkaan) millä voin vain kuvitella fitness- ja kehonrakennuskilpailijoiden olevan ennen kilpailuja, mutta ymmärrät varmaan mitä tarkoitin tuolla mielipiteelläni.

En myöskään ymmärrä juuri tuota voittanutta uudelleen osallistujaa, mutta ehkä olisi pitänyt se tarkentaa edelliseen viestiin. Kyllä myöskin kehonrakennus ja fitness kilpailuissa on näin Suomen mittakaavassa kaiketi aika pienet piirit ja näinhän sen on oltavakin, koska kyseessä ei ole ns. kaiken kansan laji.

Voihan asia olla myös niinkin, ettei uudelleen osallistujat koe pärjäävänsä tavallisissa malli-/missikilpailuissa vaan kokevat juuri tulevan pärjänneeksi näissä kyseisissä kilpailuissa ja siksi osallistuvat vain niihin, koska niissä piiri on pieni ja toisaalta kuka haluaa sitä kuuluisuutta ja "mediamylläkkää", jonka esim. missikilpailuista joutuu jo vähemmänkin pärjännyt ottamaan.

Mielipiteitähän täällä vaan jaetaan, on minusta jokaisen oma asia meneekö tai haluaako mennä kilpailemaan oli ne sitten mitkä tahansa.

Tässäpä ajatuksia fitnessmalli kisasta. Olen itse ollut mukana aikaisemmin ja pääsin castingista mukaan myös tulevaan kilpailuun.
Osa tytöisthän on jo todella upeassa kunnossa. Itse pudotan painoa useita kiloja tähän kisaan. Katsotaan miltä kunto näyttää silloin. =)
Ja fysiikka ei yksistään riitä tässä kisassa. Lavalla liikkuminen merkkaa hyvin paljon, haastattelu, sekä oma "vapari" jossa katsotaan sporttisuutta.
Finalistit saivat viime vuonna myös ison kasan erittäin hyviä treenikuteita..onhan sekin jo hyvä syy.
Olipas siinä "avautuminen". Kaikille loistavaa loppu kesää ja Expoon tuleville kilpailijoille hirmuisesti tsemppiä!

Ymmärsinkö ihan oikein, oletko siis nyt tuossa kisassa mukana, vai vuoden 2007?

Mun mielestä Laura Rantanen olisi täydellinen fitnessmalliksi. Nätti kisaaja body fitnessissäkin, mutta tosi kevyt lihasmassa... joten kävisi täydellisesti tällaiseen kisaan! Kasvotkin kuin enkelillä. :)

Kyllä, Laura on paras, ainut noista jolla näkyy treenaus. :rock:

Mielipiteitähän täällä vaan jaetaan, on minusta jokaisen oma asia meneekö tai haluaako mennä kilpailemaan oli ne sitten mitkä tahansa.

Aivan! Tähdensit vielä tuon edellisen postauksesi pointtia hyvin, ei jäänyt ainakaan mitään epäselvää. Joka tapauksessa respectiä jokaiselle tytölle ken on kisaan päässyt, jäämme odottelemaan kenestä tulee fitnessmalli vm. 2006.

Seiskalla kova kannatus ja hyvä niin! ;) Tosi sievä, pirtsakan näköinen mimmi.

Ja kyllähän nuo mallitytötkin kovasti reenaavat/dieettaavat kisaan, että lopputulos nähdään sitten lahdessa fitness expossa. Laura on minunkin makuun ehdottomasti paras! :thumbs:
Itse tosin olen tykästynyt enemmän siihen fitnessmallilinjaan, mitä nähtiin esim viime vuoden bb model kisassa.. esim voittaja Helene Ahlson ja kolmonen Linda Geismar..:thumbs:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mun suosikkini on Henna, joka on näistä kaunein ja kuvauksellisin. Lisäksi on mukava tyyppi. Tsemppiä kisaan:)

Saa nähdä, voiko tätä kilpailua oikeasti voittaa toistamiseen. Fondi varmaankin haluaa listoilleen jonkun uuden tytön...

Itse tosin olen tykästynyt enemmän siihen fitnessmallilinjaan, mitä nähtiin esim viime vuoden bb model kisassa.. esim voittaja Helene Ahlson ja kolmonen Linda Geismar..:thumbs:

Onhan nuo nyt aivan eri luokkaa kuin nämä Suomen tytöt. Ei näistä "oikeista" fitnessmalleista ja "fitnessmalleista" voi puhua edes samana päivänä.

On turha vertailla maailman fitnessmalleja ja fitnessmalleja täällä.
Pikkasen eri meininki. Ei Fondi todellakaan hae noin tiukkaa mallia ja jos sellainen kisan voittaisi niin töitä ei mallipuolelta kyllä heruisi.
Energisyys, sporttisuus, hyvä lavaesiintyminen sekä kauneus ovat avainsanoja fitnessmallikisaan täällä meillä pikku Suomessa...

Nro 7 miellyttää mua eniten...en kyllä minäkään ymmärrä miksi jo kisan voittanut Henna on taas mukana, kuitenkaan kyseessä ei ole varsinainen fitnesskisa eikä voittaja välttämättä ole se lihaksikkain tyttö. Hennalla ei ainakaan ole yhtään lihaksia...:jahas:

Mun suosikkini on Henna, joka on näistä kaunein ja kuvauksellisin. Lisäksi on mukava tyyppi. Tsemppiä kisaan:)

Saa nähdä, voiko tätä kilpailua oikeasti voittaa toistamiseen. Fondi varmaankin haluaa listoilleen jonkun uuden tytön...

Eikös se tänä vuonna mene silleen, et tuomarit päättää erikseen kisan voittajan ja Fondin edustaja valitsee tytön, jonka haluaa listoilleen. Sääntömuutoksia kun on tullut kisaan muutenkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom