Fitnessliiton leirit syksy 2008-kevät 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja _Liz
  • Aloitettu Aloitettu
http://www.fitnessliitto.fi sanoi:
Kilpailuun valmistava leiri
Päivämäärä: 16.8. la
Paikka: GB Gym Helsinki, Hämeentie 153 B
Ajankohta: la klo 10-17
Hinta: 40€
Leirin kohderyhmä: Kilpailuun valmistautuville sekä muille asentoharjoituksista kiinnostuneille.
Vetäjinä: Päävalmentajat Maija Elovaara ja Marjo Krishi.

Muuta: Leirillä keskitytään käytännön harjoitteluun eli asentojen hiomiseen, esiintymiseen, itse kilpailutilanteeseen sekä käydään läpi kilpailuja edeltävää viikkoa.

Superviikonloppu Keravalla - Tapaa lajin huippuja livenä!
Päivämäärä: 1.-2.11. la ja su
Paikka: Power&Fitness Center, Kerava, Santaniitynkatu 3
Ajankohta: la klo 10-17 ja su klo 10-16
Hinta: 60€
Leirin kohderyhmä: Kaikille aiheesta kiinnostuneille.
Vetäjinä: Päävalmentajat Maija Elovaara ja Marjo Krishi sekä muita asiantuntijoita ja lajin huippuja.

Muuta: Viikonloppu keskittyy treenaamiseen, jota käymme läpi niin käytännössä kuin teoriassakin. Leiri huipentuu lauantain yhteiseen illanviettoon. Halukkaille yöpymismahdollisuus vanhaan kunnon camping-tyyliin.

Vapaaohjelmaleiri
Päivämäärä: 30.11. su
Paikka: GB Gym Helsinki, Hämeentie 153 B
Ajankohta: su klo 10-17
Hinta:40€
Leirin kohderyhmä: Kaikille aiheesta kiinnostuneille.
Vetäjinä: Tanssija ja tanssinopettaja Satu Elovaara sekä Maija Elovaara ja Marjo Krishi.

Muuta: Päivänaikana käydään läpi akrobatiaa, vapaaohjelman suunnittelua sekä vapaaohjelmaharjoittelua tukevia harjoituksia (loikkaharjoitukset ja voimaharjoitukset salilla).

Ilmoittautumiset:
Maija Elovaaralle maija.elovaara@pp.inet.fi tai 044-529 2346
Ilmoittautumiseen nimi ja yhteystiedot.

HUOM: Lisätietoja valmentajista YHTEYSTIEDOT -valikosta

Tarkempia tietoja leireistä ja ilmoittautumiset:

Fitnessliiton päävalmentaja Maija Elovaara: maija.elovaara@pp.inet.fi tai p. 044 - 529 2346.

HUOM: Laittakaa ilmoittautumiseen nimenne ja yhteystietonne.

P.s. Älkää hätäilkö, jos viestiinne ei heti vastata. Kaikkiin yhteydenottoihin vastataan varmasti.

Eli Fitnessliiton sivuille oli ilmestynyy tietoa syksyn leireistä, itse ilmoittauduin jo näin hyvissä ajoin tuohon Keravan treeniviikonloppuun... Mahdunpa ainakin mukaan. :D Ketäs muita on tulossa?

Moi _Liz,
kiva kun informoit, ilmoittaudun kanssa (:
Nää leirit on kyllä kivoja välietappeja omaan treeniin!

Kiitti _Liz informaatiosta! :)

Mäkin ilmoittauduin jo tonne Keravalle :)

Olis kyllä mahtavaa tulla Keravan leirille. Luulenpa että tarttee tässä vielä rohkeutta vähän kerätä... :D

Angelo, olet myös lahdesta, miten meinasit yöpymiset tuolla hoitaa?

Olis kyllä mahtavaa tulla Keravan leirille. Luulenpa että tarttee tässä vielä rohkeutta vähän kerätä... :D

Angelo, olet myös lahdesta, miten meinasit yöpymiset tuolla hoitaa?

Ehdottomasti mukaan vaan, ei siihen mitään rohkeutta tarvitse ;) Tuolla Keravan Power&Fitness Centerillä on kait mahdollisuus yöpyä "camping" -tyyliin, eli makuupussit messiin :D Mä kysyin ilmoittautumiseni yhteydessä, onko tuo majoittuminen maksullinen, mutta en oo vielä saanut vastausta. En usko, että se maksaa enää tuon leirimaksun lisäksi :)

Entäpä 16.8.? Jääkö se vaille innokkaita osallistujia tyystin :( tekis mieli lähteä kyllä molempiin, mutten vielä kumpaankaan ole ilmoittautunut :rolleyes:

Ilmoittauduttu on, Keravan treeniviikonloppuun.

No määkin sit kun kerta muutkin. Keravalle siis :hyper:

Sain tänään vahvistuksen tuosta ilmoittautumisesta, eli Keravalla nähdään. Mä en millään jaksais oottaa sinne asti!:hyper:

^ Minä myös :dance2:

Ja yöpymisasia selvisi, eli yöpyminen paikan päällä ei maksa erikseen :) Ketä tuonne ois jäämässä yöksi?

nuo marraskuun leirit tosiaan houkuttaisi, mutta mutta. uskaltaako sinne tulla jos nostaa penkistä alle 60??? :D ei vaan, siis ei ole vielä mitään kokemusta vapariharkoista tai muista, mutta ihan kauheasti kyllä kiinnostaisi. ehkä uskaltaudunkin.....

nuo marraskuun leirit tosiaan houkuttaisi, mutta mutta. uskaltaako sinne tulla jos nostaa penkistä alle 60??? :D

Hei, jos tässä aletaan tulosten pohjalta miettimään osallistumista, niin mä en olis menossa tonne ;) Kaikki on aloittanut joskus ekasta askeleesta ja tässähän me kehitytään muiden joukossa! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom