Fitnessliiton leirit syksy 2008-kevät 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja _Liz
  • Aloitettu Aloitettu
itsekin asustelen täällä oulussa ja jos tänne pohjoiseen järjestettäisiin jotain leiriä olisin heti mukana.. harmi vaan kun ei pääse noihin etelä-suomen leireille kun vaatis liikaa järkkäämistä, lastenhoidot sun muut.

Mitä nuo kilpailuun valmistavat leirit käytännössä sisältävät ja mitä siellä tapahtuu? Miten kannattaa "varustautua" leirille lähtiessä, eli mitä tarvitaan mukaan reippaan mielen lisäksi?

Nostetaampas tama nyt ylos kun alkaa pian olla ajankohtaista.Sori mun kayboardissa ei ole pisteita aa;n & oo:n ylapuolelle! :( mutta toivottavasti saatte tasta jotain selvaa!

Ketas on nyt lahdossa tolle viikonloppu leirille Keravaan? & kuinka moni teista on jaamassa yoksi?
Onkos Hesasta lahtijoita? niin etta voitais vaikka jakaa kyytia jos on joku ajamassa & jakaa bensa maksut :)

Minä olen myös lähdössä Keravalle ja ajan Lahden kautta. Jos Angelo tai muut Lahden tytöt tarvitsee kyytiä, minun kyytiin mahtuu. Jään sinne yöksi ja sitten sunnuntaina myös paluukyydillä pääsee takaisin.

Voi että.. mä jouduin perumaan ton Keravan leirin viikko sitten :/ Ois ollut älyttömän kiva lähteä ja vielä jos oltas päästy taas samalla kyydillä menemään.. Mutta hyvää ja antoisaa leiriä Pupu Tupunalle ja kaikille muille :) Tiedättekö muuten vielä, keitä "lajin huippuja" tuonne on tulossa? :)

Peter Wilenius on ainoa jonka nimi tassa vaiheessa mainittiin.. muuten sanottiin etta leirillä on paikalla monia lajin huippuja niin fitnessistä, body fitnessistä kuin kehonrakennuksestakin naisten puolelta.. niin etta katsotaan nyt keta sinne paikalle eksyy :hyvä:

Nostetaampas tama nyt ylos kun alkaa pian olla ajankohtaista.Sori mun kayboardissa ei ole pisteita aa;n & oo:n ylapuolelle! :( mutta toivottavasti saatte tasta jotain selvaa!

Ketas on nyt lahdossa tolle viikonloppu leirille Keravaan? & kuinka moni teista on jaamassa yoksi?
Onkos Hesasta lahtijoita? niin etta voitais vaikka jakaa kyytia jos on joku ajamassa & jakaa bensa maksut :)

Olen Espoon suunnalta, kaikella todennäköisyydellä tulossa sinne, itse en ole sieltä, mutta autolla on liikenteessä :) En ole jäämässä yöksi, vaan su aamulla espoolta takas keravalle!

Että jos joku kyytiä tarttee, reitillä espoo-kerava-espoo 1.11 ja 2.11 mulla on tilaa 4:lle :D
Ja jos löytyy pitempiä matkoja tarvitsevat ja samalta suunnalta tulevat, olen torstaina tulossa etelä-karjalasta espoon suuntaan ja sunnuntaina takaisin. Kyselkää niin sovitaan :D

Alunperin olin jaamassa sinne Keravalla yoksi,mutta olen nyt saanut jarjastettya ystavattareni luota Vantaalta yosijaa,joten siita katevasti paasen la & su aamuna junalla/ystavani kyydilla sinne Keravalle.
Joten ei muuta kuin nahdaan tytot siella treenien merkeissa! :rock:

Harmi, että jouduin perumaan osallistumiseni tulevan la-su treeniviikonloppuun. Nyt jos joku innokas laittaa heti mailia Maijalle, niin voi saada peruutuspaikan! Hyviä treenejä tytöille!!

