Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä olen myös lähdössä Keravalle ja ajan Lahden kautta. Jos Angelo tai muut Lahden tytöt tarvitsee kyytiä, minun kyytiin mahtuu. Jään sinne yöksi ja sitten sunnuntaina myös paluukyydillä pääsee takaisin.
Nostetaampas tama nyt ylos kun alkaa pian olla ajankohtaista.Sori mun kayboardissa ei ole pisteita aa;n & oo:n ylapuolelle! :( mutta toivottavasti saatte tasta jotain selvaa!
Ketas on nyt lahdossa tolle viikonloppu leirille Keravaan? & kuinka moni teista on jaamassa yoksi?
Onkos Hesasta lahtijoita? niin etta voitais vaikka jakaa kyytia jos on joku ajamassa & jakaa bensa maksut
Copypastea Suomen Fitnessliitto ry:n sivuilta:
"Suomen Fitnessliitto Ry:n leirikalenteri kevät 2009
Kaikkien leirien lisätiedot myöhemmin www.fitnessliitto.fi
24.-25.01. Classic Bodybuilding –leiri, Lahti
31.01. Body fitness/fitness –leiri, Kerava
14.03. Kilpailuun valmistautuvien leiri (body fitness/fitness), Helsinki
14.03. Kilpailuun valmistautuvien leiri (classic bodybuilding), Lahti
16.05. Body fitness/fitness –leiri, Kerava
Toukokuu Vapaaohjelmaleiri, Kerava
HUOM: Lisätietoja valmentajista YHTEYSTIEDOT -valikosta
Tarkempia tietoja leireistä ja ilmoittautumiset:
Fitnessliiton päävalmentaja Maija Elovaara: maija.elovaara@pp.inet.fi tai p. 044 - 529 2346.
HUOM: Laittakaa ilmoittautumiseen nimenne ja yhteystietonne.
P.s. Älkää hätäilkö, jos viestiinne ei heti vastata. Kaikkiin yhteydenottoihin vastataan varmasti."
Onkohan nuo 31.1 ja 16.5 sellaisia treeni leirejä? Viime kerralla oli niin kiva olla siellä Keravalla, niin haluais päästä treenamaan taas vaihteeksi isolla joukolla :D