Fitnesskisaaja Miss Hawaiian Tropic -kisan voittoon!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Helga
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
OT: Jaana Kotkansalo Suureen Seikkailuun

Fitnesskilpailija Jaana Kotkansalo on valittu tämän vuoden Suuri seikkailu-kisaan. Juoruja juoruja ;)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Musta olis aivan mahtavaa, jos missituomaristokin alkais arvostaa timmiä kroppaa, eikä löysää, kevyttä kroppaa. M-kisojen tytöt ovat yleensä hoikkia ja kevyitä, mutta löysää on! Näytösten järjestäjät eivät omalta osaltaan tue tyttöjen muutosta terveempään. Vaatekappaleet lavan takana ovat poikkeuksetta kokoa XS-S. Yritä siinä sitten tunkea hartiaa takkiin, jos salilla on hiukankin saanut jotain tarttumaan.

Kuva tällä palstalla, oli OSAKILPAILUISTA, joista yksi pääsee semiin. Semeihin valitaan n. 50, joista tuomarit kahdessa vaiheessa seulovat loput 10 finalistia. Ihanteellisina mittoina pidetään jotain 175-52 90-60-90 suuntaista. Sairasta, vai mitä? Lisäksi valintaan vaikuttaa kielitaito ja yleinen olemus/käytös.

Monella tytöllä ruokailut ovat aivan retuperällä. Liikunnan pelätään kasvattavan lihaksia ym yhtä todellista... Lihaksia ei siis ole yleensä nimeksikään, luut eivät paina mitään, koska eivät ole paljon rasitusta saaneet.. ja nälkäkuoleman partaalla kamppaileva elimistö varastoi kaiken mahdollisen saatavissa olevan rasvan ja sokerin... huhuh

Tuloksena siis läskin laiha. Liikuntaa ja kunnon ruokaa karttava tyttö, joka silloin tällöin sortuu makeaan... ehkä oksentaa, tulee morkkis.. Ym. Näitä ulkokuorensa vankeja ovat monet noista tytöistä, valitettavasti. Poikkeuksiakin löytyy! ;)

Painavin, mutta timmein -05

Pakko ihan uteliaisuudesta kysyä, että miksi sä Anna-Kristiina terveet elämäntavat omaavana halusit edes osallistua noin "sairaaseen" kisaan? Fitness olisi varmaan enemmän sun laji!

Toi on kyllä hyvä kysymys! En ainakaan rahasta, koska siitä ei saa oikeastaan mitään, enkä julkisuudesta, koska VIHAAN sitä! No olen tehnyt pienimuotoisia mallijuttuja 16vuotiaasta asti ja useiden kehotusten kautta päätin sitten mennä, vaikka eihän se sitten ihan mun paikka ollut. Kokemuksena ihan jees ja silmiä avaava. Olen kuitenkin kieltäytynyt noista hommista kisan jälkeen, koska sain tarpeekseni. Eikä vartaloni vastaa heidän mittojaan.

No innostuin salitouhusta poitsuni innoittamana ja olen tosiaan ajatellut fitnestä, kun löytyy tuota tanssi ja aerobic-taustaakin. Olen tosi kiinostunut lajista, mukava kuulla, että se olis sun mielestä, Helga, enemmän mun laji! Kiitti :)

Mutta nyt lykkäänty kyllä suunnitelmat muutamalla vuodella... sattuneesta onnekkaasta syystä...

Tästä tuli kauhee avautuminen. Mutta en voi suositella tuota kauneuskisailua kenellekään, ainakaan omien kokemusteni perusteella. Lavan edestä harvoin näkee, mitä kulisseissa tapahtuu. Onneksi on ohi ja muualtakin voi ansaita, ei ehkä noin pienellä vaivalla, mutta ainakin varmemmin. Mikä onkin mun elämäntilanteessani nyt erityisen tärkeää.

Viikonloppuna oli lehdessä juttua, että Nuppu Zeitlinkin pääsi perintöprinsessaksi Miss Hawaiian Tropic 2006-kisassa...

Zone-sarja -42%
Juu näin saman jutun, oli toinen perintöprinsessa. Onnea Nupulle! Perusmissit saisivat alkaa ottamaan näistä tytöistä vartalonmallia :)

Mun mielestäni Nuppu oli kyllä ensimmäinen perintöprinsessa. Ainakin tekstissä niin sanottiin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Back
Ylös Bottom