Mä taisin olla se onnellinen joka sai sen peruutuspaikan. Ajattelin tulla paikalle ihmettelemään, vaikka treenitausta on hyvin lyhyt, suorastaan täydellinen aloittelija... :)

Täältä tulossa mukaan myös yksi melko noviisi punttailija. Pakkiksella olen jo vuosikausia roikkunut ja juossut kaikenmaailman jumpissa, mutta nyt viime aikoina olen alkanut suunnata tarmoani yhä enemmän saliharjoittelun suuntaan. Tosi mukavaa päästä tapaamaan muita punttimimmejä, ja saada lisäpotkua ja opastusta omiin treeneihin. Lauantaina nähdään sitten! :)

Hei kertokaa joku kuulumisia leiriltä! Tuliko opittua / oivallettua jotakin erityistä?

Suomen Fitnessliitto Ry:n leirikalenteri kevät 2009

Copypastea Suomen Fitnessliitto ry:n sivuilta:

"Suomen Fitnessliitto Ry:n leirikalenteri kevät 2009

Kaikkien leirien lisätiedot myöhemmin www.fitnessliitto.fi

24.-25.01. Classic Bodybuilding –leiri, Lahti
31.01. Body fitness/fitness –leiri, Kerava
14.03. Kilpailuun valmistautuvien leiri (body fitness/fitness), Helsinki
14.03. Kilpailuun valmistautuvien leiri (classic bodybuilding), Lahti
16.05. Body fitness/fitness –leiri, Kerava
Toukokuu Vapaaohjelmaleiri, Kerava

HUOM: Lisätietoja valmentajista YHTEYSTIEDOT -valikosta

Tarkempia tietoja leireistä ja ilmoittautumiset:

Fitnessliiton päävalmentaja Maija Elovaara: maija.elovaara@pp.inet.fi tai p. 044 - 529 2346.

HUOM: Laittakaa ilmoittautumiseen nimenne ja yhteystietonne.

P.s. Älkää hätäilkö, jos viestiinne ei heti vastata. Kaikkiin yhteydenottoihin vastataan varmasti."

Copypastea Suomen Fitnessliitto ry:n sivuilta:

"Suomen Fitnessliitto Ry:n leirikalenteri kevät 2009

Kaikkien leirien lisätiedot myöhemmin www.fitnessliitto.fi

24.-25.01. Classic Bodybuilding –leiri, Lahti
31.01. Body fitness/fitness –leiri, Kerava
14.03. Kilpailuun valmistautuvien leiri (body fitness/fitness), Helsinki
14.03. Kilpailuun valmistautuvien leiri (classic bodybuilding), Lahti
16.05. Body fitness/fitness –leiri, Kerava
Toukokuu Vapaaohjelmaleiri, Kerava

HUOM: Lisätietoja valmentajista YHTEYSTIEDOT -valikosta

Tarkempia tietoja leireistä ja ilmoittautumiset:

Fitnessliiton päävalmentaja Maija Elovaara: maija.elovaara@pp.inet.fi tai p. 044 - 529 2346.

HUOM: Laittakaa ilmoittautumiseen nimenne ja yhteystietonne.

P.s. Älkää hätäilkö, jos viestiinne ei heti vastata. Kaikkiin yhteydenottoihin vastataan varmasti."

Onkohan nuo 31.1 ja 16.5 sellaisia treeni leirejä? Viime kerralla oli niin kiva olla siellä Keravalla, niin haluais päästä treenamaan taas vaihteeksi isolla joukolla :D

Onkohan nuo 31.1 ja 16.5 sellaisia treeni leirejä? Viime kerralla oli niin kiva olla siellä Keravalla, niin haluais päästä treenamaan taas vaihteeksi isolla joukolla :D

Jep, varmistin asian Elovaaralta kun itsellenikin jäi epäselväksi. Eli treenileireistä kysymys ja kaikki lajista kiinnostuneet tervetulleita ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom